Idol 2020
I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta
I kväll börjar Idol, hoppas att fler ska titta
Ser att ni pratar om serier....
Jag började titta på Tv1 play Rederiet här för en vecka sen....3 avsnitt per kväll för den är så bra...
Från det ena till det andra så måste jag bara säga att årets Idol har varit den sämsta i mitt minne.
60-70 tal ööööö fattar inte vad Anders menar, Caspar har inget med dessa årtal i låtarna alls...
60-70 tal ööööö fattar inte vad Anders menar, Caspar har inget med dessa årtal i låtarna alls...
Paulina var helt... magisk!
Jag förstår inte tjusningen med Caspar alls, jag tycker tjejerna är helt överlägsna! Tycker de alla tre är fantastiska och att de inte kan stå i final tillsammans är jättetråkigt.
Jag förstår inte tjusningen med Caspar alls, jag tycker tjejerna är helt överlägsna! Tycker de alla tre är fantastiska och att de inte kan stå i final tillsammans är jättetråkigt.
Paulina var magisk....Hon kommer att gå långt i framtiden.
Tjejerna är bra i år, men som jag sagt jag gillade Caspar i början, men eftersom tiden gått kan jag inte med han. Ingen av hans låtar har gett gåshud eller fått mig att hoppa av glädje. Hade velat att han hade fått sjunga country för då hade han nog slagit igenom hos mig eller någon bra rocklåt.
Nääääääääää Caspar denna låt känner jag igen, men inte på sättet han sjunger den....Att göra den till sin egen ja, men hans hä, hu, hi andas högt i mickorofonen nä det får mig inte att må bra.....Hans skulle kanske passa i Musikaler inte som solo sångare.
Nu får vi se hur det går för Paulina.