Anonym (xyz) skrev 2020-12-30 18:17:16 följande:
Varför skulle en 10 vara perfekt? Skalan är ju 10-gradig, vilket betyder att enn 10:a motsvarar mellan 90-100% perfektion. Vad nu perfekt är? Beror ju på vad man gillar.
Det var inte mycket du krävde av personligheten. Som tvål och vatten ungefär. Om det är allt du kräver så är det ju bara leta efter den snyggaste bland de hundratusentals som uppfyller baskraven.
1-10 där 10 är maxbetyget, ja, då är en 10:a perfektion och det finns ingen människa som är perfekt. Det är så jag ser på saken men det finns ju inga rätt eller fel här, bara olika synsätt.
Jag skrev att det där är mina grundkrav. Det är väl visst mycket? Det är långt ifrån alla som uppfyller alla de personlighetskraven och då har jag inte nämnt vad mer jag önskar heller. Sedan vet jag att ingen är perfekt och att man inte kan vara för kräsen.
Att jag tycker att det är viktigt att min partner är snygg och har en fin personlighet tycker jag inte är speciellt konstigt och är man ytlig för att man vill ha en snygg partner så ja, då är jag mer än gärna ytlig. Tycker jag inte att killen är snygg så kan jag lika gärna ha honom som vän.
Anonym (xyz) skrev 2020-12-30 18:17:16 följande:
Varför skulle en 10 vara perfekt? Skalan är ju 10-gradig, vilket betyder att enn 10:a motsvarar mellan 90-100% perfektion. Vad nu perfekt är? Beror ju på vad man gillar.
Det var inte mycket du krävde av personligheten. Som tvål och vatten ungefär. Om det är allt du kräver så är det ju bara leta efter den snyggaste bland de hundratusentals som uppfyller baskraven.