Annna84 skrev 2021-03-22 09:40:14 följande:
Ja, precis, jag har återfört 3st blastocyster och 2st 2-3dagars utan resultat. Jag ska ställa frågan inför nästa ivf, om slemhinnan fortfarande är lite för tunn.
Jag väntar nu på tid för hysteroskopin. Gick det bra för dig att göra den och avlägsnade du något? Hur lång tid efter ?operationen? fick du starta med behandling igen?
Vad härligt att höra att testen ökar, och det låter väldigt bra att du lägger ner testandet efter testdagen. Det blir en sån fruktansvärd stress med de där testen, som gör att det blir svårt att sova. Hur gick det med det vanliga testet idag? Kram
Då tycker jag det vore värt att ta progynon bara för att utesluta det problemet.
Ja de gick bra för mig dem tog bort de sista av skiljeväggen, va som tjockare i taket på livmodern. Ja gjorde i mitten på januari och fick starta med sprutor i slutet på februari. Så gick en mens emellan sedan starta jag nästa mens då. Men du har ingen aning när du ska få tid typ är de inom 3 månader eller?
Jag känner de, de blir stressigt och det är ändå ingen garanti för att det ska gå bra heller vilket är de värsta. Jag tog idag ett rfsu test och fick ett bra streck direkt så nu kör jag bara testdagen så får de va nog :) mer kan jag inte göra och får fokusera på annat och slappna av lite grann tills de dags för ultraljudet istället.