• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-20 20:51:48 följande:
    Jag lyssnar och alltid lyssnat på dansbands musik både från Sverige och Finland, Country och lite ballader.

Elvis
    Bee Gees
    Jerry Wiljams
    Vikingarna
    Svens-Ingvars
    Lars-Kristers
    Mats Blads
    Lasse Stefanz

Många kända dansbands sångare i Finland

Så nä jag är inte så bekant med världs sångare....Edit Piaff har jag hört Skrattande
    Smaken är som baken, gillar inte dansband. Har ingen skiva med Nina Simone men den låten har spelats överallt även i reklam. 
  • BeautifulLiz

Alltså, jag gillar Nova men tycker  inte att detta är så värst bra. Med tanke på konkurrensen.

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-11-20 20:51:48 följande:
    Jag lyssnar och alltid lyssnat på dansbands musik både från Sverige och Finland, Country och lite ballader.

Elvis
    Bee Gees
    Jerry Wiljams
    Vikingarna
    Svens-Ingvars
    Lars-Kristers
    Mats Blads
    Lasse Stefanz

Många kända dansbands sångare i Finland

Så nä jag är inte så bekant med världs sångare....Edit Piaff har jag hört Skrattande
    Av dessa gillar jag bara BeeGees men de var stora idoler en gång i tiden.
    Dansband är inget för mg.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-20 21:03:10 följande:
    Caspar, jag är SÅ rörd!
    Wow... oj.
    Inte här, jag har svårt att ens titta på kråmandet. Saknar att han inte har ödmjukhet. 
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-20 20:59:19 följande:
    Av dessa gillar jag bara BeeGees men de var stora idoler en gång i tiden.
    Dansband är inget för mg.
    Dansband har varit nära mig sen 12 års åldern. Började dansa i Finland när jag var 15 år på logdans.

1991 startade vi ett gäng i Norrbotten en dansförening med danskurser för allmänheten och jag var med som dans pedagog i 11 år.

Men helt klart smaken är som baken.....Elvis och Bee Gees har varit stora idoler för mig redan som tonåring och är det fortfarande.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-11-20 21:06:01 följande:
    Inte här, jag har svårt att ens titta på kråmandet. Saknar att han inte har ödmjukhet. 
    Vad sjöng han Mr flum.....jag for ut för en rökapaus så hörde inte låten.....

Ska nu snart i bastun så ni kan väl skriva hur det går för dem om jag inte hinner bli klar tills någon åker ut.
Svar på tråden Idol 2020