Steeph skrev 2020-09-24 09:41:19 följande:
Ja verkligen nej men precis hihi!
De tog bara tsh (låg på 1,5) och sen testosteron som är liiite högt men fortfarande inom referensintervallet. Har ju egen mens och ägglossning och hade turen att kroppen kom igång snabbt efter ma. Gyn sa ?om ni kunnat bli gravida en gång så bör ni kunna bli det igen. Så fortsätt försöka och om ni inte blivit gravida inom 1 år från ditt missfall så är ni välkomna att söka till fertilitetskliniken?. Så planen är att fortsätta försöka så mycket vi kan och hoppas på ett plus under 2020. Min man ska lämna spermaprov nästa månad (för en annan åkomma), vilket känns skönt för att se hur allt ser ut där.
Vad skönt Jenzia. Jag är 1 dag efter så idag är jag på ÄL+10. Har inga symtom alls förutom lite ömma bröst vilket jag alltid får innan mens. Så är 100% säker även denna gång att det inte blev något. Nu hoppas jag fullt ut för er skull
TSH på 1,5 är ju perfekt!

Vad skönt! Och skönt att även din man kommer få veta om sina spermier! Hoppas inte det är något allvarligt med honom <3
Men jag tror precis som Gyn, ni kommer bli gravida igen!

Bara en tidsfråga!
Ja, jag har heller inte ett enda symptom. Brösten är gigantisk denna cykeln, men det har de varit från äl+2/3 så det räknas inte, men fascinerande att det kan variera så mycket från cykel till cykel. Förra cykel var brösten rätt normala även efter äl. Och innan dess svinömma bröstvårtor. Så weird!
Oh well bara 3,5 dagar kvar tills mens iaf. Tror den kommer som vanligt även om jag så klart hoppas på att den lyser med sin frånvaro istället

Jag håller tummarna för oss båda!! <3