Inalina skrev 2021-04-13 12:26:34 följande:
ah jag förstår, ja mätningen är ju en grej som jag förstår är väldigt svår överhuvudtaget när de är så där små :/
men hjärtslagen ska de ju kunna se tidigt från v 7, men ja verkar ju smartare att vänta längre i alla fall så man får det ordentligt gjort och man slipper missförstånd =)! jag vet bara hur otrooooligt lång tid det känns som mär man går o väntar på att få se ett liv därinne....
Ja de känns som en evighet, man vill ju bara se hjärtat slå :( idag kändes brösten knappt ömma nu så tror inte de här kommer sluta bra så blev det sist :(
Ivf2020 skrev 2021-04-13 09:03:52 följande:
Det kommer gå väl.. Men föregår att du är nervös/rädd. Jag ska till mvc imorn, hade vart skönt om dom kunde få in mig något tidigare än början p å vecka 9. Fick inte en dag tidigare än 8+0. Om jag förstått rätt kan man se från vecka 7 hyfsat bra? Dom hittade ju inget foster alls hos mig, endast gulesäck och fostersäck, så jag år livrädd. Känns som jag hittar på vissa symptom med vad nojig man blir?! :(
Fast idag kändes brösten knappt ömma alls. Så jag tror inte det kommer sluta bra så blev det sist några dagar innan så började allt avta. :/