• Anonym (Joråsåatt)

    Min fru sålde sex

    Min fru hade ett skadebeteende i form av sex när hon var tonåring. För att slippa vara hemma i sin dysfunktionella familj åkte hon runt och knullade med killar, sen kom hon på att hon kunde ju lika gärna ta betalt.

    Hon började annonsera via internet och som 17-19 åring åkte hon runt hela stockholm och sög kuk och lät män i alla åldrar knulla och spruta i henne, alltid utan kondom. Hon sket i vilket.

    Familjefäder, hantverkare och framgångsrika män i 50 års åldern.

    Vi är nu 30 och jag finner detta så sjukt upphetsande. När jag knullar min fru så brukar jag be henne berätta om när hon bjöd ut sig som ett riktigt luder som ung, att hon haft 100 + sprutande kukar i sig utan kondom.

    Som tur var råkade hon aldrig illa ut på något vis eller fick könssjukdomar och är inget hon skäms för idag.

    Fantiserar om att hon skall knulla eller suga av någon random snubbe på min order. Vilket hon vet om. Så vid rätt tillfälle så ska jag bjuda ut henne till en lyckligt lottad man.

    Skriver endast för att detta är inget jag kan prata om eftersom hon inte vill att alla ska veta att hon sålt sex, främst för våra barns skull.

  • Svar på tråden Min fru sålde sex
  • Anonym (ok)
    Anonym (Joråsåatt) skrev 2020-07-24 15:27:29 följande:
    Svårt att försvara sig då ni inte vet hur jag behandlar min fru utanför sovrummet men jag hoppas verkligen att min dotter hittar en man som tar hand om henne som jag har tagit hand om hennes mor.

    Hade hon inte träffat mig hade hon förmodligen hamnat i någon pundarkvart. Nu har hon hus, egen bil och 2 fina barn, skuldfri hos kronofogden, allt betalat av mig.

    Nej jag skäms inte.
    Varför skulle hon gjort det? Du hävdar ju hur bra hon mådde av att sälja sex och blev enbart starkare av det. Om hon nu mådde så bra och var så stark, varför skulle hon hamnat i någon pundarkvart?
  • KKarate
    Anonym (ok) skrev 2020-07-23 21:14:55 följande:
    Din fru var ingen "riktig slyna" när hon var ung. Hon var en ung tjej som mådde otroligt dåligt, som var psykiskt trasig och tyvärr inte fick hjälp av de omkring henne. Nu har hon fortsatt otur med att hon träffat ännu en man som  bara vill utnyttja henne och använda henne för sina egna intressen. Som tänder på att hon var så trasig att hon sålde sig till vem som helst utan att ens bry sig tillräckligt mycket om sin kropp och hälsa för att använda sig av kondom. 
    En riktig slyna var hon.

    Varför man försöker ursäkta kvinnor är väl någon slags idioti.

    Skulle du ursäktat en man på samma sätt? "Han var så psykiskt trasig så han gick och köpte horor varje dag" - "det var så synd om honom".

    Nej just det. Känn igen din hjärntvätt.
  • Anonym (H33)
    Anonym (Fucked up) skrev 2020-07-24 14:42:33 följande:
    Hoppas du inte tycker likadant om din mamma eller dotter din sjuka människa!
    Om dom vill ta massa kuk får dom väl göra det, vad är problemet?
  • New  Dawn
    KKarate skrev 2020-07-24 16:14:53 följande:

    En riktig slyna var hon.

    Varför man försöker ursäkta kvinnor är väl någon slags idioti.

    Skulle du ursäktat en man på samma sätt? "Han var så psykiskt trasig så han gick och köpte horor varje dag" - "det var så synd om honom".

    Nej just det. Känn igen din hjärntvätt.


    Herregud vilken jämförelse!!!.

    Att låta sin ohälsa gå ut över andra är INTE ett självskadebeteende.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Anonym (H33) skrev 2020-07-24 16:28:55 följande:

    Om dom vill ta massa kuk får dom väl göra det, vad är problemet?


    Det är alltså inget som intresserar dig, om de skulle sälja sex som ett självskadebeteende...
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (H33)
    New Dawn skrev 2020-07-24 17:38:34 följande:
    Det är alltså inget som intresserar dig, om de skulle sälja sex som ett självskadebeteende...
    Om det är ett sätt för dom att hantera det så... Och dessutom, om dom ändå kommit över det såhär i efterhand varför inte glädjas åt det i den mån man kan?
  • New  Dawn
    Anonym (H33) skrev 2020-07-24 17:51:35 följande:

    Om det är ett sätt för dom att hantera det så... Och dessutom, om dom ändå kommit över det såhär i efterhand varför inte glädjas åt det i den mån man kan?


    Så det är inget problem att skada sig själv? Tycker du även att det är okej om de skära sig, och skulle du finna glädje i det?...skulle du tycka att "det ju är ett sätt att hantera ohälsa"
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (H33)
    New Dawn skrev 2020-07-24 18:30:23 följande:

    Så det är inget problem att skada sig själv? Tycker du även att det är okej om de skära sig, och skulle du finna glädje i det?...skulle du tycka att "det ju är ett sätt att hantera ohälsa"


    You gotta do what you gotta do. Man löser inte fattigdom genom att förbjuda det liksom. Svårigheter behöver genomlidas ibland, och hur man gör det är inte alltid så vackert. Men kan man få något gott ur det efteråt så ser jag bara det som något positivt!
  • New  Dawn
    Anonym (H33) skrev 2020-07-24 20:13:18 följande:

    You gotta do what you gotta do. Man löser inte fattigdom genom att förbjuda det liksom. Svårigheter behöver genomlidas ibland, och hur man gör det är inte alltid så vackert. Men kan man få något gott ur det efteråt så ser jag bara det som något positivt!


    Du verkar ha lite svårt att hänga med här. Ingen har pratat om förbud. Det handlar om din inställning till självskadebeteende.

    Ja, svårigheter är en del av livet, men man måste absolut inte genomlida svårigheter genom att skada sig själv. Det finns mycket bättre sätt.

    Det handlar inte heller om att det ska vara vackert. Frågan var DIN okänsliga och empatilösa inställning till självskadebeteende. Det är vidrigt att du inte ens bryr dig om din dotter skulle skada sig själv. "Det är ju bara ett sätt att genomlida svårigheter"...*uärk*
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (H33)
    New Dawn skrev 2020-07-24 20:39:57 följande:
    Du verkar ha lite svårt att hänga med här. Ingen har pratat om förbud. Det handlar om din inställning till självskadebeteende.

    Ja, svårigheter är en del av livet, men man måste absolut inte genomlida svårigheter genom att skada sig själv. Det finns mycket bättre sätt.

    Det handlar inte heller om att det ska vara vackert. Frågan var DIN okänsliga och empatilösa inställning till självskadebeteende. Det är vidrigt att du inte ens bryr dig om din dotter skulle skada sig själv. "Det är ju bara ett sätt att genomlida svårigheter"...*uärk*

    Nänä, DU verkar ha lite svårt att hänga med här!


    Kan du och din partner inte se något positivt i dom svårigheter ni gått igenom ihop så kan jag bara lyfta på hatten och säga grattis till ett extremt privvat och skyddat liv.

  • New  Dawn
    Anonym (H33) skrev 2020-07-24 20:45:54 följande:

    Nänä, DU verkar ha lite svårt att hänga med här!

    Kan du och din partner inte se något positivt i dom svårigheter ni gått igenom ihop så kan jag bara lyfta på hatten och säga grattis till ett extremt privat och skyddat liv.


    Återigen missar du att min kritik handlar om din inställning. Du verkar inte minnas vad du skrivit så läs igenom dina egna inlägg. Du svarade TS "Alltid härligt med en ordentligt inkörd och välsprutad fitta! Gratulerar.". Det var som svar, trots, att denna "välsprutade fitta" "inkörts"genom ett skadebeteende. Någon skrev att hen hoppas att du inte haft samma inställning om det gällde din mamma eller dotter. Varpå du svarar att du inte tycker det något problem. När jag då ytterligare frågar om du inte ser självskadebeteende av olika slag, som något problem svara du att "svårigheter måste genomlidas". Det är din obehagliga inställning jag är kritisk mot.

    Det har inte ett skit att göra med att man kan gå igenom svårigheter. Givetvis kan man med respekt visa förståelse, och stärka en kvinna som sålt sex som självskadebeteende. Det är inget fel alls, du, däremot, uttrycker dig mycket osmakligt.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (H33)
    New Dawn skrev 2020-07-24 21:35:57 följande:
    Återigen missar du att min kritik handlar om din inställning. Du verkar inte minnas vad du skrivit så läs igenom dina egna inlägg. Du svarade TS "Alltid härligt med en ordentligt inkörd och välsprutad fitta! Gratulerar.". Det var som svar, trots, att denna "välsprutade fitta" "inkörts"genom ett skadebeteende. Någon skrev att hen hoppas att du inte haft samma inställning om det gällde din mamma eller dotter. Varpå du svarar att du inte tycker det något problem. När jag då ytterligare frågar om du inte ser självskadebeteende av olika slag, som något problem svara du att "svårigheter måste genomlidas". Det är din obehagliga inställning jag är kritisk mot.

    Det har inte ett skit att göra med att man kan gå igenom svårigheter. Givetvis kan man med respekt visa förståelse, och stärka en kvinna som sålt sex som självskadebeteende. Det är inget fel alls, du, däremot, uttrycker dig mycket osmakligt.
    Ojoj, fortsätt vara blind och privvad du. Ha kul.
  • Anonym (Fucked up)
    Anonym (H33) skrev 2020-07-24 16:28:55 följande:

    Om dom vill ta massa kuk får dom väl göra det, vad är problemet?


    Har läst dina andra kommentarer ..du har nått grav allvarligt fel i huvudet..nej det är inget problem om en frisk vuxen kvinna väljer att ligga ..men att använda sex som en flykt eller för på annat sätt skada sig mentalt, så är det varken sexigt eller något positivt! Du verkar sakna förmåga att tänka ett steg längre..jag frågade dig hur du hade reagerat om det var din dotter, syrra eller mamma som hade haft ett sånt beteende,hur hade du sett på saken då?

    Du måste släppa kuken och börja använda hjärnan..Tror du själv att man mår bra efter en våldtäkt? Du tror inte att ett sådant övergrepp kan sitta kvar i åratal? Har du hört många psykologer förordar att sälja sex efter en våldtäkt? Eller vara med om det Ts beskriver?

    Det Ts skriver är faktiskt sjukt,då det handlar om en kvinna som har ett självskade beteende ..han vill att hon ska fortsätta med det. När hon i självaverket kanske måste få tid att läka mentalt och få en sund relation till sex! Det är obegripligt hur många av oss män som helt saknar respekt och empati för kvinnor! Det är sjukt!
  • Anonym (Fucked up)
    Anonym (H33) skrev 2020-07-24 22:21:35 följande:

    Ojoj, fortsätt vara blind och privvad du. Ha kul.


    Herregud ..jag hoppas inne lift att du förstår att det du skriver är heelt galet ..var vänlig och svara på frågan jag ställd hurvida du skulle tycka att det var ok för dina närmsta kvinnliga anhöriga att göra så?

    Du kan inte ha vart med om mycket i livet ,faktum är att du låter som e liten pojke ..
  • Anonym (Kim)

    Jisses hörru!

    Om det inte finns några som helst problem varför börjar du inte sälja henne. Titta på när hon tjänar pengar. Sen sätter du på henne så torskens lämningar skvätter. Det är väl inte mer än rätt att hon drar in lite flis när du köpt kåk och löst hennes skulder. Dessutom ett par ungar. Hon prostituerar sig för dig. Alltså du köper. Ungarna behöver väl inte veta vad ni vuxna ägnar er åt. Kör på med era sub och dom lekar. Tillskott i semesterkassan.

    Måste säga att det här var det knäppaste jag läst på länge. Skulle vara sjukt intressant att höra din frus version. Utan att ha dig hängande över henne.

Svar på tråden Min fru sålde sex