BF juni 2021
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Hej!
Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!
Grattis Chajsa till tvillingar ???? Hur mysigt, men du visste inte de? ????
Vilken vecka är du i? Själv är jag i vecka 15 (14+0) idag, jag var och gjorde ett ult i vecka 12 och då såg men en lite som låg och vevade med armarna ????
Grattis igen, jag tror du kommer bli världens bästa mamma till dina små ???? Jag gissar på att du har två pojkar ????
Hej!
Här om dagen var jag och gjorde KUB och allt så bra ut, fick lägsta risk så det känns så skönt! NU när det känns lite mer safe funderar jag på om jag vågar gå med i en Facebook grupp för oss med BF i juni 21. Har sett att det skrivits om det för ett tag sedan, kan någon berätta mer? Hur gör jag? Vad har ni för upplevelser? Får man ut något bra av att vara med eller är det mycket pekpinnar och sådant tråkigt?
Jag hoppas på här!
Har bf i juni! Idag v12+3 enligt dagens kub. Allt såg bra ut sa de och risken för kromosom avvikelser är låg.
Detta är min femte graviditet. Jag har tre barn idag 10,6&3. Vi har en i himmelen som vi förlorade iår i maj i en dramatisk missfall i v18. Barnet bara ramlade ut här hemma utan några förvarningar alls. Chockad som jag var tog det tid att fatta att det var mitt barn som låg framför mig.
Vi gav in oss i detta på nytt. Överlyckliga& livrädda som aldrig förr!
Dena graviditeten blir minst sagt annorlunda. Pga all rädsla och oro. Nu har jag tätare kontroller. Men man vet inte vad missfallet berodde på och hur det kunde gå till som det gjorde. Både barnets och mina prover var normala.
Det gäller att lära sig leva med det.
Jag följs gärna åt ????
Här kan man säga att man fick ett oväntat besked på Kub idag. Enäggstvillingar som låg där inne och sprattlade! Omtumlad över att bli tvåbarnsmamma, har gråtit och skrattat om vartannat. Kommer ta tid att smälta detta, just nu känns allt fruktansvärt jobbigt men liite kul!
Är det någon som kan nub eller vad det heter och vågar gissa på kön? Man behöver ju bara kolla på den ena hihi!
Hoppar in här... ska det stå
Jag hoppas på här!
Har bf i juni! Idag v12+3 enligt dagens kub. Allt såg bra ut sa de och risken för kromosom avvikelser är låg.
Detta är min femte graviditet. Jag har tre barn idag 10,6&3. Vi har en i himmelen som vi förlorade iår i maj i en dramatisk missfall i v18. Barnet bara ramlade ut här hemma utan några förvarningar alls. Chockad som jag var tog det tid att fatta att det var mitt barn som låg framför mig.
Vi gav in oss i detta på nytt. Överlyckliga& livrädda som aldrig förr!
Dena graviditeten blir minst sagt annorlunda. Pga all rädsla och oro. Nu har jag tätare kontroller. Men man vet inte vad missfallet berodde på och hur det kunde gå till som det gjorde. Både barnets och mina prover var normala.
Det gäller att lära sig leva med det.
Jag följs gärna åt ????
Ja, man känner sig så lättad när man får se och höra att allt är bra. Haha ja men nu vill han inte ens säga hej till bebisen xD Jo men jag har faktiskt börja må lite bättre nu. Måste fortfarande äta ofta för att hålla illamåendet någorlunda i schack, men det är lite bättre än i början i alla fall.Åh, gud vad mysigt! Längtar tills jag också är där. När är du beräknad förresten? :)
Hur känns rörelserna för dig? Så mysigt. Är i vecka 15 och längtar efter att känna rörelserna. Tyvärr har jag inte känt några än, vad jag tror?
Här kan man säga att man fick ett oväntat besked på Kub idag. Enäggstvillingar som låg där inne och sprattlade! Omtumlad över att bli tvåbarnsmamma, har gråtit och skrattat om vartannat. Kommer ta tid att smälta detta, just nu känns allt fruktansvärt jobbigt men liite kul!
Är det någon som kan nub eller vad det heter och vågar gissa på kön? Man behöver ju bara kolla på den ena hihi!
Grattis till tvillingarna!!! Så roligt!
Jag kan försöka tyda den. Jag är ingen expert. Då behövs en bild ur profil så tydlig som möjligt där hela bebisen syns. Gärna med benen uppåt om du har!
Grattis Chajsa till tvillingar ???? Hur mysigt, men du visste inte de? ????
Vilken vecka är du i? Själv är jag i vecka 15 (14+0) idag, jag var och gjorde ett ult i vecka 12 och då såg men en lite som låg och vevade med armarna ????
Grattis igen, jag tror du kommer bli världens bästa mamma till dina små ???? Jag gissar på att du har två pojkar ????