BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hoppas det.
Det tråkiga är ju att sambon inte får följa med alls till BM nu under våren :( Inte på RUL, inget :( Känns åd skön att ha ett privat UL bokat om några veckor, där han är välkommen. Första barnet, så vi både vill ju vara i dethär tillsammans
Olika beroende på landsting. Här får partner följa med på ultraljuden, men inte till vanliga besöken hos barnmorskan
Olika beroende på landsting. Här får partner följa med på ultraljuden, men inte till vanliga besöken hos barnmorskan
Min man ska va med via videosamtal på de ultraljud jag har. Känns okej även om jag helst hade velat ha honom i samma rum såklart. Tror det är tillåtet med videosamtal på de flesta ställen i landet.
Har KUB bokat till 1 april ????
Min man ska va med via videosamtal på de ultraljud jag har. Känns okej även om jag helst hade velat ha honom i samma rum såklart. Tror det är tillåtet med videosamtal på de flesta ställen i landet.
Har KUB bokat till 1 april ????
Åh, vilken lösning :D Ska defenitivt höra mig för :)
Hipp hej! Här är en nygravid som vill hänga på. Har gjort IVF och plussat.. har ett barn på snart 5 år på naturlig väg. BF typ 21/10 som det ser ut nu och hoppas verkligen allt går vägen..
Var på inskrivning idag och nu känns det så bra! Enligt mina appar är jag i 5+1 men bm sa 5+2. En dag hit eller dit spelar ju ingen roll men konstigt?
Fick remiss till kub. Från och med den 23/3 kan jag gå och lämna prover. Vet inte när jag har tid för ultraljudet men det är väl 1-2 veckor efter?
Var på inskrivning idag och nu känns det så bra! Enligt mina appar är jag i 5+1 men bm sa 5+2. En dag hit eller dit spelar ju ingen roll men konstigt?
Fick remiss till kub. Från och med den 23/3 kan jag gå och lämna prover. Vet inte när jag har tid för ultraljudet men det är väl 1-2 veckor efter?
Jag plussade idag
Har också BF typ 21/10.
När är det normalt att ha inskrivningssamtal? Jag ringde idag och fick inte inskrivningssamtal förrän v 9...jag vill också ha nu...