IVF hösten/vintern 2020
Ikväll tog jag första dosen av sprutan Menopur
Ikväll tog jag första dosen av sprutan Menopur
Nu börjar det jobbiga. Ruvardag 7 imorgon, planerad mens på tisdag.. Så mentalt skadad så det är jobbigt. Helt säker jag såg pyttelite blod på pappret, men jag vet inte.. Jag har någon enorm mensvärk och skit med, jag vill ju inget annat att de ska ta sig.. Men gud så ont jag har i magen idag. Känns som mensen kommer på beräknad dag på tisdag.. :(
Åh vad jag hoppas att det är växtvärk och inte mensvärk. Förstår om det är jobbigt nu. Håller tummarna! Här kom min blödning igång igår efter äggplocket.
Det behöver inte vara kört för det. Jag fick ju mens en gång precis som jag skulle på bim. Måste vänta ytterligare en cykel tyvärr.
Hoppas hoppas att mensen inte kommer. Hur känns det idag? Kram
Va jobbigt hoppas det bara är lite blod från att den bäddar in sig och inget dåligt. När har du testdag?
Förstår att det är jobbigt. Men nu hoppas vi att mensen inte kommer imorgon! Blir det ett test imorgon?
Testa imorgon, är du gravid så kommer du att se det på RD8. Väntan är värre än att veta tycker jag. Jag håller tummarna <3
Usch, det är fruktansvärt jobbigt att få negativt test, men jag tycker att det är mycket värre att få beskedet när mensen kommer, plus att väntan är fruktansvärd. Men nu tror vi på att du får ett plus imorgon :)