• Jozsan

BIM mars 2021

Hej!

Dags för en tråd för oss med bim nu i mars

Ett forum där vi kan stötta och peppa varandra, och självklart hoppas jag på många plus!

Mitt andra försök, förra månaden prickade vi inte exakt på äl dagen. Men jag kommer börja med äl test denna månad för att hålla koll på kroppen.

• Svar på tråden BIM mars 2021
  • ems86
    goodenough06 skrev 2021-02-24 10:54:28 följande:

Det kan jag ändå relatera till med andra. Kände det på mig typ. Men minns inte exakt när jag kände det på mig.

Nu litar jag inte på mina känslor, vill det här alldeles för mycket så tänker att varje symptom är inbillat.

Samma här. Allt är inbillat till det där plusset syns. Kan du hitta någon glädje i det just nu? Jag var jätte lycklig runt ägglossningen och precis dagen efter. Nu känns det såå otåligt!
  • Jahoppsan5

Hehe la till mig i fel grupp först

Bim mars 2021

eae95 1/3

Smacko 1/3

Bacon89 2/3

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Jahoppsan5 26/3

• Bacon89

Jag tycker jag har symtom men vet att jag säkert bara inbillar mig. Varför skulle jag ha det denna gången när jag aldrig haft det förut. Jag har haft molvärk till och från några dagar och är övernaturligt trött. Sonen fyller 1 nästa vecka men han sover för det mesta hela natten i sin säng så tror inte det beror på honom.

Det kliar verkligen i fingrarna att testa men jag ska verkligen hålla mig till söndag

• Rosahimmel86

BIM-9 i dag

Veckan har gått snabbt och jag hoppas den kommer gå snabbt fram till BIM

Jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig från att testa tidigare så jag kommer börja på lördag BIM-7

Ska ta ett testa tidigt på söndag men vet inte vilket jag ska välja

Jag har hört så mycket olika om dom alla

Vet ni vilket som är bra?

• ems86
    Rosahimmel86 skrev 2021-02-25 10:19:00 följande:

BIM-9 i dag

Jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig från att testa tidigare så jag kommer börja på lördag BIM-7

Håller tummarna så hårt.

Det enda jag skulle direkt avråda ifrån är Clearblues tidiga. Jag har ett från RFSU (tidigt) som jag tänkte testa med i början på veckan. Körde deras vanliga (testa ofta tror jag den heter) vid missfallet i januari. Det gav super svagt när digitala visade 1-2. Kommer enbart köra digitalt denna gång, efter det tidiga då, för att slippa slita mitt hår av oro för svaga streck.

BIM-9 i dag

Håller tummarna så hårt.

Det enda jag skulle direkt avråda ifrån är Clearblues tidiga. Jag har ett från RFSU (tidigt) som jag tänkte testa med i början på veckan. Körde deras vanliga (testa ofta tror jag den heter) vid jmissfallet i januari. Det gav super svagt när digitala visade 1-2. Kommer enbart köra digitalt denna gång, efter det tidiga då, för att slippa slita mitt hår av oro för svaga streck.
  • goodenough06
    ems86 skrev 2021-02-24 11:06:54 följande:

Samma här. Allt är inbillat till det där plusset syns. Kan du hitta någon glädje i det just nu? Jag var jätte lycklig runt ägglossningen och precis dagen efter. Nu känns det såå otåligt!

Nej fy vad svårt det är. Försöker sysselsätta mig med annat, lättare nu när jag har barnen hemma men nästa vecka när de är hos sin pappa kommer bli olidlig känns det som! Önskar att jag kunde vara mer chill som andra verkar vara, haha.
  • Onewayticket

Har nu fått min mens och går in på försök 9... bim 26 mars. Andra barnet. Börjar bli riktigt utmattad av de här försöken och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Jag är så otroligt trött på att jaga äl så jag tror att jag hoppar testandet denna månaden. Jag vet när den ska komma och den brukar komma exakt planerat så det gör nog inte så stor skillnad. Istället för intensivt runt äl så tänker jag att vi provar att ligga varannan dag från när mensen är slut tills jag är säker på att äl är över. Alltså ett par dagar innan bim. Vi börjar redan vara trötta på tvingat sex. Så ser verkligen inte fram emot det. ????

• Bacon89

BIM-9 i dag

Jag har alltid använt babyplans tidiga test och de har varit säkra och bra. Billiga också:))
  • Smacko

Här är en till som är otrålig. Testade imorse men fick ett fett minus. Ska försöka hålla mig ifrån att testa mer nu på några dagar. Beräknad mens om 3-4 dagar men också typ bara 7 dagar sen Äl. Så det var onödigt att offra ett test egentligen. Men men...

• Smacko

Här är en till som är otrålig. Testade imorse men fick ett fett minus. Ska försöka hålla mig ifrån att testa mer nu på några dagar. Beräknad mens om 3-4 dagar men också typ bara 7 dagar sen Äl. Så det var onödigt att offra ett test egentligen. Men men...

Svar på tråden BIM mars 2021