• Anonym (Förvirrad tjej)

Slickar era män er?

Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

• Svar på tråden Slickar era män er?
  • Anonym (Anonym)
    Familjeflickan skrev 2020-07-02 13:32:02 följande:

Självklart gör han det.

Vi inleder alltid med att min man slickar och pullar mig till orgasm.

Så ni har aldrig spontana snabbisar?
  • Anonym (Man 39)
    Anonym (Cissi) skrev 2020-07-01 11:56:26 följande:

Min man slickar mig, han blir stenhård av att höra hur jag närmar mig orgasm och sedan kommer. Han tänder på att jag njuter.

Låter som mig nästan.

Gillar att slicka, älskar när hon njuter. Skulle dock vilja att hon ber eller beordrar mig att bli slickad någon gång, det är alltid på mitt ansvar annars. Men som sagt, jag älskar skicka fitta!
  • Anonym (M)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2020-06-28 21:49:36 följande:

Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

Min flickvän slickar mig ja. Hon kräver att få göra det varje gång och hon håller helst på så länge som möjligt...har säkert hänt i en timma med korta avbrott så att jag inte kommer. Jag har tidigare varit med många män som har varit riktigt duktiga på att slicka men det här är en helt annan dimension, jag visste inte hur skönt det kan vara och hur intensiva och långvariga orgasmer jag kan få. Helt otroligt faktiskt. 

Ville bara berätta att det för dom med bitendenser finns alternativ som man nog vill uppleva någon gång i sitt liv ;)
  • Anonym (Mums)

Gör det alltid, är grym med mun och tunga. Så sexigt läckert och härligt förspel , älskar verkligen slicka fitta

• Anonym (Minka)

Alla svenska män har gjort det men män från andra kulturer har det varit tabu. Så de skulle inte erkänna att dem gör det, även om det förekommer. Jag kan tänka mig att vara utan det. Det är skönt men de flesta män är inte så jättebra på det enligt min erfarenhet. De har kollat på porr och efterliknar det utan att fatta vad som funkar för mig. Även med guidning är det sällan jättebra. Jag föredrar svarta män med karibiskt ursprung så jag har fått räkna med att inte alltid få oralsex och det är ok.

• Anonym (vill inte)

Jag vill inte bli slickad.

Får supersköna orgasmer med klitoris/g-punkt men min klitoris är väldigt känslig så det gör ont om någon försöker beröra den direkt oavsett med vad de gör det.
    Jag masserar den genom hudvecken bara och det funkar 100%, kan komma på 3 minuter om jag gör det själv.

Sen kommer jag aldrig att raka mig nertill heller för jag har även överkänslig hud, tål inga produkter alls och den enda gången jag försökte raka mig blev det nästan katastrof.

Jag har dock inget alls emot att suga av en man, älskar att retas och tvinga honom att komma.

• Anonym (Anna)

Min man älskar att slicka mig och gör det nästan varje gång innan vi har sex. Han slickar, suger och kör in sin tunga i min slida tills jag kommit några gånger. Han slickar/smeker gärna mitt anus också om jag låter honom.

Sen puttar jag bort honom och suger hans kuk ordentligt innan han knullar mig hårt.

• Anonym (Sex)

JA!!! Som en glass ???? han gör det självmant. Och länge.

• Anonym (Tuppis)
    Anonym (M) skrev 2020-07-03 07:49:10 följande:

Min flickvän slickar mig ja. Hon kräver att få göra det varje gång och hon håller helst på så länge som möjligt...har säkert hänt i en timma med korta avbrott så att jag inte kommer. Jag har tidigare varit med många män som har varit riktigt duktiga på att slicka men det här är en helt annan dimension, jag visste inte hur skönt det kan vara och hur intensiva och långvariga orgasmer jag kan få. Helt otroligt faktiskt. 

Ville bara berätta att det för dom med bitendenser finns alternativ som man nog vill uppleva någon gång i sitt liv ;)

Men så fint ni verkar ha det tillsammans. Jag älskar också att slicka så, egga till nära att komma och hålla upp en stund. Nu är ju jag man men gud så härligt det skulle vara att jag och en annan kvinna slickar en tredje. En kvinna som visar och lär mig hur en kvinna vill bli slickad. Behöver inte nödvändigtvis leda till annat än att vi tillfredsställer henne.
  • Anonym (Man 39)
    Anonym (Minka) skrev 2020-07-24 21:30:27 följande:

Alla svenska män har gjort det men män från andra kulturer har det varit tabu. Så de skulle inte erkänna att dem gör det, även om det förekommer. Jag kan tänka mig att vara utan det. Det är skönt men de flesta män är inte så jättebra på det enligt min erfarenhet. De har kollat på porr och efterliknar det utan att fatta vad som funkar för mig. Även med guidning är det sällan jättebra. Jag föredrar svarta män med karibiskt ursprung så jag har fått räkna med att inte alltid få oralsex och det är ok.

Nu blev jag lite nyfiken. Vilka andra kulturer än den karibiska är det tabu att slicka fitta?
  • Vaken

Min man slickar mig och jag behöver aldrig be om det för han gör det på eget initiativ. Han håller på så länge jag vill men jag ser det bara som förspel.

Skulle absolut inte kunna vara i ett förhållande utan oralsex. Jag måste få ge oralsex, men jag skulle klarar mig fint utan att få.
  • Anonym (Kl)

Jag slickar min fru varje gång vi har sex. Länge, och alltid varierande.

Tyvärr är det alltid på mitt initiativ, även fast hon vill att jag gör det, så ber hon aldrig om det

• chinooow

älskar att gå ner på min tjej, hon behöver inte be om det ..
    känna hur våt hon bli när jag slickar ???? och stoppar några fingrar i henne.. ibland kan jag fista henne hon älskar det.. eller stimulera g punkten till hon får en fontänorgasm, hon älskar att ta på min kuk och runka av den när jag pullar hennes fitta med mina fingrar och kommer precis efter henne, rakt på hennes bröst...
Svar på tråden Slickar era män er?