Anonym (Dröm&mål) skrev 2020-09-06 00:29:14 följande:
DU verkar ju helt pantad! Fine jag gick hårt åt men tröttnade rejält på ditt svammel! Herregud du har tame fasen en unge och passerat 2 äktenskap och FORTARANDE inte fått ordning på livet nära dina 40 år?!?!?! Vad sjutton har DU gjort egentligen?!
Det KÄNNS som att du är nån diva som rider på vågen av karlar och olyckligtsvis tar hand om ett barn som får stå ut med detta, USCH! Ta dig samman och VÄX UPP!!!
Du är inte bättre än karlarna du dragit över, guess karma sucks
nu blir jag upprörd på riktigt. vem fan är du att döma mig??
jag har mer ordning på mitt liv än någon annan i denna tråd!
det finns inga garantier för någon i denna värld att ens liv ska gå exakt så som man planerat, kom ihåg det!
jag har inte planerat att gifta mig två gånger, jag har inte planerat att gå isär två gånger, jag har inte planerat att ta hand om mitt barn helt ensam när barnets far först spårar ur i sitt liv och sedan dessutom bestämmer sig att flytta till ett annat land till en annan kvinna, jag har inte planerat att min universitetsutbildning inom ekonomi från mitt hemland och tre språk inte skulle räcka för att fortsätta min karriär inom ekonomi, och bli tvungen att omskola mig två gånger, för andra yrket gav mig hälsoproblem, jag har inte planerat någon av de svårigheter som jag fick gå genom som jag inte vill nämna här, men jag har aldrig gett upp och fortsatt göra det som är rätt. Mitt barn är duktigt, väl uppfostrat, självständigt och intelligent. Jag har ett bra heltidsjobb, fint yrke. Jag är uppskattad av kollegor och ledningen, jag har ett fint hem, jag har drömmar och visioner, jag ser vårdad och ung ut (för jag tar hand om mig), jag har vänner, hobbys och intressen som jag utövar och utvecklas i, jag har en fin relation till min familj. Och slutligen, jag har min integritet, och tänker inte ta något skit från en främmande människa på nätet. Så, fuck you.