• 90Manda90

Symptom innan pluss?

Hejsan! Jag lovade mig själv att inte läsa på forum och inte skriva på forum för jag får så stora förhoppningar som alltid slutar i besvikelse när jag väl kommer till den punkt att det är dags att kissa på stickan. Men jag blir tokig för jag har så himla många symptomen. Jag har stickningar och molande verk i magen nästan kramp ibland speciellt på kvällen när jag ska sova. Får även kramp i ländryggen dessa krämpor kommer och går. Jag har även haft sura uppstötningar till och från senaste veckan och liksom hulkat av illamående som snabbt går över. Jag har även kännt mig extra gasig rapar och fiser. Jag hade ÄL 1 november och har BIM den 17e november. Den enda symptomen jag inte har är ömma bröst. Känner absolut ingen smärta i dom. Är det någon som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Symptom innan pluss?
  • JenLk

Jag håller tummarna för oss alla! Jag försöker nog få ner min förhoppning för att inte skapa besvikelse. Har inga symtom och även om det kan bero på att det är tidigt ännu så känns det ändå mer som att det inte blir något då. Att känna av bröstvårtorna kan kanske vara ett tecken, hoppas på det för din skull! Ni som har Bim imorgon eller tisdag hur känner ni? Min är ju på fredag så det är lååååångt kvar hehe.

• Sherri2

Håller också tummarna för alla! Och ja verkligen, känns som man blir galen av att vänta och lätt letar/inbillar sig symtom. Jag känner verkligen allt möjligt nu. Men försöker tänka att allt jag känner är PMS, och att illamåendet lätt kan vara psykiskt (för att inte bli superbesviken om mensen kommer). De saker jag känner nu (förutom smärtan i bröstvårtorna) är illamående, och känner mig varm, fryser lätt, har halsbränna till och från, och nu senaste dygnet även en förkylning eller som att jag är halvsjuk.. Hoppas inte det är en vanlig sjuka.. Har i alla fall lovat mig själv att inte testa förrän minst någon dag efter BIM, förutom om jag spyr. Då tar jag test hehe! Oj förlåt om det blev helt långt nu, lycka till alla!!

• Özlem03
    Sherri2 skrev 2020-11-15 16:03:15 följande:

Håller också tummarna för alla! Och ja verkligen, känns som man blir galen av att vänta och lätt letar/inbillar sig symtom. Jag känner verkligen allt möjligt nu. Men försöker tänka att allt jag känner är PMS, och att illamåendet lätt kan vara psykiskt (för att inte bli superbesviken om mensen kommer). De saker jag känner nu (förutom smärtan i bröstvårtorna) är illamående, och känner mig varm, fryser lätt, har halsbränna till och från, och nu senaste dygnet även en förkylning eller som att jag är halvsjuk.. Hoppas inte det är en vanlig sjuka.. Har i alla fall lovat mig själv att inte testa förrän minst någon dag efter BIM, förutom om jag spyr. Då tar jag test hehe! Oj förlåt om det blev helt långt nu, lycka till alla!!

Dessa jävla symptom som man letar efter i minsta detalj ha ha , molvärken kommer och går fortfarande , men inte som mensvärk innan Bim utan mer som som stick, hugg, har även känt mig typ kallsvettig och lite varmare än vanligt nu i 2 dagar. Min mensvärk brukar hålla i tills mensen kommer men vi får se. Känner av lite illamående idag men inte så jag vill spy. 2 dagar tills Bim. Håller tummarna för oss att där ute ! Ta hand om er
  • Özlem03

Dessa jävla symptom som man letar efter i minsta detalj ha ha , molvärken kommer och går fortfarande , men inte som mensvärk innan Bim utan mer som som stick, hugg, har även känt mig typ kallsvettig och lite varmare än vanligt nu i 2 dagar. Min mensvärk brukar hålla i tills mensen kommer men vi får se. Känner av lite illamående idag men inte så jag vill spy. 2 dagar tills Bim. Håller tummarna för oss att där ute ! Ta hand om er
  • Özlem03

• 90Manda90

Jag tänker som ni att försöka att inte snöa in för mycket på att det är symptom på en graviditet utan att det är pms som jag känner. Har BIM på tisdag så är ju kanske inte konstigt heller att känna massa skumma saker i kroppen. Jag håller tummarna för allihopa och uppdatera gärna hur det går för er!

• JenLk

Idag lyckades jag motstå att köpa ett nytt test när jag var inom apoteket. Har bestämt mig att testa tidigast på lördag om inte mensen kommer innan, bim på fredag. Jag tycker min känna lite konstigt i brösten som gör mig fundersam men jag kan ju som sagt inbilla mig.

• Sherri2

Duktiga ni är som försöker undvika både att överanalysera symtom och ta tester. Men usch jag vet, det är svårt!

Jag vaknar av halsbränna om nätterna, har ont i bröstvårtorna, törstig och hungrig hela tiden, känner mig varm, illamående emellanåt, molvärk i magen. Håller nästan på att bli galen, men har hittills hållt mig från att ta test fastän jag har många hemma.. Längtar tills jag får veta, oavsett hur det ligger till, känns som denna perioden är den värsta, innan man vet! Kram på er.

• 90Manda90

Jag försöker att inte bli helt besatt av att känna efter men gör det ändå. Jag har BIM imorgon men tror att det bara är pms och ingen graviditet känns som att ju mer jag känner efter ju mer symptom hittar jag. Sen tror jag att det egentligen är extremt ovanligt att känna så mycket innan plus, eftersom att det inte är super mycket som kan vid en eventuell graviditet ha hänt i kroppen så här pass tidigt. Känns som att man typ lutar kroppen för att man så gärna vill så att kroppen tror på vad man vill och går in i något fake gravid stadie . Förlåt för att detta inlägg blev sjukt negativt men jag känner mig typ hopplös idag.

• 90Manda90

Jag försöker att inte bli helt besatt av att känna efter men gör det ändå. Jag har BIM imorgon men tror att det bara är pms och ingen graviditet känns som att ju mer jag känner efter ju mer symptom hittar jag. Sen tror jag att det egentligen är extremt ovanligt att känna så mycket innan plus, eftersom att det inte är super mycket som kan vid en eventuell graviditet ha hänt i kroppen så här pass tidigt. Känns som att man typ lurar kroppen för att man så gärna vill så att kroppen tror på vad man vill och går in i något fake gravid stadie . Förlåt för att detta inlägg blev sjukt negativt men jag känner mig typ hopplös idag.

Svar på tråden Symptom innan pluss?