• sallu93

BF november 2021

Hallå!
    Finns det nån annan som plussat och har bf november? :D
    Tänkte vi kunde prata av oss lite här :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-03-05 10:05
    De som vill va med i fbgruppen kan skicka meddelande åt mig här på familjeliv, med namn på fb och profilbild.
  • Svar på tråden BF november 2021
  • Älskadelillaliv
    sallu93 skrev 2021-03-02 05:28:04 följande:

Oj vilken miss av mig :D ni ser, inte så van med FL.

Men jag skickar meddelande åt er istället! :) 

Hej

Fick svagt positivt nu idag och hoppas de stannar kvar. Har en del mf i bakgrunden. Vill gärna vara med på Facebook gruppen.
  • Brahms
    Äit skrev 2021-03-02 13:08:51 följande:

Och DÄR kom illamåendet! Som en blixt från klar himmel.... hjälp. Och inte lite illamående heller..... Skönt på sitt sätt, det är ju ett tydligt tecken iaf haha. 

Hur många veckor är du nu? =)
  • Bacon89

Alltså denna tröttheten.. mannen är iväg på möte och jag har precis lagt sonen. Vill bara gå och lägga mig själv, haha. Är det ok att lägga sig innan kl 19? Hahaha

• viljaa
    Bacon89 skrev 2021-03-02 18:58:57 följande:

Alltså denna tröttheten.. mannen är iväg på möte och jag har precis lagt sonen. Vill bara gå och lägga mig själv, haha. Är det ok att lägga sig innan kl 19? Hahaha

Jag röstar ja !! Idag när dottern tog sin em nap sov jag med henne hahahah
  • liranlaran
    sallu93 skrev 2021-03-02 05:28:04 följande:

Oj vilken miss av mig :D ni ser, inte så van med FL.

Men jag skickar meddelande åt er istället! :) 

Jag är också jättegärna med i fl-gruppen :) Försökte skriva ett meddelande till dig här, men jag vet inte om det gick iväg till rätt person :)
  • sallu93
    Älskadelillaliv skrev 2021-03-02 17:06:53 följande:
    Hej

Fick svagt positivt nu idag och hoppas de stannar kvar. Har en del mf i bakgrunden. Vill gärna vara med på Facebook gruppen.
    Grattis, håller tummarna för dig! skicka ett meddelande här på familjeliv åt mig så fixar vi det.
  • sallu93
    Bacon89 skrev 2021-03-02 06:14:39 följande:
    När vi gjorde privat gick vi så tidigt man fick då, vecka 8. Helt klart värt det
    Vill minnas det var vv 8 med sonen vi var på privat vul också... tycker också värt det, får se om sambon håller med. :)
  • sallu93
    Äit skrev 2021-03-02 13:08:51 följande:

Och DÄR kom illamåendet! Som en blixt från klar himmel.... hjälp. Och inte lite illamående heller..... Skönt på sitt sätt, det är ju ett tydligt tecken iaf haha. 

Ja men visst får man va glad för det! :D Är superglad när jag känner mig trött eller illamående, känns som man kan pusta ut då :D
  • Mom2be262

Jag har också BF i november! Är SÅ glad, sambon också och vill berätta för hela världen men vi kommer vänta! Har en dotter på 3 som är bebistokig så jag tror det här kommer bli bra! Hur mår ni?

• Brahms
    Mom2be262 skrev 2021-03-02 21:14:21 följande:

Jag har också BF i november! Är SÅ glad, sambon också och vill berätta för hela världen men vi kommer vänta! Har en dotter på 3 som är bebistokig så jag tror det här kommer bli bra! Hur mår ni?

Jag mår till största delen ganska bra! En hel del ?mensvärk? dock och ibland känner jag mig illamående, men går snabbt över. Tog en nap idag typ en timme efter jag gått upp haha. Har dock lite lätt ångest, men hormoner triggar lätt den tyvärr. Än så länge har jag den mycket mindre än jag trott jag ska ha så är väldigt tacksam för det.

Hur mår alla ni andra? =)
Svar på tråden BF november 2021