Tinder. Upplevelser.
Finns män som vill att kvinnan han träffar också är psykiskt stabil.
Finns män som vill att kvinnan han träffar också är psykiskt stabil.
Verkar jag vara instabil?
Jag tror att det kan vara svårt för många män att ta första steget till konversation. Att börja med en fråga hur du har det är ju ett väldigt försiktigt och kanske lite grått försök till kontakt. Men det är ju kalla fall ett försök.
Hur ser de mer lyckade inledningsvis ut?
Vad brukar du skriva när du tar första kontakten?
vad finns det att säga?
jag har aldrig sagt att långt hår är min enda prioritering som jag utgår ifrån. jag bara gillar det som en feature.
jag har noll tolerans för droger och min eventuella partner ska vara psykiskt stabil.
Om du är attraktiv eller inte ligger väl helt i betraktarens öga?
Kanske männen du träffar tänker likadant om dig. De kanske tänker: "Finns det ingen vettig och normal kvinna. Alla kvinnor på Tinder är riktiga spån..."
Rent generellt apropå nätdejting så är min erfarenhet och betraktelse att så många tar detta på fullt blodigt allvar. Ungefär som att de checkar av ett allvarsamt Cv eller ska på anställningsintervju till Fonus
Herregud, spänn av och chilla.
Ha kul, garva, flirta, ta en fika, släpp en fis, var fånig, var lite knäpp, gör nåt barnsligt, kyss varandra, säg ja till dejt med Quasimodo, bjud hem nörden, tacka ja till dejten med kostym och dyra vanor likväl som med busschauffören från förorten, ligg med varandra, etc. Det ska vara njutningsfullt och roligt att dejta. Det är inte något jäkla stelt vernissage liksom. Och jo det går alldeles utmärkt bra att leta partner fast man har roligt under tiden.
Jag skrev att det var generella iakttagelser. Sen får var och en tänka själv.
Jag är fullständigt övertygad om att många skulle sluta se så många fel på sina dejter med en mer avslappnad inställning. Och därmed skulle färre känna sig kränkta av taffliga kontaktförsök, dålig profiltext och suddiga bilder..
Det är du som missar poängen. Om du försöker se saker lite mer positivt så är det väl mysigt med hjärtan även innan. Det visar väl på något fint i en människa?
Sätt nåt mål i livet, 3:e gången jag försöker förmedla detta!!! Dejting överlag ger dig INTE rätt direktiv dit du vill, sorry.
Exempelvis, vill du inte ha hunnit med nåt maratonlopp, åka skidor i alperna, färdas jämte Highway 1 i USA, besöka Hokkaido snöiga toppar i Japan, kännt Australiens fina röda sand damma på mitt i december etc?
Dejter kommer INTE ge dig detta, det är helt upp till dig själv vad för mål du vill uppnå. När du går mot dina satta mål finner du, sätt dig ned och fundera.