Sola13 skrev 2021-07-31 08:47:47 följande:
Hur går det för er, känner ni av något? Jag är på äl + 5, har lite molvärk och lite ömma bröstvårtor. Ska hädanefter skriva ned allt sådan jag känner så att jag kan jämföra med kommande månader och hålla mig lugn och inte få upp hoppet för mycket innan bim haha.. Tycker iaf att det är så coolt att det verkar fungera med tempningen nu när jag tar Letrozol, har aaaaldrig gjort det tidigare, var jättekonstiga temperaturer hit och dit hela tiden. Troligtvis kroppen som försökte ägglossa men misslyckades..
Hur tänker ni med sex mellan äl och bim? Har hört att det i normalfallet inte ska vara något problem, å andra sidan känner man sig inte riktigt som normalfallet och vill undvika risker.. å andra sidan vill man vara med sin man? haha
Det blev tyvärr ingen ägglossning för mig trots glad gubbe, så jag tänker att jag väntar och ringer kliniken nästa vecka då de öppnar igen för att se vad nästa steg ska bli. Hoppas hoppas på att jag får VUL och Ovitrelle inför nästa försök!!
Jag fick så tydliga äl-symptom med rikliga äggviteflytningar, smärtor i äggstockarna och jag var sådär pigg och pysslig som jag bara blir inför ägglossning men nepp.. inte ens en dubbel dos får det att släppa. Dock så har jag börjat att få lite milda äl-flytningar igen så vem vet, kroppen kanske gör ett nytt försök.
Vad gäller sex mellan äl och bim så har jag aldrig hört att det skulle kunna påverka någonting, så vi har kört på som vanligt de gånger jag haft äl :)
Håller tummarna att det var en nidblödning du hade!