• Anonym (Ensam)

    Har inga vänner

    Jag har inga vänner. Har ganska många vänner på fb men det är bara en fasad. Det är ingen som ringer. Ingen som undrar hur jag mår. Jag gör saker själv. går på bio själv,går ut och äter själv åker till köpcentrum själv.Jag har ingen att prata med eller uppleva saker med.Idag var ännu en ensam dag då barnen var med sin pappa.Cyklade iväg till en park och satte mig och läste en bok. Jag är nästan själv jämt. Dom enda jag har är mina barn. Älskar att jobba för då har jag folk runt omkring mig och får prata med mina kollegor. Vet inte vad jag vill men ville skriva av mig. Händer ganska ofta nuförtiden att tårarna kommer.

  • Svar på tråden Har inga vänner
  • Anonym (Ensam)
    Anonym (wo) skrev 2020-08-08 21:40:08 följande:

    Har heller inga vänner. Söker mig till sociala sammanhang där jag umgås i grupp


    Har du hittat några vänner i sociala sammanhang?
  • Anonym (L)
    Anonym (Ensam) skrev 2020-08-08 21:51:13 följande:

    Jag bor också i Stockholm. Tjej eller kille?


    Jag är kille, tyvärr.
  • Anonym (Ensam)
    Anonym (L) skrev 2020-08-08 21:53:05 följande:

    Jag är kille, tyvärr.


    Det spelar ingen roll. Man kan vara kompis med killar också. Norra eller södra sidan av stan?.Hur gammal?.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Ensam) skrev 2020-08-08 21:29:54 följande:

    Jag har inga vänner. Har ganska många vänner på fb men det är bara en fasad. Det är ingen som ringer. Ingen som undrar hur jag mår. Jag gör saker själv. går på bio själv,går ut och äter själv åker till köpcentrum själv.Jag har ingen att prata med eller uppleva saker med.Idag var ännu en ensam dag då barnen var med sin pappa.Cyklade iväg till en park och satte mig och läste en bok. Jag är nästan själv jämt. Dom enda jag har är mina barn. Älskar att jobba för då har jag folk runt omkring mig och får prata med mina kollegor. Vet inte vad jag vill men ville skriva av mig. Händer ganska ofta nuförtiden att tårarna kommer.


    Hej! Man här och i samma sits som du är i. Nu vuxna barn och har varit en sån förälder som varit med familj och barn medan de bodde hemma och därför inte odlat något vännätverk alls. Separerad sedan en tid tillbaka så är väldigt mycket ensam. Helger är väl värst då man nästan skäms för grannarna att man är ensam så man låser nästan in sig vilket egentligen är galet. Men nu gräver jag inte ner mig för det utan pysslar med lite småprojekt i hemmet istället vilket jag älskar att pyssla med. Men som sagt att ha en bra vän att prata med och göra roliga saker med hade varit riktigt roligt.
  • Six66ster9er
    Anonym (Ensam) skrev 2020-08-08 21:55:50 följande:

    Nu tror jag du skojar står att du är 50 år på din sida. Dessutom träffar jag ingen random personen som jag inte vet vem det är


    Skapade kontot precis.......... Jag orkade inte fylla i ålder och det fylldes i automatiskt.

    Vad vill du veta?? Skicka privat meddelande
  • Anonym (L)
    Anonym (Ensam) skrev 2020-08-08 21:57:15 följande:

    Det spelar ingen roll. Man kan vara kompis med killar också. Norra eller södra sidan av stan?.Hur gammal?.


    Södra sidan, 35 år gammal. Kul att du tänker så, har träffat på flera tjejer som har svårt att vara kompis med en ensam kille.
  • Anonym (Ensam)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-08-08 21:57:19 följande:

    Hej! Man här och i samma sits som du är i. Nu vuxna barn och har varit en sån förälder som varit med familj och barn medan de bodde hemma och därför inte odlat något vännätverk alls. Separerad sedan en tid tillbaka så är väldigt mycket ensam. Helger är väl värst då man nästan skäms för grannarna att man är ensam så man låser nästan in sig vilket egentligen är galet. Men nu gräver jag inte ner mig för det utan pysslar med lite småprojekt i hemmet istället vilket jag älskar att pyssla med. Men som sagt att ha en bra vän att prata med och göra roliga saker med hade varit riktigt roligt.


    Det är helt galet att man ska behöva skämmas för att man är ensammen. Vilken del av landet bor du i?.
  • Anonym (Ensam)
    Anonym (L) skrev 2020-08-08 21:59:00 följande:

    Södra sidan, 35 år gammal. Kul att du tänker så, har träffat på flera tjejer som har svårt att vara kompis med en ensam kille.


    Ok bor på norra sidan. Också 35 år.
  • Anonym (Igenkänning)
    Anonym (Ensam) skrev 2020-08-08 21:44:15 följande:
    På jobbet har jag inga problem med att prata med kollegor. Jag vet hur man ska uppföra sig. Tex vänta på sin tur om någon är upptagen tex.Säger godmorgon,hej,frågar hur helgen har varit. Har inga problem att ha ett samtal med någon.
    Jag har inte heller några såna problem, inte på det ytliga planet. Har ett jobb där jag träffar mycket människor och har inga problem med bemötandet av dem.

    Men hur man gör vid en mer nära relationer, där kommer osäkerheten in i bilden. "
  • Anonym (Ensam)
    Six66ster9er skrev 2020-08-08 21:57:26 följande:

    Skapade kontot precis.......... Jag orkade inte fylla i ålder och det fylldes i automatiskt.

    Vad vill du veta?? Skicka privat meddelande


    Du verkar skum bara
Svar på tråden Har inga vänner