• Anonym (Toyota-Sven)

    Bli väkt av att din partner smeker dig?

    Jag blir ibland väkt av min fru att hon ligger och runkar mig. Ibland vaknar jag av att hon suger mig. Jag gillar det här enormt. Till hennes morgonrutiner hör att hon suger mig en stund varje morgon innan hon kliver ur sängen.

    Men hon uppskattar inte det omvända. Försöker jag smeka henne när hon är nymornad så tar hon bort min hand. Lite trist tycker jag.

    Hur ser det ut för er andra? Vill du att din partner smeker dig (pullar dig, runkar dig, suger dig, slickar dig) när du precis vaknar/vaknat?

    Kan vara lite intressant att höra era tankar runt det här samt även vilken ålder ni befinner er i. 

    Vi är strax över 50-strecket. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-01 13:10
    Väckt....med ett "c".

    Inget annat.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bli väkt av att din partner smeker dig?
  • Anonym (EN)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-02 11:56:36 följande:

    Men spelar väl ingen roll vilken tid på dygnet man som man är kåt, inte heller om man är sjuk trött eller stressad. Jag tycker man alltid är mer eller mindre på så det räcker med en blick så blir det åka av. Har aldrig och kommer nog aldrig att säga nej om min partner är sugen, möjligtvis kanske men bara för att teasa isåfall.


    Samma här
  • Anonym (Mysigt)
    Anonym (EN) skrev 2020-10-02 15:04:51 följande:

    Samma här


    Anonym (Tuppis) skrev 2020-10-02 11:56:36 följande:

    Men spelar väl ingen roll vilken tid på dygnet man som man är kåt, inte heller om man är sjuk trött eller stressad. Jag tycker man alltid är mer eller mindre på så det räcker med en blick så blir det åka av. Har aldrig och kommer nog aldrig att säga nej om min partner är sugen, möjligtvis kanske men bara för att teasa isåfall.


    Instämmer
  • Anonym (Is)
    Anonym (jaha) skrev 2020-10-02 12:26:11 följande:

    Fast personen jag diskuterade med tyckte ju bevisligen inte om att bli störd på morgonen. Och då är man väl inte på 24/7? Och då spelar det ju bevisligen roll vilken tid på dygnet den ena eller den andra är kåt. 


    Jag är ingen man heller...

    Jag tror också att de flesta män är på vilken tid på dygnet det än må vara. Lite min poäng i mitt första inlägg. Som kvinna har jag uppfattningen om att vi gärna vill känna oss fräscha för att kunna njuta av sex. Inte alla, absolut inte. Men en hel del.

    Vissa bryr sig inte nämnvärt om hygien osv och tycker att det räcker med att tvätta av sig med vatten då och då, medans andra, som jag själv, vill vara och känna mig ren. Det gör jag inte på morgonen. Det har inget med min partner att göra. Han för vara kåt när på dygnet han vill. Men ta fråga var inte ställd till oss som par utan till mig som individ.

    Jag är varken kränkt eller försöker hävda att jag är bättre. Det handlar nog mer om din inställning till mitt inlägg. Kanske projicerar du något på mig?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Is) skrev 2020-10-02 18:13:41 följande:
    Jag är ingen man heller...

    Jag tror också att de flesta män är på vilken tid på dygnet det än må vara. Lite min poäng i mitt första inlägg. Som kvinna har jag uppfattningen om att vi gärna vill känna oss fräscha för att kunna njuta av sex. Inte alla, absolut inte. Men en hel del.

    Vissa bryr sig inte nämnvärt om hygien osv och tycker att det räcker med att tvätta av sig med vatten då och då, medans andra, som jag själv, vill vara och känna mig ren. Det gör jag inte på morgonen. Det har inget med min partner att göra. Han för vara kåt när på dygnet han vill. Men ta fråga var inte ställd till oss som par utan till mig som individ.

    Jag är varken kränkt eller försöker hävda att jag är bättre. Det handlar nog mer om din inställning till mitt inlägg. Kanske projicerar du något på mig?
    Jag har iof sidan inte påstått att du varit kränkt eller att du hävdat att du skulle vara bättre och då kan jag ju inte ha projicerat något.

    Det enda jag gjort är att jag reagerade på ditt inlägg om att du har sex när du vill, punkt slut. Då blir ju om vad som händer om din partner oxå tänker likadant ganska relevant. Allt du skriver nu var ju inte med i inlägget jag kommenterade.
  • Anonym (Is)
    Anonym (jaha) skrev 2020-10-02 18:25:00 följande:

    Jag har iof sidan inte påstått att du varit kränkt eller att du hävdat att du skulle vara bättre och då kan jag ju inte ha projicerat något.

    Det enda jag gjort är att jag reagerade på ditt inlägg om att du har sex när du vill, punkt slut. Då blir ju om vad som händer om din partner oxå tänker likadant ganska relevant. Allt du skriver nu var ju inte med i inlägget jag kommenterade.


    Var har jag skrivit att jag har sex när jag vill, punkt?

    Jag vill inte ha sex när jag inte känner eller är fräsch, dvs på morgonen. Jag hoppas verkligen att du också har sex när du vill, när det än må vara.
  • Pope Joan II
    Anonym (Is) skrev 2020-10-02 18:13:41 följande:
    Jag är ingen man heller...

    Jag tror också att de flesta män är på vilken tid på dygnet det än må vara. Lite min poäng i mitt första inlägg. Som kvinna har jag uppfattningen om att vi gärna vill känna oss fräscha för att kunna njuta av sex. Inte alla, absolut inte. Men en hel del.

    Vissa bryr sig inte nämnvärt om hygien osv och tycker att det räcker med att tvätta av sig med vatten då och då, medans andra, som jag själv, vill vara och känna mig ren. Det gör jag inte på morgonen. Det har inget med min partner att göra. Han för vara kåt när på dygnet han vill. Men ta fråga var inte ställd till oss som par utan till mig som individ.

    Jag är varken kränkt eller försöker hävda att jag är bättre. Det handlar nog mer om din inställning till mitt inlägg. Kanske projicerar du något på mig?
    Jag är ren på morgonen, jag blir inte smutsig av att sova. 
  • Anonym (EN)
    Anonym (Is) skrev 2020-10-02 18:13:41 följande:

    Jag är ingen man heller...

    Jag tror också att de flesta män är på vilken tid på dygnet det än må vara. Lite min poäng i mitt första inlägg. Som kvinna har jag uppfattningen om att vi gärna vill känna oss fräscha för att kunna njuta av sex. Inte alla, absolut inte. Men en hel del.

    Vissa bryr sig inte nämnvärt om hygien osv och tycker att det räcker med att tvätta av sig med vatten då och då, medans andra, som jag själv, vill vara och känna mig ren. Det gör jag inte på morgonen. Det har inget med min partner att göra. Han för vara kåt när på dygnet han vill. Men ta fråga var inte ställd till oss som par utan till mig som individ.

    Jag är varken kränkt eller försöker hävda att jag är bättre. Det handlar nog mer om din inställning till mitt inlägg. Kanske projicerar du något på mig?


    Vissa bryr sig inte nämnvärt om hygien? Så för att man inte springer och tvättar sig innan man har sex bryr man sig inte nämnvärt om hygien? Det är snarare hysteriskt att känna sig ofräsch om man har duschat några timmar innan och inte har gjort något annat än att sova. Man är ren då.
  • Kexsmula

    Jag älskar att bli väckt genom att han tar mig på fittan och börjar slicka medan jag sover tills jag vaknar av det och vi har hett sex Tycker det är extremt tändande. Däremot är jag inte lika förtjust om han vill på morgonen då jag har ett fruktansvärt morgonhumör.

    Min man vill mer än gärna bli väckt med en avsugning för att sedan knulla.

  • Eena

    Svarade ja även om jag verkligen inte vill bli slickad. Men gärna knullad så tänkte att det ändå sorterar in under ja

  • Anonym (Mysigt)
    Stefano82 skrev 2020-10-04 01:10:56 följande:

    Jag vet inte, har aldrig upplevt det, kommer troligen inte att göra det heller.


    Vad får dig att tro så? Jag menar att det aldrig skulle bli aktuellt ?
  • Stefano82
    Anonym (Mysigt) skrev 2020-10-04 05:58:40 följande:

    Vad får dig att tro så? Jag menar att det aldrig skulle bli aktuellt ?


    Min fru är inte så intresserad av att ge mig en sån skön behandling på morgonen, lr smeka överhuvudtaget.
  • Anonym (Mysigt)
    Stefano82 skrev 2020-10-04 08:39:16 följande:

    Min fru är inte så intresserad av att ge mig en sån skön behandling på morgonen, lr smeka överhuvudtaget.


    Tråkigt att höra. Har du kunnat säga det till din fru. Jag menar smeka, kela, leka är iaf för mig det som gör att jag typ är ständigt kåt.
  • Stefano82
    Anonym (Mysigt) skrev 2020-10-04 08:58:38 följande:

    Tråkigt att höra. Har du kunnat säga det till din fru. Jag menar smeka, kela, leka är iaf för mig det som gör att jag typ är ständigt kåt.


    Är du man lr kvinna själv?
  • Anonym (Mysigt)
    Stefano82 skrev 2020-10-04 12:21:33 följande:

    Är du man lr kvinna själv?


    Kvinna:)
  • Anonym (Nope)

    Han kan ju försöka - om han vill ha en rak höger!
    Det finns bra och dåliga tillfällen för vuxenmys och jag behöver min sömn.

Svar på tråden Bli väkt av att din partner smeker dig?