Tinder. Upplevelser.
Fast du kan inte göra en objektiv analys på bara DINA dejter och sen tro att de ska representera tendenser inom dejting. Det är alldeles för lite analysdata. Om du nu inte planerar att testa 1000 presumtiva karlar.
Fast du kan inte göra en objektiv analys på bara DINA dejter och sen tro att de ska representera tendenser inom dejting. Det är alldeles för lite analysdata. Om du nu inte planerar att testa 1000 presumtiva karlar.
Va?! Det där var väl totalt intetsägande? Det var ju som att skriva Tjena! Läget? fast med fler ord och dålig stavning och konstiga emojis. I och för sig gav det ju upphov till frågor. Är han en öldrickande, tysk satanist?
Finns tjejer som är så också. Sex är viktigt för många och funkar inte det, så funkar inte förhållandet. Lika bra testa och se om man är kompatibla i sängen.
Att ödsla energi samt tid på att dejta och ha online relationer är skittråkigt.
Har blivit spontant uppraggad av främmande tjejer flera gånger vilket är mer kul faktiskt.
Knulla först, sedan får du kanske en seriös relation.
Hur många tror du han skickat det till?
Själv har jag inga problem med ett enkelt: Hej läget? från en kille som öppningsreplik. Det är sen vad vidare konversation flyter på och innehåller.
Ja du, det är enklare att avvisa en kvinna på 5 min som ljuger att hennes fitta luktar som rosor än att dejta i oändlighet.
Många har haft sitt bästa sex med skitstövlar.
Nej, det kan du nog inte.
Rocker kan vara en förmildrande omständighet i det här fallet men det där luktar Living Next Door to Alice...
Jag har inte Tinder - men jag har långt hår, sådär hårdrockigt du gillar. Vidare spelar jag musik, ja även hårdrock. Om du är min typ, har du kanske redan börjat väga för och nackdelar med en potentiell dejt.
Men jag är självklart inte perfekt:
1. Jag har idag varit vaken i ungefär en vecka.
2. Jag är amfetaminberoende.
3. Kedjeröker hasch.
4. Men jag dricker inte.
5. Åtminstone sex preliminära psykiatriska störningar("diagnoser"):