Lunaymar skrev 2020-12-06 10:45:31 följande:
Tack för ditt svar!
Jag har liknande symptom med molvärk och sticknkngar (hoppas på att det inte är Lutinus men man vet ju aldrig). Har också haft yrsel, huvudvärk och är törstig hela tiden. Mina bröst började ömma på RD 5-6 men nu är de helt normala, vilket känns så ledsamt :( känns som att alla som blir gravida får ömma bröst. Eller så kanske jag har fel, haha
Jag tror inte att det är så vanligt alls med nidblödning så oroa dig inte över det :) när har du TD?
Stimulerades du innan återföringen?
Det jag tyckte var skönt att inte vara stimulera till min återföring var för att jag blev så lurad av ovitrelle när mina bröst växte och blev ömma.
Pågår dina stickningar/ilningar fortfarande?
Jag tycker att mina har slutat. Mest stel i ryggen och höften.
jag läste (förvisso också här på familjeliv) ett forum som var ganska så nyligen. Det var tre tjejer som följdes åt 2019 med deras ruvningstid fram till födsel. Läste hela och ingen av dem påtalade om att de hade symptom innan de testade positivt. Deras illamående kom typ i vecka 6 och nån hade inte ens ont i brösten. Precis så som du skriver, att deras ömma bröst mm bara försvann. Men de fick ändå bra besked och hade BF augusti 2020. Tycker det är kul att ändå kunna läsa och följa i realtid:) lättare att kunna relatera till.
Så jag tycker inte du ska oroa dig för mycket efter dessa ?typiska? symptom. Förstå såklart att man ändå söker ett bekräftelse på något sätt. Men som sagt, det gav mig en liten lättnad av att inte behöva ha symptom:).
Haha tänk vad vi kommer få äta upp sen när alla symptomer kommer
Jag har testdag den 14/12. Du då?:)