• Stellab85

    Varför drar dom sig ur då det är som skönast?

    Det bästa och skönaste jag vet är att han kommer inuti mig. Älskar känslan då det pulserar, jag älskar att ha honom i mig och vi båda får orgasm samtidigt.

    Nyss haft sex med en av mina kk.

    Önskar de ville komma i mig, de drar sig alltid ur för stt spruta över mig, vad är grejen med det?

  • Svar på tråden Varför drar dom sig ur då det är som skönast?
  • Törstiga tuppen
    Anonym (annaooo) skrev 2021-01-16 22:03:54 följande:

    Ni som drar ur innan sprut pga rädsla för graviditet, ni är väl medvetna om att det inte är en särskilt säker metod?


    Det minskar iallafall risken. Har kört avbrutet med min fru i 10 år, utan ett enda missöde så jag tror att jag är rätt bra på det. 78% säkerhet om man har koll på vad man gör läste jag.
  • En manlig man
    Törstiga tuppen skrev 2021-01-16 22:19:50 följande:

    Det minskar iallafall risken. Har kört avbrutet med min fru i 10 år, utan ett enda missöde så jag tror att jag är rätt bra på det. 78% säkerhet om man har koll på vad man gör läste jag.


    Jag körde samma metod i 20 år utan problem.

    Hon blev gravid direkt när jag sprutade i henne.
  • Anonym (Va)

    Du kanske inte äter pillar o de vill inte göra barn

  • Anonym (A)
    Törstiga tuppen skrev 2021-01-16 22:19:50 följande:

    Det minskar iallafall risken. Har kört avbrutet med min fru i 10 år, utan ett enda missöde så jag tror att jag är rätt bra på det. 78% säkerhet om man har koll på vad man gör läste jag.


    Har ni barn? Annars kan ju bristen på olyckor lika gärna tyda på nedsatt fertilitet....
  • Törstiga tuppen
    Anonym (A) skrev 2021-01-17 21:01:26 följande:
    Har ni barn? Annars kan ju bristen på olyckor lika gärna tyda på nedsatt fertilitet....
    Ja, vi har utan problem skaffat de barn vi vill ha. De blev till på första och andra försöket.
  • Pussan

    Jag tycker faktiskt att det är lika upphetsande att se pulserandet och känna sprutet över mig, över hela överkroppen och det stänker lite...

  • Anonym (En annan orsak)

    Jag gör ibland så för att försöka hejda att jag kommer. Om jag bara stannar i utan att röra mig för att förhindra det så brukar inte det funka pga att då börjar hon jucka eller klämma runt den och då kommer jag ändå. Ibland sker ett missöde att jag kommer trots att jag dragit ut den eller att hon börjar smeka den med handen och då kommer det kladda ner henne.

    Anledningen att jag inte vill komma är att jag är rädd att det är för snabbt. Har skambelagts för detta åtskilliga gånger så det har satt sig i huvudet även om jag inte har problemet längre egentligen. Har väldigt svårt att njuta ordentligt av samlag av den anledningen, njuta rent fysiskt kan jag, men alltid med en viss ångest i huvudet. För när jag kommer känns det som jag misslyckats.

    Så jag föredrar att både ge och få oralsex där det inte är samma uthållighetspress.

  • Pussan
    Anonym (En annan orsak) skrev 2021-01-17 22:10:43 följande:

    Jag gör ibland så för att försöka hejda att jag kommer. Om jag bara stannar i utan att röra mig för att förhindra det så brukar inte det funka pga att då börjar hon jucka eller klämma runt den och då kommer jag ändå. Ibland sker ett missöde att jag kommer trots att jag dragit ut den eller att hon börjar smeka den med handen och då kommer det kladda ner henne.

    Anledningen att jag inte vill komma är att jag är rädd att det är för snabbt. Har skambelagts för detta åtskilliga gånger så det har satt sig i huvudet även om jag inte har problemet längre egentligen. Har väldigt svårt att njuta ordentligt av samlag av den anledningen, njuta rent fysiskt kan jag, men alltid med en viss ångest i huvudet. För när jag kommer känns det som jag misslyckats.

    Så jag föredrar att både ge och få oralsex där det inte är samma uthållighetspress.


    Tråkiga brudar du har haft får jag säga. Om killen sprutar fort betyder det ju att han är sååå kåt på mig - det tycker jag ju är bra! Och vi kan väl knulla fler gånger...
  • Anonym (En annan orsak)
    Pussan skrev 2021-01-17 22:15:49 följande:
    Tråkiga brudar du har haft får jag säga. Om killen sprutar fort betyder det ju att han är sååå kåt på mig - det tycker jag ju är bra! Och vi kan väl knulla fler gånger...
    Tack! Så tänker/tänkte jag med att jag kan ju försöka igen om en liten stund. Men fick aldrig chansen utan för tidig utlösning=besviken kvinna/tjej som inte vill ha sex igen på flera dagar. Vilket nog förvärrade problemet både psykiskt och fysiskt. Så samlag är prestationskrav och rätt nervöst. Alltså det är ju ändå något jag gillar, men hade nog gillat det mer om jag kunde lära mig slappna av och njuta.
  • Pussan
    Anonym (En annan orsak) skrev 2021-01-17 22:30:49 följande:
    Tack! Så tänker/tänkte jag med att jag kan ju försöka igen om en liten stund. Men fick aldrig chansen utan för tidig utlösning=besviken kvinna/tjej som inte vill ha sex igen på flera dagar. Vilket nog förvärrade problemet både psykiskt och fysiskt. Så samlag är prestationskrav och rätt nervöst. Alltså det är ju ändå något jag gillar, men hade nog gillat det mer om jag kunde lära mig slappna av och njuta.
    Du har haft otur helt enkelt. Hoppas att du hittar en tjej som ser sex som njutning och inte som prestation
  • Anonym (En annan orsak)
    Pussan skrev 2021-01-17 22:37:27 följande:
    Du har haft otur helt enkelt. Hoppas att du hittar en tjej som ser sex som njutning och inte som prestation
    Det har jag, men det sitter kvar mentalt ändå som en slags spärr i huvudet. Börjar bli bättre tror jag.
  • Anonym (John)

    Lättast och bästa svaret får du från killen du ligger med som tvunget måste dra sig ur och spruta dig i ansiktet och brösten.

    Fråga honom varför.

  • Anonym (Äldre man)

    Jag vet inte varför de drar sig ur ? själv tycker jag att det är skönast att spruta i fittan och min erfarenhet är att de flesta tjejer tycker så också.

    Enda gången jag försökt dra mig ur var en gång när jag en knullade en tjejkompis och det visade sig att hon gjorde paus med spiralen och eftersom jag utgick från att hon hade skydd så hade jag inga kondomer med. Eftersom vi brukade ha sex när vi träffades så lyckades vi inte låta bli utan det blev överenskommet att jag skulle dra mig ur. Först hade hon sagt "vad gör vi egentligen" när vi låg där och hade samlag helt utan skydd (jag var gift och hon hade pojkvän), men när min orgasm närmade sig och jag skulle dra mig ur så skrek hon istället "NEJ" och hindrade mig från att backa - det var som skönast också för henne då. Vi knullade en gång till under den helgen och då brydde vi oss inte om att jag skulle dra mig ur.

  • Be Ja

    Helt rätt om det kändes bäst för er i stundens hetta.

    Sen får man ju ta konsekvenserna...

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (En annan orsak) skrev 2021-01-17 22:30:49 följande:

    Tack! Så tänker/tänkte jag med att jag kan ju försöka igen om en liten stund. Men fick aldrig chansen utan för tidig utlösning=besviken kvinna/tjej som inte vill ha sex igen på flera dagar. Vilket nog förvärrade problemet både psykiskt och fysiskt. Så samlag är prestationskrav och rätt nervöst. Alltså det är ju ändå något jag gillar, men hade nog gillat det mer om jag kunde lära mig slappna av och njuta.


    Om tidig avslut innebär paus utan att jag fått njuta så blir man klart besviken och det känns då som om killen endast tänker på dig själv.

    Bättre är: njut ihop, pausa och ge oralsex eller liknande, fortsätt och kom inne i mig och blir det tidigt så fortsätt tillfredsställa mig efter medan du vilar upp dig lite.... ingen kan bli besviken på det!
Svar på tråden Varför drar dom sig ur då det är som skönast?