• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-20 22:49:19 följande:
    Adjöken Simon.
    Gillade även Simon i början, men jag vet inte om han blev som vissa andra under tiden och började gestikulera sig för mycket....Sen är det ju låtvalen....välja rätt låt som passar en själv eller den man vill bli.

NU hoppas jag att Paulina vinner Idol 2020.....
  • Johannus

Om det skulle vara Caspar som vinner i år så tror jag inte han kommer att gå långt i Sverige i alla fall...... men gud nåde låt Paulina vinna.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-11-20 22:58:26 följande:
    Gillade även Simon i början, men jag vet inte om han blev som vissa andra under tiden och började gestikulera sig för mycket....Sen är det ju låtvalen....välja rätt låt som passar en själv eller den man vill bli.

NU hoppas jag att Paulina vinner Idol 2020.....
    Ja, låtvalen är viktiga.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-20 22:59:58 följande:
    Om det skulle vara Caspar som vinner i år så tror jag inte han kommer att gå långt i Sverige i alla fall...... men gud nåde låt Paulina vinna.
    Det tror inte jag heller.
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-11-20 22:59:58 följande:

Jag tror tvärtom, dock kommer han ha en mindre publik då han har sin speciella stil.

Hoppas på final mellan Caspar och Paulina.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-21 15:46:38 följande:
    Jag tror tvärtom, dock kommer han ha en mindre publik då han har sin speciella stil.

Hoppas på final mellan Caspar och Paulina.
    Så kan det vara.
Svar på tråden Idol 2020