• Anonym (Micke)

    Det mest omoraliska du gjort i sexväg?

    Vad är det mest omoraliska du gjort i sexväg? Har du knullat till dig ett jobb eller fått fördelar på annat sätt eller har du legat med din bästa kompis lillebror eller lillasyster utan att hen vet om det?

    Berätta gärna och ge oss en rolig lässtund!

  • Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?
  • Karlington
    Anonym (Omoraliskt, olagligt?) skrev 2021-06-10 19:51:26 följande:
    Nej, var skulle jag ha sagt att jag tror det? 

    Om du läser lite noggrannare och om du är ärlig så har jag ju skrivit att jag tror att han gör det av andra skäl.

    "Mattes hund är också en sexuellt ivrig hanhund och han känner stor sexuell lust för de flesta honor, också för sin matte. 
    Han har egen lust och egen vilja att ha sex med sin älskade matte, samma lust och vilja som han känner till andra honor.
    Han är mycket ivrig för hans vilja är stark och han tar initiativ gång på gång till att få ha sex med sin matte, han ger inte upp utan han försöker igen att få sin egen vilja igenom."
    I det jag skrivit ovan framgår väl rätt tydligt att det mycket väl kan vara instinkt, och vilja och andra saker, som spelar in, eller hur?

    När jag skriver om deras ömsesidiga kärlek skriver jag om något annat.

    Försöker du förneka att båda parter, även om de är av olika arter, kan ömsesidigt känna kärlek för varandra?
    Hundar har inte sex för att de är kära.
  • Anonym (Inte bara sex.)
    Karlington skrev 2021-06-10 23:31:03 följande:
    Hundar har inte sex för att de är kära.
    Säker på det? Jag tror hundar kan känna kärlek. Min mor har en hanhund och en katthona (iofs kastrerad). Hunden är totalt ointresserad av andra hundar, även tikar som löper. Men katten vill han jucka på hela tiden. Så han verkar ha en slags monogami åtminstone. Han juckar inte mot ben, skor osv. bara på katten. Även ointresserad av andra katter.
  • Anonym (Omoraliskt, olagligt?)
    Anonym (Singelkvinna 2020) skrev 2021-06-10 20:46:53 följande:
    Du är ju helt ute och cyklar...Tror du att jag håller med dig i ditt resonemang men förnekar?

    Vi är inte ens på samma planet. Du förmänskligar djuret för att ursäkta ditt eget begär. Du går troligen igång på ditt inlägg.
    Nej, du är ute och cyklar i allt.

    Du tillåter dig själv inbilla dig och tro att jag skrivit saker och du inbillar dig saker om mig, inbillar dig vad jag står för och inbillar dig vad jag tycker.

    Men följande klargjorde jag tidigt:
    "Jag har för övrigt inte i inlägget uttalat något personligt ställningstagande för eller emot sexuellt umgänge mellan djur och människa"
    Ingenstans har jag skrivit om mitt begär och i inget av det jag skrivit går att överhuvudtaget tolka in något om vilket begär jag personligen har.

    Om du inte känner igen min beskrivning i exemplet om matte och hennes hund, att de kan känna kärlek för varandra (utan sexuellt umgänge!), så måste du helt sakna kännedom om hundar och hundägare.

    Tråden handlar om omoraliskt i sexväg och det jag skrivit om anses nog av många höra till trådämnet.
    Det du skriver om mig som person hör inte till trådämnet och tråden handlar inte om mig som person och inte om vad du tror eller tycker om mig som person.
  • Annnaa

    Jag bryter djurtråden här och ber att få berätta om en av de omoraliska saker som jag har gjort.

    För ett antal år sedan var jag i ett förhållande som höll på att ta slut. Jag vågade inte ta steget och avsluta det i tid och det var dåligt ett längre tag innan det slutligen var över.

    Eftersom vi inte hade sex så föll jag för uppmärksamheten från ett ex och sexchattade en del med honom. Jag skickade nakenbilder och onanivideos till honom och hade honom tillslut som lindad kring mitt finger.

    Det slutade med att vi träffades och åkte ut i skogen. Jag sög av honom i blåbärsriset och lät honom fingerknulla mig på en filt. När han var så kåt att han höll på att spricka lät jag honom spruta sin sats i min mun och mitt ansikte. Jag svalde det som var i munnen. Det som var i ansiktet tog jag med fingret och åt det också, till hans stora fascination. Han bara stod och gapade.

    Sen tog jag tåget hem. Jag trodde att jag hade gjort rent alltihop till jag kom hem och insåg att det var spermastänk på min topp. Då hade jag redan träffat min dåvarande kille.

  • Anonym (Omoraliskt, olagligt?)

    Jag håller med om att vi kan lämna det där ämnet nu. 
    Jag har berättat och resonerat om det så att jag är helt nöjd och klar med det.

    Min bakgrund var inte främst sexuellt umgänge mellan människa och djur utan mera att när man resonerar om omoraliska saker i sexväg, eller företeelser som av många på ett generaliserande sätt ses som förkastliga, så tyckte jag att just det här ämnet var ett bra exempel för att belysa hur oerhört olika människor ser på vad som är moraliskt eller omoraliskt, eller förkastligt.
    Exemplet och just denna företeelse kan bl a visa vilka skygglappar många av oss ofta har, hur vi låter oss påverkas av det eller de högljudda som hörs mest i debatten, och hur lite öppenhet många av oss har inför det som vi själva inte gillar, är okunniga om, som är okänt för oss men ändå tillåter oss ha åsikter om på ett ofta mycket generaliserande sätt, trots att vi ofta saknar kunskap.
    Jag valde ta som exempel en företeelse som ändå inte är särskilt ovanlig men som många inte vill erkänna för sig själva att det förekommer, något som det anses vara PK att förfasa sig över och att fördöma, trots att de flesta egentligen saknar kännedom.

    Men motsvarande resonemang kan man självfallet ha om många olika företeelser, såväl sexuellt umgänge mellan människa och djur som många andra företeelser som av vissa på ett generaliserande sätt ses som omoraliska eller förkastliga, ofta trots att vi saknar kunskap och kännedom.
    Det var ju alls inte länge sedan homosexualitet var både olagligt och ansågs förkastligt.
    Ska vi vara ärliga så är det ju än idag rätt vanligt att många fortfarande anser homosexualitet vara förkastligt.

  • Anonym (Singelkvinna 2020)
    Anonym (Omoraliskt, olagligt?) skrev 2021-06-11 08:54:26 följande:

    Nej, du är ute och cyklar i allt.

    Du tillåter dig själv inbilla dig och tro att jag skrivit saker och du inbillar dig saker om mig, inbillar dig vad jag står för och inbillar dig vad jag tycker.

    Men följande klargjorde jag tidigt:

    "Jag har för övrigt inte i inlägget uttalat något personligt ställningstagande för eller emot sexuellt umgänge mellan djur och människa"

    Ingenstans har jag skrivit om mitt begär och i inget av det jag skrivit går att överhuvudtaget tolka in något om vilket begär jag personligen har.

    Om du inte känner igen min beskrivning i exemplet om matte och hennes hund, att de kan känna kärlek för varandra (utan sexuellt umgänge!), så måste du helt sakna kännedom om hundar och hundägare.

    Tråden handlar om omoraliskt i sexväg och det jag skrivit om anses nog av många höra till trådämnet.

    Det du skriver om mig som person hör inte till trådämnet och tråden handlar inte om mig som person och inte om vad du tror eller tycker om mig som person.


    Asgarvar och ser knappt vad jag skriver....2 Golden Retriever (hane, hona) 2 Jämthundar (hanar) 2 schäfrar (hanar, hona. FM-hundar båda)
  • Anonym (Omoraliskt, olagligt?)
    Anonym (Singelkvinna 2020) skrev 2021-06-11 09:18:30 följande:
    Asgarvar och ser knappt vad jag skriver....2 Golden Retriever (hane, hona) 2 Jämthundar (hanar) 2 schäfrar (hanar, hona. FM-hundar båda)
    Och trådämnet är..?
  • Ascendere
    Anonym (Singelkvinna 2020) skrev 2021-06-11 09:18:30 följande:
    Asgarvar och ser knappt vad jag skriver....2 Golden Retriever (hane, hona) 2 Jämthundar (hanar) 2 schäfrar (hanar, hona. FM-hundar båda)
    "Vilket jävla harem, vissa har det bra" tänker många i den här tråden nu... 
  • Anonym (Singelkvinna 2020)
    Ascendere skrev 2021-06-11 09:31:28 följande:

    "Vilket jävla harem, vissa har det bra" tänker många i den här tråden nu... 


    Ja jäklar du, det kanske en del tänker. Ha ha...

    Att jag inte fattade vilket harem jag hade?!. Nu har jag bara katten kvar...
Svar på tråden Det mest omoraliska du gjort i sexväg?