• Anonym (Parallell)

    Har du haft parallellsex?

    Har man sex med sin partner i samma rum där ett annat par samtidigt har sex men utan att de olika paren är fysiskt i kontakt med varandra, så kallas det parallellsex. Parallellsex är inte gruppsex i egentlig mening, eftersom det inte är mer än två personer som faktiskt har sex med varandra och fysiskt stimulerar varandra.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft parallellsex?
  • Anonym (Parallell)
    redman skrev 2020-11-26 17:54:27 följande:
    Jag missförstod ju dig från början och försökte rätta till det. Men för mig så är det roligare att ha sex tillsammans med ett annat par, alltså gruppsex, än att ligga bredvid varandra och höra och i bästa fall se det andra paret.
    Jaha. Förstod inte riktigt att du missförstod först och sedan insåg. Okej.
  • redman
    Anonym (Parallell) skrev 2020-11-26 18:04:39 följande:

    Jaha. Förstod inte riktigt att du missförstod först och sedan insåg. Okej.


    Det är cool. Låt oss nu lyssna på vad alla andra har att säga om parallellsex istf att missförstå varandra.
  • KimLinnefeldt
    redman skrev 2020-11-26 18:09:18 följande:
    Det är cool. Låt oss nu lyssna på vad alla andra har att säga om parallellsex istf att missförstå varandra.
    Det är väl lite som parallellslalom?
  • Anonym (eat me)

    Ja det har jag haft men då var jag både ung och full så det känns inte som att jag fick ut särskilt mycket av det. 

    Något som jag fantiserar om lite då och då är att ha med en extra man som bara ser på när min man slickar och pullar mig till orgasm för att sen knulla mig långsamt samtidigt som han smeker klitoris tills vi får orgasm samtidigt. 

  • Anonym (Hej)
    KimLinnefeldt skrev 2020-11-26 18:20:48 följande:
    Det är väl lite som parallellslalom?
    Ja, namnet har väl samma ursprung, kan jag tänka mig. Något man gör vid sidan av varandra.
  • Pussan

    Har haft det, jadå. Men det ger inte så mycket tycker jag Hellre då några som bara tittar på oss två som knullar. Det gillar jag.

  • Anonym (Slyna till fru)
    Pussan skrev 2020-12-19 23:11:51 följande:

    Har haft det, jadå. Men det ger inte så mycket tycker jag Hellre då några som bara tittar på oss två som knullar. Det gillar jag.


    Kan hålla med dig. Jag och min man har en kille som vi gärna leker med och ibland ett annat par. Men den hetaste gång var nog när paret bara satt och tittade på oss. Det var helt magiskt. Ögonkontakten jag fick med henne och hennes man. Jisses blir helt till mig här när jag tänker tillbaka.
  • Pussan
    Anonym (Slyna till fru) skrev 2020-12-20 22:03:05 följande:
    Kan hålla med dig. Jag och min man har en kille som vi gärna leker med och ibland ett annat par. Men den hetaste gång var nog när paret bara satt och tittade på oss. Det var helt magiskt. Ögonkontakten jag fick med henne och hennes man. Jisses blir helt till mig här när jag tänker tillbaka.
    Man känner sig SÅ sexig, slampig...!
  • Anonym (Slyna till fru)
    Pussan skrev 2020-12-20 22:38:03 följande:
    Man känner sig SÅ sexig, slampig...!
    Slampig är bara förnamnet. Att få suga av min man med stjärten särandes mot en annan man och vet vad han vill... så stygg. undrar om tomten kommer till oss? 
  • Pussan
    Anonym (Slyna till fru) skrev 2020-12-20 22:40:33 följande:
    Slampig är bara förnamnet. Att få suga av min man med stjärten särandes mot en annan man och vet vad han vill... så stygg. undrar om tomten kommer till oss? 
    Jävlar så kåt jag blir av den tanken...jag som skulle gå och lägga mig (och sova!)...
    Ja vi får väl hoppas på en tomte? eller ett par helst.
  • Anonym (Slyna till fru)
    Pussan skrev 2020-12-20 22:48:04 följande:
    Jävlar så kåt jag blir av den tanken...jag som skulle gå och lägga mig (och sova!)...
    Ja vi får väl hoppas på en tomte? eller ett par helst.
    Haha, sova kan man göra senare ;) gärna ett par här med, högst upp på önskelistan... 
Svar på tråden Har du haft parallellsex?