• 90Manda90

Symptom innan pluss?

Hejsan! Jag lovade mig själv att inte läsa på forum och inte skriva på forum för jag får så stora förhoppningar som alltid slutar i besvikelse när jag väl kommer till den punkt att det är dags att kissa på stickan. Men jag blir tokig för jag har så himla många symptomen. Jag har stickningar och molande verk i magen nästan kramp ibland speciellt på kvällen när jag ska sova. Får även kramp i ländryggen dessa krämpor kommer och går. Jag har även haft sura uppstötningar till och från senaste veckan och liksom hulkat av illamående som snabbt går över. Jag har även kännt mig extra gasig rapar och fiser. Jag hade ÄL 1 november och har BIM den 17e november. Den enda symptomen jag inte har är ömma bröst. Känner absolut ingen smärta i dom. Är det någon som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Symptom innan pluss?
  • JenLk

Du behöver inte be om ursäkt! Jag känner mig också nere nu ikväll! Känner PMS tendenser typ lättirriterad och låg vilket brukar komma innan min mens. I morse kände jag mig säker på att jag var gravid då min kropp känns annorlunda men nu känner jag knappt inget längre. Jag hade aldrig kunnat hålla mig ifrån att testa om jag haft test hemma (Ingen karaktär haha)nu känns BIM på fredag så långt borta. Blir kanske lite såhär också i Corona tider å mörkt ute, man kan inte hitta på saker på samma för att skingra tankarna! Hoppas morgondagen blir bättre för oss!

• JenLk

Du behöver inte be om ursäkt! Jag känner mig också nere nu ikväll! Känner PMS tendenser typ lättirriterad och låg vilket brukar komma innan min mens. I morse kände jag mig säker på att jag var gravid då min kropp känns annorlunda men nu känner jag knappt inget längre. Jag hade aldrig kunnat hålla mig ifrån att testa om jag haft test hemma (Ingen karaktär haha)nu känns BIM på fredag så långt borta. Blir kanske lite såhär också i Corona tider å mörkt ute, man kan inte hitta på saker på samma för att skingra tankarna! Hoppas morgondagen blir bättre för oss!

• Sherri2

Hur går det för er? Tyvärr känns det som jag har PMS nu och att mensen kommer när som helst, får se men har nog gett upp lite för denna månaden..

• JenLk

Jag försöker att inte ge upp innan bim, hoppet lever då mina bröst känns fortsatt konstiga mot vanligt. Men nu känner jag molvärk komma som inför mens så vi får se. Kunde inte låta bli att köpa test idag, får se om jag kan hålla mig tills bim. Imorgon bim -2. Visst hade någon här bim idag och imorgon? Håller tummarna!

• mandarincurd

Hej! Hoppar in här. Jag hade BIM 15/11 men har inte vågat testa än... första försöket till första barnet, så oavsett resultat egentligen så har vi ju faktiskt ?nyss börjat?.

Har inga symtom vad jag vet. Hade iofs rikliga vita flytningar runt 10/11. Lite ont i brösten imorse men tänker att mensen kanske bara är sen. Även om den brukar vara punktlig...

• Sherri2
    mandarincurd skrev 2020-11-17 18:44:20 följande:

Hej! Hoppar in här. Jag hade BIM 15/11 men har inte vågat testa än... första försöket till första barnet, så oavsett resultat egentligen så har vi ju faktiskt ?nyss börjat?.

Har inga symtom vad jag vet. Hade iofs rikliga vita flytningar runt 10/11. Lite ont i brösten imorse men tänker att mensen kanske bara är sen. Även om den brukar vara punktlig...

Välkommen hit! Och gott tecken att den är flera dagar sen när den brukar vara regelbunden. :) Hoppas!! När tänker du testa tror du?
  • Sherri2
    JenLk skrev 2020-11-17 17:03:37 följande:

Jag försöker att inte ge upp innan bim, hoppet lever då mina bröst känns fortsatt konstiga mot vanligt. Men nu känner jag molvärk komma som inför mens så vi får se. Kunde inte låta bli att köpa test idag, får se om jag kan hålla mig tills bim. Imorgon bim -2. Visst hade någon här bim idag och imorgon? Håller tummarna!

Åh den där molvärken alltså. Har det likadant så tror mensen är på gång här med. Men vi får se, man vet ju aldrig förrän den faktiskt kommer. Ja, jag har bim idag! Men har läst att man ska gå efter den längsta cykeln man haft (när man ska ta test antar jag) och i så fall borde jag inte testa förrän söndag/måndag. Segt! Och jag tror ju den kommer snart med men men. Håller tummarna för oss alla!
  • 90Manda90

Jag fick min mens idag en dag sen var den men nog kom den som en fet räkning på posten. Känner mig besviken och ledsen. Har beställt äl- tester och glidmedel som ska hjälpa spelman överleva. Ingen aning om det funkar eller inte men tänker att det är värt att prova allt.

Hur går det för er andra?

• mandarincurd
    Sherri2 skrev 2020-11-18 04:42:51 följande:

Välkommen hit! Och gott tecken att den är flera dagar sen när den brukar vara regelbunden. :) Hoppas!! När tänker du testa tror du?

Testade imorse och det var negativt, tyvärr! Ingen mens forfarande vilket är väldigt konstigt...
  • JenLk

90Manda90: så himla tråkigt! Jag är ledsen för er skull å hoppas verkligen det går vägen nästa månad!

?-

Om mensen inte kommit finns det hopp men negativt test känns inte bra i hjärtat. Tog själv ett test imorse för kände mig säker igårkväll på att jag var gravid, negativt utan tvekan. Så jag börjar verkligen tvivla på mig själv! Jag måste vara blind för mina symtom i vanliga fall.

Svar på tråden Symptom innan pluss?