Dhalia skrev 2021-03-21 19:17:06 följande:
Jag vet inte men tänkte om dem ville prova ifall det fastnar bättre. Eftersom du återförde blastocyster väl?
Till mig var den 17 mm vid ET hos Livio sist. Och nu mätte dem inte vad jag vet eller kanske inte sa de högt då till mig. Jag hade ju ett UL innan sprutstart och hade på CD 2, 8mm tjock slemhinna, hade då kraftig mens igen. Dem sa då också att den va tjockare pga hysteroskopin jag gjorde i januari, då brukar de öka tydligen.
Känns okej än så länge testen ökar till mig och tänkte prova vanligt test imorgon och sedan testa på testdagen bara och därefter lägger jag ner alla tester :D är ju självklart orolig inför ultraljudet att de ska sluta upp i ett MA igen, men försöker att inte tänka på de alls :/
Ja, precis, jag har återfört 3st blastocyster och 2st 2-3dagars utan resultat. Jag ska ställa frågan inför nästa ivf, om slemhinnan fortfarande är lite för tunn.
Jag väntar nu på tid för hysteroskopin. Gick det bra för dig att göra den och avlägsnade du något? Hur lång tid efter ?operationen? fick du starta med behandling igen?
Vad härligt att höra att testen ökar, och det låter väldigt bra att du lägger ner testandet efter testdagen. Det blir en sån fruktansvärd stress med de där testen, som gör att det blir svårt att sova. Hur gick det med det vanliga testet idag? Kram