Jenzia skrev 2021-05-07 09:12:53 följande:
Fy vad tråkigt att höra!

Du förtjänar ju också att få ditt plus nu och då börja baka ett syskon till din dotter <3
Ta lite tid för att ladda om batterierna. Dessa försök tar så mycket på, både emotionellt och fysiskt. Och för er del också finansiellt då det är mycket pengar att lägga per försök.
Om ni landar i fler försök så är det kanske klokt att testa en annan klinik. Er klinik i Prag eller kanske Olgakliniken i S:t Petersburg? De ska vara bra på kvinnor som är lite äldre och har lägre odds att uppnå graviditet.
Ta hand om varandra, sörj och försök hitta saker som ni kan göra för att må bra trots att det känns svårt just nu <3
Tack vännen, det var fint sagt. Ja jag är inne på att testa en annan klinik, men då blir det nog Gennet i Prag då jag gillade dem, de känner mig, och är väldigt proffsiga och det har lyckats förr.
Har också hört gott om kliniken i St Petersburg och även i Riga så det var bra tips annars,
Funderar på vad jag själv kan göra för att försöka förbättra min äggkvalitet, och tänkte be min läkare här skriva ut DHEA tabletter och Q10 i alla fall så får jag se om det kan förbättra om jag äter under en längre tid.
Jag håller tummarna och är väldigt nyfiken på ditt test i morgon!!