• Anonym (Virabhadrasana)

Tinder. Upplevelser.

Har suttit på Tinder i några veckor nu.

Åkt med appen genom halva Sverige, från Skåne till Stockholm och tillbaka.

95% män saknar intellekt i ögonen.

Nittio-fucking-fem procent!!

Självupptagna. Egotrippade. Tomma.

40-åriga män med keps bak-och-fram på.

En hund på profilbilden. (är det det som definierar dig?)

Bilder med vänner (ska jag nu leka gissningslek vem av er du är?).

Bilder på solnedgångar. (ok? jag har en hel instagram med sådana).

Memes och textrutor. (Smart ass? tror du att någon har tid och ork att läsa en annan 'wisdom' som någon annan kommit på och som facebook sprängs av snart?)

Totalt clichèiga beskrivningar: gillar en god film och en promenad i skogen. (Vem fan gör inte det? Vad berättar det mig om din personlighet?)

Bilder med afrikanska barn och dylik. (oh yeah, jag är nu helt övertygad om att du är ett barnbarn till Moder Teresa!)

Bilder med andra kvinnor. (är du helt från vettet?)

Bilder med barn. (stackars barn!!).

Bilder på kroppsdelar. (beyond good and bad).

Runt 100 matchningar. 15 konversationer.

Vad i hela världen sparar ni era ord för? Rädda att de kommer att ta slut eller att ni får träningsvärk i fingrarna?

Börja meningen med "hej, hur är läget?" eller "Hur har du det en dag som denna"?

Fantasilösa! Vem bryr sig om hur jag haft det idag när vi inte känner varandra?

Inte en enda själ öppnar med en komplimang! För helvete.. Säg att du finner mig vacker! Säg vad som fångat ditt intresse i min profil! Ställ frågor! Visa någon jävla engagemang i någon annan än dig själv!

Sen finns det ju andra typer. Som redan i andra meningen skickar pussar och kramar. Behöver inte ens kommenteras.

Män som sitter och spelar svåra. Som förväntar att jag ska övertyga dem i att jag är värd deras uppmärksamhet. Män som inte kan vara konsekventa i sin kommunikation. Män som inte kan snabbt bestämma sig för ett möte och komma med ett förslag. Män som dissar fina kvinnor bara för att de hoppas på någon ännu bättre (nej! jag pratar inte om mig själv nu! jag känner många singla fantastiska kvinnor, och min hjärna kokar upp när jag hör att en annan dusche bag ghostat dem!) Män som letar efter någon att bli kära i på första dejten utan att lära känna personen o ge den en riktig chans. Män som letar o letar o letar. Man kan fortsätta i all evighet.

Vart är denna värld på väg?!!

• Svar på tråden Tinder. Upplevelser.
    Anonym (Timmer) skrev 2020-08-29 08:28:27 följande:

Många har haft sitt bästa sex med skitstövlar.

har de rapporterat det till dig?

personligen kan jag inte föreställa mig ett bra sex med någon jag inte har utvecklat respekt och tillit för som person.
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Virabhadrasana) skrev 2020-08-29 08:30:23 följande:
    har de rapporterat det till dig?

personligen kan jag inte föreställa mig ett bra sex med någon jag inte har utvecklat respekt och tillit för som person.
    Nej, det kan du nog inte.
    Anonym (Timmer) skrev 2020-08-29 08:36:22 följande:

Nej, det kan du nog inte.

Quae sunt Caesaris Caesari.
  • nénuphar
    Anonym (Timmer) skrev 2020-08-29 07:46:24 följande:

Tonårskille förmodligen. Inget fel i det dock, då många kvinnor dras till unga söta pojkar.

Ja jo jag tror inte heller att the rock sign innebär satanist men om man längtar efter djup så skulle det där gå fetbort för mig.
  • nénuphar
    Anonym (Virabhadrasana) skrev 2020-08-29 07:53:59 följande:

en rockare! så det rättfärdigar honom haha

hans meddelande utstrålade värme i alla fall.. inte kall självgodhet vilket jag avskyr

Rocker kan vara en förmildrande omständighet i det här fallet men det där luktar Living Next Door to Alice...
    nénuphar skrev 2020-08-29 09:43:22 följande:

Rocker kan vara en förmildrande omständighet i det här fallet men det där luktar Living Next Door to Alice...

vi fick en livlig givande diskussion av detta, han hade mycket att säga, och inte "är det jobb eller semester?" och "vad gillar du att göra på fritiden".

tvåbarnspappa, som gav ett ödmjukt, varmt, roligt intryck.

vilket jag är nöjd med.

inte så att jag ska gifta mig med honom imorron, men hellre det än alla dessa självförälskade idioter som jag ska övertyga att jag är värd deras uppmärksamhet.
  • Connys Värld
    Anonym (Virabhadrasana) skrev 2020-08-27 20:46:26 följande:

ett fenomen till har jag stöttat på. bara lite roligt, inom parentes.

så mycket som jag har förkärlek för långt hår hos män (så där rockigt långt, inte hipster-långt!), men jag matchar ALDRIG med någon av långhåriga! Liksom, come ooonnn!! Jag verkar inte vara deras typ haha

Jag har inte Tinder - men jag har långt hår, sådär hårdrockigt du gillar. Vidare spelar jag musik, ja även hårdrock. Om du är min typ, har du kanske redan börjat väga för och nackdelar med en potentiell dejt.

Men jag är självklart inte perfekt:

1. Jag har idag varit vaken i ungefär en vecka.
    2. Jag är amfetaminberoende.
    3. Kedjeröker hasch.
    4. Men jag dricker inte.
    5. Åtminstone sex preliminära psykiatriska störningar("diagnoser"):

PTSD
    Autism
    Borderline personlighetsstörning
    ADHD
    Bipolär sjukdom
    Dissociativa störningar, motoriska, somatiska, kramper.

6. Men jag lirar elgitarr som en Gud och är mästare på elbas.
    7. Jag har även långt hår.

Vad säger fröken?
    Connys Värld skrev 2020-08-29 10:01:20 följande:

Jag har inte Tinder - men jag har långt hår, sådär hårdrockigt du gillar. Vidare spelar jag musik, ja även hårdrock. Om du är min typ, har du kanske redan börjat väga för och nackdelar med en potentiell dejt.

Men jag är självklart inte perfekt:

1. Jag har idag varit vaken i ungefär en vecka.

2. Jag är amfetaminberoende.

3. Kedjeröker hasch.

4. Men jag dricker inte.

5. Åtminstone sex preliminära psykiatriska störningar("diagnoser"):

PTSD
    Autism
    Borderline personlighetsstörning
    ADHD
    Bipolär sjukdom
    Dissociativa störningar, motoriska, somatiska, kramper.

6. Men jag lirar elgitarr som en Gud och är mästare på elbas.

7. Jag har även långt hår.

Vad säger fröken?
    vad finns det att säga?

jag har aldrig sagt att långt hår är min enda prioritering som jag utgår ifrån. jag bara gillar det som en feature.

jag har noll tolerans för droger och min eventuella partner ska vara psykiskt stabil.
  • Connys Värld
    Anonym (Virabhadrasana) skrev 2020-08-29 10:08:00 följande:
    min eventuella partner ska vara psykiskt stabil.
    Verkar jag vara instabil?
  • Anonym (Timmer)
    Anonym (Virabhadrasana) skrev 2020-08-29 10:08:00 följande:
    vad finns det att säga?

jag har aldrig sagt att långt hår är min enda prioritering som jag utgår ifrån. jag bara gillar det som en feature.

jag har noll tolerans för droger och min eventuella partner ska vara psykiskt stabil.
    Finns män som vill att kvinnan han träffar också är psykiskt stabil.
Svar på tråden Tinder. Upplevelser.