BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Mer värk idag känns det som men inga mer blodstrimmor än, är i typ v 3+6 så är tidigt. Men oroar mig nåt enormt med den här ryggvärken.
Jag känner så igen din oro. har också mycket ryggvärk och intag direkta andra symtom. är i vecka4+3. Har du fått några symtom än?
Varit öm/ilat i brösten i två-tre dagar men idag ingenting, bara denna jäkla molvärk i korsrygg och mage... Hoppas det ändå är bra, inga fler blodstrimmor i a f sedan den lilla i går fm, hoppas de stannar borta...
Troligtvus tidigt missfall idag :'(. Jag började blöda imorse efter sex och det har kommit mycket blod, blöder fortfarande. Även värk i högerdel av magen så har varit inne på gynakuten. De har tagit prover och gjort vul. De såg ingenting på VUL, inga tecken på graviditet i v5+1, de såg att jag var svullen på högersida så nu behöver jag göra uppföljning för att se om det är utomkvedshavandeskap.. fy fan vilken dag, så i chock och ledsen såklart. Jag checkar ut tills vidare. Önskar er andra lycka till <3
Tack!! :) ja, men kanske är så när man faktiskt upplevt det innan. Jag fattar inte ännu. Lär nog ta ett tag asså! Så kan det ju absolut vara! Varit lite lite öm i brösten, känt mig lite trött, lite stickningar i magen då och då. Men annars inte så jättemycket så förutom upp och ner i humöret. Jag är 27, fyller 28 i oktober liksom min sambo så det blir spännande detta, vem vet, får kanske dela min födelsedag i framtiden :) hur gammal är du?
Troligtvus tidigt missfall idag :'(. Jag började blöda imorse efter sex och det har kommit mycket blod, blöder fortfarande. Även värk i högerdel av magen så har varit inne på gynakuten. De har tagit prover och gjort vul. De såg ingenting på VUL, inga tecken på graviditet i v5+1, de såg att jag var svullen på högersida så nu behöver jag göra uppföljning för att se om det är utomkvedshavandeskap.. fy fan vilken dag, så i chock och ledsen såklart. Jag checkar ut tills vidare. Önskar er andra lycka till <3
Jag har den här veckan (v 7-8) redan märkt förändringar angående brösten. Både vårtgårdarna och bröstvårtorna har blivit större, det känns lite väl tidigt...? Jag kommer tyvärr inte ihåg när de förändrades förra graviditeten, men jag har definitivt inte för mig att det va så här tidigt 
Nån mer som är/varit med om samma?
Jag har den här veckan (v 7-8) redan märkt förändringar angående brösten. Både vårtgårdarna och bröstvårtorna har blivit större, det känns lite väl tidigt...? Jag kommer tyvärr inte ihåg när de förändrades förra graviditeten, men jag har definitivt inte för mig att det va så här tidigt