BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
D va positivt :D 
Jag förstår inte varför mitt inlägg kom två gånger som om det inte var långt nog haha ..Jag har testat, Neg. Men heller ingen mens. Har två barn, Båda blev till i stort sett efter att jag slutat med p-piller eller nuvaring. Men det betyder ju absolut inte att jag har samma tur nu. Det känns som de kan va något men och andra sidan så ställer väll kroppen om sig efter att jag haft ring i 6år.
Har aldrig mått illa i mina tidigare grav, Kan det vara pga att man är "låghormonare"? För det är klart då kanske det tar tid innan jag ser ett plus om jag har tur. Hoppet är ju det sista som överger en.
Grattis!!! Har du haft några symptom?
Tack :D
Ja det har jag verkligen haft. Super illamående, ont som tusan i brösten, molandevärk, ont i ryggen och trött. Men jag är mitt i en flytt så trodde först att det bara va stress och vanliga symtom innan mensen. Men sen ville inte illamåendet ge med sig. Jag älskar kaffe men i fredags så spydde jag av d och kunde inte dricka d. Julmust luktar så sjukt illa mä! XD
Hur går det för dig?
Tack :D
Ja det har jag verkligen haft. Super illamående, ont som tusan i brösten, molandevärk, ont i ryggen och trött. Men jag är mitt i en flytt så trodde först att det bara va stress och vanliga symtom innan mensen. Men sen ville inte illamåendet ge med sig. Jag älskar kaffe men i fredags så spydde jag av d och kunde inte dricka d. Julmust luktar så sjukt illa mä! XD
Hur går det för dig?
Grattis!!
Ooh hoppas att illamåendet går över fort för dig! Men så värt för den lilla bebisen :D
Jag har lite oregelbunden mens så vet inte riktigt när jag kan testa! Jag hade en liten ljusbrun fläck På pappret efter ett toabesök igår 6 dagar efter äl så hoppas att det kanske var en nidblödning! Testar nog i slutet på veckan om jag kan hålla mig så länge haha