Inlägg från: Anonym (Virabhadrasana) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Virabhadrasana)

Tinder. Upplevelser.

Kung Kisstank skrev 2020-08-28 20:34:34 följande:

Fast du kan inte göra en objektiv analys på bara DINA dejter och sen tro att de ska representera tendenser inom dejting. Det är alldeles för lite analysdata. Om du nu inte planerar att testa 1000 presumtiva karlar.

nej, men jag kastade in ett spö, och det visade sig att jag inte är ensam i min uppfattning.
    nénuphar skrev 2020-08-29 07:43:13 följande:

Va?! Det där var väl totalt intetsägande? Det var ju som att skriva Tjena! Läget? fast med fler ord och dålig stavning och konstiga emojis. I och för sig gav det ju upphov till frågor. Är han en öldrickande, tysk satanist?

en rockare! så det rättfärdigar honom haha

hans meddelande utstrålade värme i alla fall.. inte kall självgodhet vilket jag avskyr
    Anonym (Timmer) skrev 2020-08-29 07:52:50 följande:

Finns tjejer som är så också. Sex är viktigt för många och funkar inte det, så funkar inte förhållandet. Lika bra testa och se om man är kompatibla i sängen.

man testar efter att man testat om personen är sjyst. hur kul är det att ligga med en främling för att sedan inse att han är en skitstövel?
    Anonym (Kurt) skrev 2020-08-29 07:34:56 följande:

Att ödsla energi samt tid på att dejta och ha online relationer är skittråkigt.

Har blivit spontant uppraggad av främmande tjejer flera gånger vilket är mer kul faktiskt.

Knulla först, sedan får du kanske en seriös relation.

jag tänker inte ragga på någon. du ser! män har blivit upp o ner! vi ska nu även ragga på er, knulla och sedan vänta på er mercy, i fall ni KANSKE bestämmer er för en relation?

fucking hell.
    Anonym (Spam) skrev 2020-08-29 07:03:33 följande:

Hur många tror du han skickat det till?

Själv har jag inga problem med ett enkelt: Hej läget? från en kille som öppningsreplik. Det är sen vad vidare konversation flyter på och innehåller.

det är inte ett problem. det är brist på fantasi. jag svarar, med enligt min erfarenhet brukar det inte utvecklas till något spännande.
    Anonym (Kurt) skrev 2020-08-29 08:04:45 följande:

Ja du, det är enklare att avvisa en kvinna på 5 min som ljuger att hennes fitta luktar som rosor än att dejta i oändlighet.

fortsätt du med din strategi, du träffar säkert kvinnor som motsvarar din nivå.
    Anonym (Timmer) skrev 2020-08-29 08:28:27 följande:

Många har haft sitt bästa sex med skitstövlar.

har de rapporterat det till dig?

personligen kan jag inte föreställa mig ett bra sex med någon jag inte har utvecklat respekt och tillit för som person.
    Anonym (Timmer) skrev 2020-08-29 08:36:22 följande:

Nej, det kan du nog inte.

Quae sunt Caesaris Caesari.
    nénuphar skrev 2020-08-29 09:43:22 följande:

Rocker kan vara en förmildrande omständighet i det här fallet men det där luktar Living Next Door to Alice...

vi fick en livlig givande diskussion av detta, han hade mycket att säga, och inte "är det jobb eller semester?" och "vad gillar du att göra på fritiden".

tvåbarnspappa, som gav ett ödmjukt, varmt, roligt intryck.

vilket jag är nöjd med.

inte så att jag ska gifta mig med honom imorron, men hellre det än alla dessa självförälskade idioter som jag ska övertyga att jag är värd deras uppmärksamhet.
    Connys Värld skrev 2020-08-29 10:01:20 följande:

Jag har inte Tinder - men jag har långt hår, sådär hårdrockigt du gillar. Vidare spelar jag musik, ja även hårdrock. Om du är min typ, har du kanske redan börjat väga för och nackdelar med en potentiell dejt.

Men jag är självklart inte perfekt:

1. Jag har idag varit vaken i ungefär en vecka.

2. Jag är amfetaminberoende.

3. Kedjeröker hasch.

4. Men jag dricker inte.

5. Åtminstone sex preliminära psykiatriska störningar("diagnoser"):

PTSD
    Autism
    Borderline personlighetsstörning
    ADHD
    Bipolär sjukdom
    Dissociativa störningar, motoriska, somatiska, kramper.

6. Men jag lirar elgitarr som en Gud och är mästare på elbas.

7. Jag har även långt hår.

Vad säger fröken?
    vad finns det att säga?

jag har aldrig sagt att långt hår är min enda prioritering som jag utgår ifrån. jag bara gillar det som en feature.

jag har noll tolerans för droger och min eventuella partner ska vara psykiskt stabil.
Svar på tråden Tinder. Upplevelser.