Har följt tråden men nog inte presenterat mig, är 35år och vi har försökt aktivt med barn nr nr 2 sedan i somras.
Fick ett MA som upptäcktes på KUB i slutet av januari. Efter det tog det lite tid att ladda om! Men glad att vi väntade ett tag för det har verkligen varit en sorgeprocess.
Har toknijjat eftersom det inte tagit sig så lätt efter det, haft lite oregelbundna cyclar med ganska korta lytealfaser, plus att jag fyllt 35 i år (extra nojig för man börjar bli så ?gammal?).
Denna månad var jag på en koll hos gyn med ultraljud på äggstockar osv och hon sa att allt så jättebra ut, vilket lugnade mig extremt mkt.
Har också kört på med allt annat i livet och inte alls fokuserat så mkt på barn..
Visste inte vilken dag jag skulle få mens på denna månad eftersom den kommit rätt snabbt efter ÄL senaste månaderna, så tog några tidiga test som visade lite både och, något tyckte jag var svagt positivt men var helt inställ på mens/missfall nu.
Hade ett clean blue digital som jag testade med i morse och blev så förvånad när det visade positivt!
Är på ÄL+ 12 BIM-3 enl min app.
Men är försiktig positiv eftersom jag vet att det inte behöver betyda att det kan gå hela vägen. Men håll tummarna!