Always choklad skrev 2021-03-20 00:48:41 följande:
Nu sökte jag på kortison och fick fram Charlotte perelli som käkade det under sin graviditet. Tydligen binder man upp mycket vätska och blir tjock. Hon tog det för att minska immunförsvaret så man ej stöter bort fostret. Hon fick det efter många missfall..Skall läsa på om detta allt jag kan hitta.
Precis men hon fick också en cocktail av saker att ta samtidigt, finns något mer man kan ta förutom kortision... ska se om ja hittar den rapporten. Va något som lågmolekylärt heparin Har för mig hon hade tio missfall.
Always choklad skrev 2021-03-20 00:48:41 följande:
Nu sökte jag på kortison och fick fram Charlotte perelli som käkade det under sin graviditet. Tydligen binder man upp mycket vätska och blir tjock. Hon tog det för att minska immunförsvaret så man ej stöter bort fostret. Hon fick det efter många missfall..Skall läsa på om detta allt jag kan hitta.
Ja hon tog det och en "cocktail" typ av allt möjligt då. Finns också lågmolekylärt heparin som också är något som skulle kunna användas för att förhindra missfall. Men kortison verkar många ha tagit som typ misslyckats att få det att fästa alls också. Skulle detta misslyckas hos oss igen så kommrr ja ta kortison nästa gång. Jag har det redan hemma men ska inte ta de nu då jag fick trombyl plus progesteron.