• Anonym (Förvirrad tjej)

Slickar era män er?

Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

• Svar på tråden Slickar era män er?
  • Anonym (Kvinna31)

Absolut. Min man gör det flera ggr i veckan och ger inte upp innan jag kommer. Han väljer slicka mig före att ha penitrerad sex

• Anonym (Eli)

Min KK gör det varje gång vi ses, ofta flera gånger. Han är en Gud med munnen alltså, aldrig varit med om något liknande!

Så försöker hålla mig ren, rakad och fräsh för att uppmuntra det så mycket som möjligt :P

• SprucknaGummit
    Anonym (Kvinna31) skrev 2020-06-29 20:14:57 följande:

Absolut. Min man gör det flera ggr i veckan och ger inte upp innan jag kommer. Han väljer slicka mig före att ha penitrerad sex

Oj! en stamfrände! Jag är precis likadan, Jag slickar oftare än jag har penetrerande sex, och har inte hon kommit av det penetrerande sexet så slickar jag henne även EFTER det penetrerande sexet.. OTROLIGT SEXIGT att känna smaken av REN RÅ SEX.. och givetvis triggas jag lite extra av "kinky-heten" av att slicka direkt efteråt.. 
  • Anonym (Same)

Usch jag känner med dig TS. Jag har samma. Fräsch slickbar blabla allt sånt men min man går inte ner på mig heller. Tror han är osäker, som nog sin man är också. Eller så är de inte SÅ kåta att de kan förstå det roliga i oralsex. Oralsex när man är okåt är ju inte kul - och för min man tror jag att han helt enkelt inte blir speciellt djuriskt upphetsad. Trist nog. Jag brukade suga jämt och tycka om det. Men när jag insåg att han aldrig kommer göra det gör mig slutade jag med. Tror du det har fått igång honom? Trots att han älskade att bli sugen? No way.

• Anonym (Eli)
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 10:59:29 följande:

Usch jag känner med dig TS. Jag har samma. Fräsch slickbar blabla allt sånt men min man går inte ner på mig heller. Tror han är osäker, som nog sin man är också. Eller så är de inte SÅ kåta att de kan förstå det roliga i oralsex. Oralsex när man är okåt är ju inte kul - och för min man tror jag att han helt enkelt inte blir speciellt djuriskt upphetsad. Trist nog. Jag brukade suga jämt och tycka om det. Men när jag insåg att han aldrig kommer göra det gör mig slutade jag med. Tror du det har fått igång honom? Trots att han älskade att bli sugen? No way.

Trist att höra =/

Tror många kvinnor skulle må mycket bättre av att få sina fittor slickade oftare. Vi får ju sköta om den då så klart för att göra det attraktivt och bjuda in till det, men det gör du ju! Du verkar tyvärr bara ha funnit en man som helt enkelt inte gillar det. Jag hade också en sån förut, det var inte så kul. Lider med dig.

• Anonym (inte jag heller!)
    Anonym (Vill men får inte) skrev 2020-06-29 11:19:13 följande:

Jag slickar gärna min frus fitta men de senaste åren vill hon inte att jag gör det. Hon vill inte heller ta min kuk i munnen vilket jag saknar. Får leva med det helt enkelt.  Hon har iaf en blöt och kåt fitta trots att klimakteriet är passerat för länge sen. 

Samma här - jag älskar att slicka men hon gillar det inte. Tycker det är för intensivt, föredrar att smeka sig själv när vi har sex. Jag har försökt få henne att visa mig hur hon vill bli slickad men hon gillar det helt enkelt inte alls. Hon gillar inte heller att suga av mig men jag tycker å andra sidan inte avsugningar är så sköna så det kan jag leva utan.
  • Anonym (Same)
    Anonym (Eli) skrev 2020-07-01 11:19:29 följande:

Trist att höra =/

Tror många kvinnor skulle må mycket bättre av att få sina fittor slickade oftare. Vi får ju sköta om den då så klart för att göra det attraktivt och bjuda in till det, men det gör du ju! Du verkar tyvärr bara ha funnit en man som helt enkelt inte gillar det. Jag hade också en sån förut, det var inte så kul. Lider med dig.

Verkligen, jag håller med.. vet inte om dessa män förstår vad man som par går miste om med ett torrt sexliv
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 11:33:49 följande:
    Verkligen, jag håller med.. vet inte om dessa män förstår vad man som par går miste om med ett torrt sexliv

I min erfarenhet så är inte problemet att dom inte vet - problemet är att dom inte bryr sig. Det är inte så viktigt för dom med sex. Sen, som sagt, finns det ju vissa som bara inte gillar det, och någon stans får man väl respektera det tycker jag.

För mig är det dock en för stor del av sexet för att jag ska kunna vara ihop med någon som inte slickar mig. Då dör min lust efter ett tag och en relation utan sex är en död relation för mig...

• Anonym (Trist)

Vad tråkigt för dig! Prova att äta lactobaciller som finns på apoteket som förbättrar pH värdet och se om han ändrar sig. Du kan även använda kokos olja sommar ekologisk innan du tvättar dig. Mjukar upp och fräschar till.

Men du är värd att bli slickad sånär det bara och ni behöver prata om det här!

Min man älskar det och gör det mer än gärna och är en stjärna på det!

• Anonym (Same)
    Anonym (Trist) skrev 2020-07-01 11:44:13 följande:

Vad tråkigt för dig! Prova att äta lactobaciller som finns på apoteket som förbättrar pH värdet och se om han ändrar sig. Du kan även använda kokos olja sommar ekologisk innan du tvättar dig. Mjukar upp och fräschar till.

Men du är värd att bli slickad sånär det bara och ni behöver prata om det här!

Min man älskar det och gör det mer än gärna och är en stjärna på det!

Skuldbelägger hennes hygien istället för hans tråkiga sexdriv trots att hon skrivit att hon är fräsch. Trist.
Svar på tråden Slickar era män er?