• Estelle011

Vi fick 5 ägg i frysen! Känns så bra att veta att det finns många försök. Ett av dom måste funka!Glad

• Estelle011
    Inalina skrev 2021-06-18 09:01:05 följande:
    wow låter ju kanon! då kan du pusta ut nu! Blir det återföring efter sommaren?Solig
    Det blev färsk återföring i måndags. Men jag kommer inte bli så besviken när jag vet att det finns flera chanser. 

När jag skrev första gången här, skrev jag - Har ganska bra tålamod, tänkte vänta till testdagen hahaha. Nu ska jag också börja från dag 6! Ju mer man försöker, tålamodet är sämre Skrattande
  • Estelle011
    Iväntanpåivf skrev 2021-06-18 09:07:58 följande:
    Vilket otroligt bra resultat! Grattis. 
    Tack så mycket Hjärta
  • Estelle011
    IVF2021 skrev 2021-06-18 09:34:26 följande:
    Alltså wow!! 5?! Stort stort grattis! Har ni flyt finns där ju långt mer än en blivande bebis!
    Inalina skrev 2021-06-18 10:54:31 följande:
    jaha men åh då väntar jag med spänning till ditt test på söndag..(?) =)!! då kan det ju bli ett halvt fotbollslagSkrattande!! Kram!!
    Annna84 skrev 2021-06-18 11:41:18 följande:
    Grattis!! Vilket fantastiskt resultat!!
    Tack alla, känner mig som gravid redan SkrattandeHjärta Vilken fin support man får

• Estelle011

Grattis! Underbart att få det Glad

RD9 här också, och har mens på gång. Första gången utan tårar. Jag kände att det kommer inte att gå, så det är ok. Men börjar bli frustrerad istället för ledsen. Fina ägg, alla befruktade, 5 till frysen men ändå ville det inte stanna. Whyyy? Gråter

• Estelle011
    Iväntanpåivf skrev 2021-06-23 12:17:20 följande:
    vad tråkigt :( 
    Men mensvärk och gravid känns typ samma. 
    5 i frysen är kanon. Du ska se att det går på nästa insättning. <3 
    Inalina skrev 2021-06-23 13:08:01 följande:
    Hej vännen, usch jag känner med dig. Men är det bara en känsla av att mensen kommer eller är det blod också?

Jag vet att man blir ganska avtrubbad tyvärr, förstår att du måste varit hoppfull när du ändå fick 5 till frysen, de fryser ju bara om de är bra kvalitet! Jag hoppas ändå du får ett plus och att mensen aldrig kommer såklartHjärta. försök att ta ett steg i taget och inte ta ut en besvikelse i förskott... kram
    Ingen mensvärk alls denna gången. Blev bara överraskad att blod kom en dag tidigare, brukar få det på RD10. Jag ska testa imorgon bara för att vara säker. 

Försöker att tänka positivt - kommer inte ha mensvärk på midsommar som jag har planerat och kan dricka vin på min semester Skrattande självklart skulle jag helst vilja bara höra det efterlängtade hjärtljudet men det är som det är. Tack för supporten Hjärta inte ens min sambo förstår mig som ni

• Estelle011
    Jez20 skrev 2021-06-23 14:05:54 följande:
    Grattis!!! Jag är också på ruvardag 9 och fick ett extremt svagt plus. Så vågar inte riktigt tro på det än ?????
    Du ska absolut tro på det! Om du har inte tagit Ovitrelle, den kan visa falskt positivt resultat upp till 10 dagar efter
  • Estelle011
    Inalina skrev 2021-06-23 14:24:26 följande:
    Jag ska göra ny IVF i augusti är det tänkt men min klinik vill att jag kör långa protokollet och måste då ta en ganska komplicerad nedregleringsspruta som heter Zoladex under min semester i Sverige (bor i Schweiz). och jag har ingen aning hur jag ska få en sköterska att göra det på mig, det verkar vara en ganska hemsk spruta dessutom som man måste ta alldeles rätt så jag går o nojar mig o försöker hitta lösningar på det problemet nu med...Obestämd suck aldrig kan det vara enkelt...
    Många svåra situationer under processen. Kanske kan du gå till en vanlig vårdcentral där du är i sommar och kolla med en sköterska. Det kommer att lösa sig Glad
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021