• Nandez

Idol 2020

I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta

• Svar på tråden Idol 2020
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-11-27 19:43:34 följande:

Ser att ni pratar om serier....Glad Jag började titta på Tv1 play Rederiet här för en vecka sen....3 avsnitt per kväll för den är så bra...

Från det ena till det andra så måste jag bara säga att årets Idol har varit den sämsta i mitt minne.

Rederiet... det ska jag banne mig kika lite på också.
    Men ikväll är det Idol för hela slanten för mig.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-27 19:45:05 följande:
    Rederiet... det ska jag banne mig kika lite på också.
    Men ikväll är det Idol för hela slanten för mig.
    Tittar också på Idol.....två ut i kväll.
  • Johannus

60-70 tal ööööö fattar inte vad Anders menar, Caspar har inget med dessa årtal i låtarna alls...

• BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-11-27 20:11:31 följande:

60-70 tal ööööö fattar inte vad Anders menar, Caspar har inget med dessa årtal i låtarna alls...

Han gör sin egen tolkning.
    Det är ju det som är meningen.
  • sugarfree

Jag förstår inte tjusningen med Caspar alls, jag tycker tjejerna är helt överlägsna! Tycker de alla tre är fantastiska och att de inte kan stå i final tillsammans är jättetråkigt.

• BeautifulLiz
    sugarfree skrev 2020-11-27 20:34:21 följande:

Jag förstår inte tjusningen med Caspar alls, jag tycker tjejerna är helt överlägsna! Tycker de alla tre är fantastiska och att de inte kan stå i final tillsammans är jättetråkigt.

Jag är ju helt överväldigad av Caspar, han är min vinnare oavsett hur det slutar.
    Han tolkar allt på ett sätt så att en mindre bra låt blir rent ut sagt skitbra!

Som jag tidigare skrivit, Paulina och Caspar i final är min förhoppning.
  • Johannus

Paulina var magisk....Hon kommer att gå långt i framtiden.

Tjejerna är bra i år, men som jag sagt jag gillade Caspar i början, men eftersom tiden gått kan jag inte med han. Ingen av hans låtar har gett gåshud eller fått mig att hoppa av glädje.  Hade velat att han hade fått sjunga country för då hade han nog slagit igenom hos mig eller någon bra rocklåt.

• Johannus

Nääääääääää Caspar denna låt känner jag igen, men inte på sättet han sjunger den....Att göra den till sin egen ja, men hans hä, hu, hi andas högt i mickorofonen nä det får mig inte att må bra.....Hans skulle kanske passa i Musikaler inte som solo sångare.

Svar på tråden Idol 2020