BF Oktober 2021
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Tråden för oss med BF oktober 2021
Här samlas vi och följs åt i resan under och efter graviditeten.
Stöttar, frågar, undrar, diskuterar och peppar!
Hej allihopa! :)
Jag plussade imorse, svagt men positivt :)
Tror jag har BF den 31/10. Svårt att säga då jag fick missfall I januari och ej har haft mens och därför är osäker på längden på min cykel för tillfället då den är lite olika. Men runt 31/10.
Så glad men också extremt orolig då jag precis haft missfall. Ska vänta med att ringa bm då det var så jobbigt sist att behöva avboka allt... När jag väl orkar ringa ska jag be om tidigt ultraljud för att stilla min oro! Hoppas innerligt att det håller sig kvar där inne <3
Kul att få hänga här, hoppas allt går vägen :)
Nån mer som har såååån mensvärk?
Här är mitt test idag, ca bim-4 svagt men det är där
Jag har värk! Eller det värker/svider/hugger om vartannat. Kan inte bestämma mig för om jag tycker det är positivt att känna något eller om det är oroande för att det gör ont...??
[quote=80962851][quote-nick]Buslur skrev 2021-02-19 10:36:44 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis till plusset! Förstår dig till fullo, jag hade själv ett MA i november, fått se hjärta ticka i v 6 och sedan upptäcktes det i v 11 att det slutat slå strax efter v 6 :( så vågar inte glädjas riktigt ännu.
Är nu gravid igen med BF 27/10. Så glad att det tog sig så snabbt igen, håller tummarna att det går vägen denna gång!
Jag har värk! Eller det värker/svider/hugger om vartannat. Kan inte bestämma mig för om jag tycker det är positivt att känna något eller om det är oroande för att det gör ont...??
Hej alla glada tänkte bara fråga om det är någon från Gislaveds trakten här inne.
Själv är jag i vecka 7 (6+1) ????????
Hej allihopa! :)
Jag plussade imorse, svagt men positivt :)
Tror jag har BF den 31/10. Svårt att säga då jag fick missfall I januari och ej har haft mens och därför är osäker på längden på min cykel för tillfället då den är lite olika. Men runt 31/10.
Så glad men också extremt orolig då jag precis haft missfall. Ska vänta med att ringa bm då det var så jobbigt sist att behöva avboka allt... När jag väl orkar ringa ska jag be om tidigt ultraljud för att stilla min oro! Hoppas innerligt att det håller sig kvar där inne <3
Men det är större sannolikhet att det inte är dåligt!
Neej..... Men det är större sannolikhet att det inte är dåligt!
Hej alla ! Får man dyka in här ? Plussade imorse med cb digital som säger 1-2 veckor. Fattar inte alls att jag är gravid, borde varit omöjligt men the sticks don?t lie ;) ! Har haft en superoregelbunden cykel, ammar mycket och eftersom vi även har en 9 månader gammal dotter så har ju tillfällena där lilla fröet kunnat bli till varit otroligt begränsade. Blev troligen gravid på dag 24..?? Så detta frö verkade verkligen vilja bli till :D superoplanerat med andra ord men vi är lika glada för det. Hoppas det stannar kvar! BF borde bli någon gång i slutet av oktober. Vilka är ni andra som hänger här?