• Anonym (Sexdocka)

Sexdocka som lösning på olika sexlust

Jag och sambon har väldigt olika sexlust. Hon nöjer sig en en snabbis om året. Sambon får sitt behov mättat av att krama barnen. Jag försöker med att ge komplimanger och uppvakta. Självklart gör jag min del av hushållssysslor så det är inte anledningen till att hon inte har lust.

Det är svårt att diskutera skillnaden i sexlust mellan oss. Hon är ju nöjd med att ha fått krama barnen.

Kan en sexdocka vara lösningen på våra problem? Hur tar jag upp idéen om sexdocka som lösning ?

• Svar på tråden Sexdocka som lösning på olika sexlust
  • Anonym (Måste)

Måste du berätta om sexdockan för henne då?

• Anonym (Anonym)

Vadå hur? Säg att du kommit på en eventuell lösning och se vad hon tycker. Personligen skulle jag inte acceptera att en partner låg med en docka.

Om din sambo får sina sexuella behov uppfyllda av att krama sina barn har ni helt andra problem........

• Postman

Jag tycker det är helt okey med en sexdocka, kvinnor har ju många sexhjälpmedel så varför inte. Det jag ser problem med är hur du ska förvara den, dockorna är väl rätt stora och i takt med att dina barn blir större så kommer de till slut att hitta den, det kan bli lite jobbig situation då.

• Anonym (Lolll)
    Postman skrev 2021-02-16 18:50:41 följande:

Jag tycker det är helt okey med en sexdocka, kvinnor har ju många sexhjälpmedel så varför inte. Det jag ser problem med är hur du ska förvara den, dockorna är väl rätt stora och i takt med att dina barn blir större så kommer de till slut att hitta den, det kan bli lite jobbig situation då.

Nej, vi kvinnor har inte stora dockor av män att onanera med. Vi har dildos och massagestavar och anledningen att det finns så mycket av dessa och t.o.m. säljs på apoteket beror på att de är hjälpmedel för kvinnor ATT KUNNA FÅ orgasm, att lära sig få orgasm. Därför säljer apoteket inte detta till män- för män har inte samma problemen att orgasmera.

Jämförbart med en dildo är inte en sexdock utan en fleshlight som jag absolut tycker TS ska införskaffa.

Men att ha en docka att ligga med i ett hus med barn. Nej, inte ok. Det är skillnad på att använda ett redskap som en fleshlight eller dildo för egen sex än att projektera att man ligger med en fakemänniska.
  • Underhill

Om ni inte kan föra en smidig dialog om sex och intimitet som det idag känns det som att en diskussion om en sexdocka lätt kan spåra ur. Annars, varför inte. Ett sätt för dig att ta hand om ditt behov utan att se dig om över häcken så att säga...o hur fel kan det vara egentligen :)...lite svårt att gömma en sådan docka om man inte vill ta den diskussionen men ändå köpa en tänker jag.

• Anonym (Lol)

Varför sexdocka över fleshlight?

• Anonym (I)

Om du använder docka, dildo, porr eller nått annat är väl i princip egalt. Men rent praktiskt är ju en docka rätt bökig som många har påpekat, men om du har nånstans att ha den så den inte hittas av misstag eller när du använder den så varför inte. Hur du tar upp det beror väl på henne hur hon är, det är ju inget som säger att du måste ta upp det heller.... 

• Paganini

Har svårt att förstå grejen med sexdocka. Den bara ligger där och tar emot, den kan inte samspela med mig eller visa att den är kåt på mig eller visa att den njuter. Varför är det bättre än fröken höger?

• Anonym (I)
    Paganini skrev 2021-02-17 11:20:20 följande:

Har svårt att förstå grejen med sexdocka. Den bara ligger där och tar emot, den kan inte samspela med mig eller visa att den är kåt på mig eller visa att den njuter. Varför är det bättre än fröken höger?

Sexdockor är inte min grej heller men dildos, fleshlight och buttplugs ger ju inte heller nån respons så oavsett leksak krävs det ju fantasi för att det skall funka. Om det nu inte råkar vara just passiviteten man går igång på. 
  • Postman
    Anonym (Lolll) skrev 2021-02-17 08:54:48 följande:
    Nej, vi kvinnor har inte stora dockor av män att onanera med. Vi har dildos och massagestavar och anledningen att det finns så mycket av dessa och t.o.m. säljs på apoteket beror på att de är hjälpmedel för kvinnor ATT KUNNA FÅ orgasm, att lära sig få orgasm. Därför säljer apoteket inte detta till män- för män har inte samma problemen att orgasmera.

Jämförbart med en dildo är inte en sexdock utan en fleshlight som jag absolut tycker TS ska införskaffa.

Men att ha en docka att ligga med i ett hus med barn. Nej, inte ok. Det är skillnad på att använda ett redskap som en fleshlight eller dildo för egen sex än att projektera att man ligger med en fakemänniska.
    Nej jag ser det inte alls så dramatiskt på det som du vill beskriva det. Jag tycker det verkar vara ett utmärkt sätt om man går igång på det och vill ha en stunds njutning. Dessutom tycker jag du har fel i ditt påstående att det endast är ett hjälpmedel för kvinnor, det finns säkerligen lika många män som behöver träna på att kunna få orgasm eller lära sig få orgasm.

Det som kan bli lite krångligt är att gömma undan den, en dildo är ju lättare att gömma förstås.

Svar på tråden Sexdocka som lösning på olika sexlust