• Anonym (K)

Dålig i sängen? Bli mer dominant?

Hej,

Jag har en känsla av att jag är dålig i sängen och därför drar sig min flickvän från att ha sex med mig, för det ger henne inget och hon finner det troligtvis ?tråkigt? 

Jag vet att hon tidigare har haft ett ganska sexuellt liv där hon gillar att killarna är dominanta. Jag är inte den där dominanta killen vanligtvis MEN det är något jag vill vara, jag är lite mesig och tafatt som mestadels beror på min osäkerhet, som inte blir bättre när man blir dissad till sex av sin flickvän hela tiden.

Hur blir jag mer dominant? Vad kan jag göra?  Alla tips är välkomna!! Vill verkligen bli bättre och få henne kåt och känna att vårt sexliv ger henne något.. :(

• Svar på tråden Dålig i sängen? Bli mer dominant?
  • Anonym (Kvinna44)
    Anonym (D) skrev 2020-07-08 17:28:13 följande:

Lägg hennes över knät, dra ner hennes trosor och ge henne några daskar över skinkorna och beskriv sedan hur du ska ta henne.

Underbart:)
  • Anonym (Ann)
    Anonym (D) skrev 2020-07-08 17:28:13 följande:

Lägg hennes över knät, dra ner hennes trosor och ge henne några daskar över skinkorna och beskriv sedan hur du ska ta henne.

Vill Vill Vill!!!

Jag skulle explodera av kåthet om min man gjorde så med mig ibland!
  • Anonym (Lynn)

Steg ett är väl att prata med henne. Fråga henne vad hon vill ha, och om hon säger "dominans" så försök ta reda på hur långt hon vill att du ska gå, alltså var hennes gränser går. Personligen älskar jag att bli dominerad, men inte så pass att jag vill bli bunden (mer än typ händer eller handklovar) och inte för hårt med vissa saker. Så kolla med henne lite mer vad hon vill ha och utforska i det!

Sen är ögonbindel (om hon är bekväm med det!) ett "bra sätt" för dig att utforska, då ser hon inte vad du gör och du kan ta din tid utan att känna hennes blickar.  

Jag älskar när min kille bara säger vad han ska göra med mig, han kan hålla fast mig mot t.ex. väggen och sen bara säga "jag ska ta dig så hårt" och det kan räcka! Så börja smått och utforska vad du och hon är bekväma med! :) 

Lycka till! 

• Anonym (.)

Prata är en given utgångspunkt..så du får lite kläm på vad hon tänder på. Kan hon visa ett porrklipp som hon gillar kan du säkert få lite inspiration. Och ta det lugnt, du kanske inte behöver fråga explicit alla detaljer, men du får ta det varligt, läsa av kroppsspråk och efter sexet är över så kan du ju flika in nån fråga om hon gillade nån viss detalj av sexet (t.ex. en dask på rumpan), så kan ni ju utveckla sexet allteftersom.

Min tjej gillar när hon inte har så mycket kontroll, och situationer där jag verkligen tar för mig av hennes kropp. T.ex. så kan hon bli superkåt av att suga min kuk, om jag styr hennes huvud lite, och tar ett lagom fast tag i håret (men samtidigt inte trycker in kuken djupt i svalget, utan bara lagom).

Samma med när jag sätter på henne bakifrån. Om jag tar ett fast tag om hennes kropp, t.ex. över höfterna, eller axeln, eller håret igen, och styr henne väldigt tydligt, samtidigt som man sätter på henne taktfast och ordentligt så njuter hon enormt. En liten dask då och på rumpan gillar hon massor. Men väldigt viktigt med kraften, lagom gör henne kåt, men lite för mycket blir hon bara jätteavtänd av.

Hon gillar inte alls rep eller handklovar och liknande.. man får prova sig fram. Prata är viktigt, men för mig funkar det bäst att prata fantasier långt innan sexet (eller efter), men inte så mycket prat under sexet. Under sexet är det mest lite dirty sexsnack som gäller för oss.

• Anonym (Kvinnans njutning)

En bra dominant man har kvinnans njutning i fokus.

Smek, kyss , slicka och ta för dig av hennes kropp.

Visa att du älskar vad du ser, hör och framförallt gör.

Känsla är lite a och o.

När du ger oralt gör det som om du älskar det.

Smek henne som om hon är det finaste du har, känn in vad hon gillar och uppskatta henne även i vardagen.

Fysisk beröring i vardagliga situationer mm.

Är du inte dominant så låtsas inte att du är det, det blir bara löjeväckande

• Martinetto
    Anonym (!!!) skrev 2020-07-08 17:05:34 följande:
    Att tränga in i nån när hon minst anar det är inte samspel enligt mig.

Men herregud! Det är inte så att att det sker plötsligt vid frysdisken på Willys.

Dessförinnan har hon tagit på sig ögonbindel, sugit honom... jag tror att hon vid det här laget förväntar sig någon slags sexuell handling.

Till TS; Precis som andra skriver så är det den undergivna som styr, det handlar om att hon lämnar över sin makt till dig och det är upp till dig att hantera det. Kräver lyhördhet och självsäkerhet.
    Fråga inte, kommunicera istället genom att säga vad skall göra genom handlingar och ord. Hade ett ex som älskade när jag behandlade henne som min leksak, som att hon bara fanns för min njutning. Kunde vara att jag med fast hand la ner henne över matbordet och tog henne där och då.

Börja med små steg och bygg på efter hand med det du märker att hon gillar. Fast hand, lite smärta, ord, tvång men bygg ingen dungeon(!) det blir för mycket på en gång

• Mandel
    DanneD skrev 2020-07-08 16:42:17 följande:
    Alla har sin åsikt. Men de jag har gjort så här emot har uppskattat det väldigt mycket. Men alla har rätt till sin åsikt.
    Jag skulle bli överlycklig...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Mandel
    Anonym (!!!) skrev 2020-07-08 17:05:34 följande:
    Att tränga in i nån när hon minst anar det är inte samspel enligt mig.
    Fast är det under pågående förspel/sexlek/sexakt är det väl en helt annan sak än att bara slita av någon kläderna och trycka in den när man tömmer tvättmaskinen...
  • DanneD
    Mandel skrev 2020-07-09 11:09:37 följande:

Jag skulle bli överlycklig...

Det blev personen jag utförde det på också. Jag förstår inte att folk blir arga.
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • Anonym (katt)

Är det inte såhär med folk som gillar lite lagom dominans och att vara lite lagom undergiven... att deras kåthet är helt beroende av den andres kåthet? Isf är man bra i sängen för dem om man visar att man verkligen vill ha den andra, tar för sig av den, är lite hårdhänt för att man inte kan låta bli, osv. Istället för att vara blyg och tafatt, för det gillar de inte.

Det är lite slappt, tycker jag. Att vilja bli kastad på sängen och kanske låtsasutnyttjad. Varför tar man inte vara på sin egen lust, varför vill man inte ta för sig själv? Handlar det egentligen om dåligt självförtroende? Tror man inte att man förtjänar att ta för sig?

Jag kanske har missförstått allt, är själv fullständigt ointresserad av makt, även om det är maktlekar.

Tänker hursomhelst att ingen köper att någon som inte har lust att dominera plötsligt börjar dominera, det riskerar att bli stelt och jobbigt. Däremot att visa kåthet ordentligt, att ta för sig och vara hetsig och på, det kan nog de flesta göra och gå till överdrifter, kanske räcker det? Eller så vill hon leka på riktigt men då måste man prata om det, fråga rakt ut vad hon fantiserar om och vill göra. Men fråga inte i en sexuell situation utan gör det typ på krogen.

• Anonym (Problem)
    DanneD skrev 2020-07-09 17:20:07 följande:

Det blev personen jag utförde det på också. Jag förstår inte att folk blir arga.

Problemet är nog att du inte förklarade allt annat som ligger bakom, som du kanske inte ens tänker på. Du vet ju att kvinnorna du gör sånt mot gillar det och du skulle direkt snappa upp att "här går en gräns" om du gick för långt. Det fungerar inte att göra som du gör utan att kunna läsa kroppsspråk och signaler och tyvärr finns det väldigt många män här på forumet som inte kan det eller ens förstår att sånt språk existerar. Skulle en sån man använda din beskrivning utan att fatta resten så är det ju våldtäkt.
  • DanneD
    Anonym (Problem) skrev 2020-07-09 18:49:02 följande:

Problemet är nog att du inte förklarade allt annat som ligger bakom, som du kanske inte ens tänker på. Du vet ju att kvinnorna du gör sånt mot gillar det och du skulle direkt snappa upp att "här går en gräns" om du gick för långt. Det fungerar inte att göra som du gör utan att kunna läsa kroppsspråk och signaler och tyvärr finns det väldigt många män här på forumet som inte kan det eller ens förstår att sånt språk existerar. Skulle en sån man använda din beskrivning utan att fatta resten så är det ju våldtäkt.

Hur i helvete kan du få en passionerad stund med härligt sex till våldtäkt?! Det var fanimej det sjukaste jag hört. Hade kvinnan i fråga sagt "NEJ", knuffat bort mig eller gett signaler att det inte var okej skulle jag givetvis slutat.

Herregud.
    Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel. Min inkorg är alltid öppen för alla.
  • DanneD
    Anonym (Problem) skrev 2020-07-09 18:49:02 följande:

Hur i helvete kan du få en passionerad stund med härligt sex till våldtäkt?! Det var fanimej det sjukaste jag hört. Hade kvinnan i fråga sagt "NEJ", knuffat bort mig eller gett signaler att det inte var okej skulle jag givetvis slutat.

Herregud.
  • Martinetto
    Anonym (katt) skrev 2020-07-09 17:50:46 följande:

Är det inte såhär med folk som gillar lite lagom dominans och att vara lite lagom undergiven... att deras kåthet är helt beroende av den andres kåthet? Isf är man bra i sängen för dem om man visar att man verkligen vill ha den andra, tar för sig av den, är lite hårdhänt för att man inte kan låta bli, osv. Istället för att vara blyg och tafatt, för det gillar de inte.

Det är lite slappt, tycker jag. Att vilja bli kastad på sängen och kanske låtsasutnyttjad. Varför tar man inte vara på sin egen lust, varför vill man inte ta för sig själv? Handlar det egentligen om dåligt självförtroende? Tror man inte att man förtjänar att ta för sig?

Jag kanske har missförstått allt, är själv fullständigt ointresserad av makt, även om det är maktlekar.

Tänker hursomhelst att ingen köper att någon som inte har lust att dominera plötsligt börjar dominera, det riskerar att bli stelt och jobbigt. Däremot att visa kåthet ordentligt, att ta för sig och vara hetsig och på, det kan nog de flesta göra och gå till överdrifter, kanske räcker det? Eller så vill hon leka på riktigt men då måste man prata om det, fråga rakt ut vad hon fantiserar om och vill göra. Men fråga inte i en sexuell situation utan gör det typ på krogen.

Undergiven eller inte, tror de flesta drivs av den andres kåthet men det måste vara ett samspel. Att vara med någon som inte är/blir kåt är väl lika upphetsande som en rotfyllning.

Om du sedan upptäcker att din partner gillar att vara UG och ni börjar experimentera med det så är det säkert så att vissa inte tycker om att vara dominanta medan andra upptäcker en ny sida hos sig själv.

• Anonym (Problem)
    DanneD skrev 2020-07-10 19:57:51 följande:

Herregud.

Nu missförstår du. Läs igen.
  • Anonym (seans)

Börja försiktigt, tex med att säga att du kunde tänka dig att ge henne ögonbind på. Få därefter ett gradvis mer befallande tonfall, när du säger vad hon skall göra.

Undersök hur hon reagerar om du tex för hennes händer samman som om dom var bundna. Eller om du kortvarigt håller en hand för hennes mun. Skaffa dig ledtrådar till vad som tänder henne och vad dom inte gör det. Smisk? Bli bunden? "Förnedrande" ord?

Använd gott om tid till seansen när du dominerar henne. Väntan är en viktig del av spelet. Växla mellan hårdhet och ömhet. Använd bara dominans inslag som känns naturliga utifrån din personlighet. Acceptera att seanser kan misslyckas.

Se till att ni kan ge varandra signaler angående om ni vill att sexet skall vara vanligt eller med inslag av dominans. Kanske något symboliskt som skapar stämning utöver det normala, tex stearinljus eller ett hundhalsband.

• Anonym (!!!)
    Anonym (seans) skrev 2020-07-12 10:02:27 följande:

Börja försiktigt, tex med att säga att du kunde tänka dig att ge henne ögonbind på. Få därefter ett gradvis mer befallande tonfall, när du säger vad hon skall göra.

Undersök hur hon reagerar om du tex för hennes händer samman som om dom var bundna. Eller om du kortvarigt håller en hand för hennes mun. Skaffa dig ledtrådar till vad som tänder henne och vad dom inte gör det. Smisk? Bli bunden? "Förnedrande" ord?

Använd gott om tid till seansen när du dominerar henne. Väntan är en viktig del av spelet. Växla mellan hårdhet och ömhet. Använd bara dominans inslag som känns naturliga utifrån din personlighet. Acceptera att seanser kan misslyckas.

Se till att ni kan ge varandra signaler angående om ni vill att sexet skall vara vanligt eller med inslag av dominans. Kanske något symboliskt som skapar stämning utöver det normala, tex stearinljus eller ett hundhalsband.

Märkligt vad olika saker man går igång på. Hade jag varit med om detta hade jag skrattat så att jag hade gråtit, tackat för mig och gått hem.
  • jrockyracoon
    Anonym (K) skrev 2020-07-08 16:03:04 följande:

Hej,

Jag har en känsla av att jag är dålig i sängen och därför drar sig min flickvän från att ha sex med mig, för det ger henne inget och hon finner det troligtvis ?tråkigt? 

Jag vet att hon tidigare har haft ett ganska sexuellt liv där hon gillar att killarna är dominanta. Jag är inte den där dominanta killen vanligtvis MEN det är något jag vill vara, jag är lite mesig och tafatt som mestadels beror på min osäkerhet, som inte blir bättre när man blir dissad till sex av sin flickvän hela tiden.

Hur blir jag mer dominant? Vad kan jag göra?  Alla tips är välkomna!! Vill verkligen bli bättre och få henne kåt och känna att vårt sexliv ger henne något.. :(

Jag tycker att du inte utan vidare ska antaga att hon vill att du ska vara som de andra dominanta killarna. Om hon ville ha de andra dominanta killarna och inte dig, så hade hon väl gått tillbaka till dem och inte blivit tillsammans med dig? 

Jag tycker det enda rimliga är att du berättar för henne om dina tankar och hur du känner. Varför har hon dragit sig från att ha sex med dig på den senaste tiden?Tycker hon att du är dålig i sängen? Vill hon jobba med dig för att hitta ett bättre sexliv? Vill hon att du ska bli mer dominant eller har hon andra önskemål? Vad är det som du vill och vad är det som du tänder på? Är hon normal så vill hon antagligen att du också ska få ut något av sexet och inte bara hon själv. Därför är det viktigt att ni båda ger uttryck för vad båda önskar och vilka delar ni vill utveckla. 

Genom bra kommunikation så kommer man långt i sina relationer - och det gäller även den sexuella biten. Utan kommunikation så blir det en stor risk att olika typer av missförstånd inträffar. I värsta fall kanske du introducerar dominant sex som varken du eller hon är intresserad av, och kanske fortsätter ha i flera år utan att någon av er egentligen vill.
  • Mandel
    Anonym (!!!) skrev 2020-07-12 18:01:32 följande:

Märkligt vad olika saker man går igång på. Hade jag varit med om detta hade jag skrattat så att jag hade gråtit, tackat för mig och gått hem.

Så är det med sex - alla gillar olika.

En del gillar vanilj och en del gillar att bli bundna. En del gillar inte sex alls och en del gillar gruppsex.

En del experimenterar hela livet och en del blir lämnade alternativt har en otrogen partner för att de har sådan avig inställning till sex.

Så länge alla inblandade är glada och nöjda får folk pyssla med vad de vill utn att jag behöver ha åsikter om det.

Även om de gör sådant som är otänkbart för mig.

Och man mognar med åldern även när det gäller sex.
Svar på tråden Dålig i sängen? Bli mer dominant?