• Anonym (D)

    Killar/män, hur många har ni haft sex med?

    För oss män är det inte tabu med att ha sex. Det är braFlörtTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-04 11:05
    Jag har varit med 4 män, 1 kvinna.

  • Svar på tråden Killar/män, hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (KalleP)

    3. Är snart 40. Långa förhållanden samt valt att inte alltid gå hela vägen när jag var yngre. Ångrar det nu när frugan aldrig vill ha sex. Tur man har barn att leva för annars hade det inte funnits någon anledning till denna existens.

  • Stolt Farsa
    Anonym (KalleP) skrev 2020-11-04 18:33:23 följande:

    3. Är snart 40. Långa förhållanden samt valt att inte alltid gå hela vägen när jag var yngre. Ångrar det nu när frugan aldrig vill ha sex. Tur man har barn att leva för annars hade det inte funnits någon anledning till denna existens.


    Älskar du din fru?
  • Anonym (Vet ej)

    Ungefär 25 som jag hittat på dejtingappar på senare tid. Dejtingappar är verkligen suväränt om man vill knulla. Dessförinnan bara 5.

    Om man räknar med alla betaltjejer blir det många men de kan jag inte hålla reda på.

  • Astons

    Över 200 men inget jag är stolt över. Har många minnen där jag har bra sex som dyker upp under sömnlösa nätter och gör det ännu svårare att somna.

  • Anonym (KalleP)
    Stolt Farsa skrev 2020-11-04 18:55:00 följande:
    Älskar du din fru?
    Absolut. Önskar inget hellre än att hon ska ändra sig och vilja ha sex igen. Mardrömsscenariot är att hon vill skiljas och efter det blir hon aktiv igen. Varför det är mardröm är för att jag vet att jag då kommer att bli sjukt bitter då det kommer att kännas som att hon har slösat bort flera år av mitt liv då jag hade kunnat vara sexuellt aktiv. Jag vill absolut inte byta bort en enda sekund med henne, men jag vet att eftersom jag nu är sjukt deprimerad över det fastän jag döljer det sjukt bra för henne, så vet jag att jag kommer bli sjukt bitter om detta vore fallet.

    Och varför jag ens tänker på det är för att vissa kvinnor får upp lusten igen efter 40, en ålder vi typ snart är vid.

    Men ja, som svar på din fråga, Jag älskar min fru enormt mycket!!!
  • Anonym (Samma)
    Paganini skrev 2020-11-04 16:34:37 följande:
    Inte så mycket nu under Covid. Men annars, ja jag försöker och har försökt men jag har ju lite sociala issues som försvårar. Själv då?
    Jag kan inte säga att jag försöker. Jag hoppas väl ännu, men det måste nog hända något exceptionellt om det ska bli något.
  • Anonym (Axel)

    Man 45 och det är många, >200. Har nog alltid av kvinnor uppfattats som attraktiv och hade också under många år profil på BC. 

    Och oavsett vad som sägs i storleksfrågan, har man en xl-kuk och i övrigt uppfattas som attraktiv kommer man aldrig behöva sakna sex, även nu utan profil på BC. Kvinnor pratar med varandra, deras väninnor hör av sig, gamla kontakter hör av sig även om de nu är gifta. 

  • Litenmenhård

    Jag har varit med fyra kvinnor och en man. Är man 37 år.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Killar/män, hur många har ni haft sex med?