Annna84 skrev 2021-03-18 21:02:19 följande:
Vad härligt att höra! Vet du, att jag fick också samma känsla efter att ha pratat med den nya kliniken idag :)
De sa att du har goda chanser att lyckas och att binär berättigade till ett 3-pack, men art vi ska vänta in hystoskopin. Hoppas att den inte visar något så att vi kan starta innan sommaren.
Det han såg på mig var att slemhinnan var något tunn (kan vara anledningen till att jag knappt har någon mens) Men det går tydligen inte att göra något åt.
Annars rekommenderade dom att köra på menopur med lite högre dos och ovitrelle tillsammans med någon spray för bättre äggmognad.
Spännande med DHEA! haha, man börjar ju samla på sig ett mindre apotek :)
Så nu är planen för dig; vitaminer, start i april, ev akupunktur, lite högre stimulering och embryo glue?
Kromosomtestet var typ det sista som gick att testa, och som du säger finns det ingen anledning att ta det om ni redan har fått ett friskt barn.
men så bra!

skönt med en nystart för er, kändes det som att de hade lite nya ideer också som ni kunde prova förutom medicinen? menade de långa protokollet då? min läkare sa också att det evenutellt finns en bättre chans att äggen mognar 'samtidigt' med långa protolollet.
bra att de gjorde en undersökning där också, alltid bra med fler läkare som kan komma fram till lösningar =) ang slemhinnan så verkar ju akupunktur vara det bästa vilket du redan har förstått ;)
haha skönt att du kan min plan

!
men ja det stämmer, vi går tillbaka till gonal f och tar 375 ie och hoppas att alla vitaminer börjar verka ordentligt! jag har bokat in en tid med akupunktör om någon vecka för konsultation så får vi se om jag kör med henne också.
hoppas du får din tid från sjukhuset snart

!!