• klyban

    Varför hatar alla SD?

    EnAnonumius skrev 2021-04-29 18:17:29 följande:
    Påstod aldrig detta. Jag har aldrig hävdat att min jämförelse skulle ändra någon fakta. Så det du kommer med här är ett direkt falskt defensivt påstående.

    Vad är vitsen med att tillskriva något (indirekt) som jag aldrig har hävdat?

    Så vad var DIN poäng (om du har någon) då det ändra inte heller fakta att V, som var VPK fram till 1990, har kommunism i närtid?

    Men märkligt så gnäller du ALDRIG på V (hur dumma det partiet är), fast kommunismen har skördat långt mer offer än nazismen.


    Du vill hela tiden jag ska prata om annat än SD var nazister precis runt hörnet.


     


    Kanske du ska gå till en V tråd, så blir det i alla fall OnT.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Tycka illa om?) skrev 2021-04-30 08:28:59 följande:
    Intressant att du anser att dina egna påståenden är fakta..

    Du har inte levererat någon fakta alls sedan du började ordbajsa i denna tråd. Du bara uttrycker en jävla massa hat hela tiden.

    Du verkar bo i en helt annan verklighet än en normal människa.
    Det är väl ok om du vill det.. Men att du hatar de som ser verkligheten för vad den är.. Det är en skrämmande utveckling.

    Du är säkert en sådan som tycker vaccinpass är en bra sak också som inte ser "nazi beteendet" i att införa det.

    Nu var det inte det som diskuterades.. Så ursäkta, ville bara belysa att det är dagens regering som är styrd av S, mp, c, L som vill införa denna nazistbehandling av folket.. Sen så anklagas SD för nazism. Skrattretande.

    Fakta är att SD är/ har varit nazister i närtid, där medlemmar och delar av ledning är kvar från den tiden.
    Inget du skrev här ovan ändrar den punkten.


    Anonym (Tycka illa om?) skrev 2021-04-30 08:19:12 följande:
    Fast nu envisas ju klyban hela tiden med närtid hit och närtid dit..

    Då är det väl ganska irrelevant med en vägg av text med historia?

    Jag kan länka en massa skit som S gjort också.. Eller C, eller VpK..

    Men då heter det väl; det var ju längesedan, det ändrar ju inget IDAAAAAG reeeeeeeeeeeeee!!

    Ja, närtid är om SD.

    Men historien verkade störa dig en del, varför stör historien så mycket att du var tvungen skriva inget?


    Anonym (...) skrev 2021-04-29 19:51:16 följande:
    Det här är absolut on topic. Hela tråden handlar om detta. Varför människor som du hatar just SD trots all skit i övriga partier, i närtid..

    Nope, du kan inte lägga orden i mun på mig.


    Hatar inte SD, dock saknar jag respekt för männskor som inte talar som vuxna, och populister talar sällan saker objektivt med fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus.


     


    Och detta med hata är ett SD-narrativ, då de vet att hat är till fördel för dom, så varför vill du skapa detta hat genom lägga orden i mun.
    Är det så att du gillar detta hat?


     


    Dock är saklighet om SD direkta historia i närtid aldrig någonsin ett hat, utan bara återger verkligheten.
    Samma med S som har noll kopplingar idag till nazism, sånt är värt och notera och anteckna då det är fakta.


     


    Men skämt och sido, vi vet alla varför ni försöker brunsmeta S, och det är för att man tror den egna nazismen och fascismen inte längre ska synas.
    Men saken är att den lyser igenom klart ändå, och ingen glömmer heller.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (?) skrev 2021-04-30 10:01:19 följande:
    Är du 12 och ensam? Skaffa dig en kompis och gå ut och lek istället!
    Har du någon argumentation som inte är ad hominem som påvisar jag har fel om SD nazism i närtid?
    Padirac skrev 2021-04-30 13:43:11 följande:
    När är närtid för dig?  10år, 20år, 30 år, 40 år.. längre tillbaks...

    Om du startar en tråd med alla partiers synder och vidrigheter sedan ett givet årtal kan vi hjälpas till att fylla på med smuts, riktig smuts 
    Eftersom man lyfter 70år tillbaka i tiden och som viktigare än att ta upp S nazism än SD´s, så kan vi lugnt säga att vi är på rätt sidan i närtid mot 70år.
    EnAnonumius skrev 2021-04-30 13:26:44 följande:
    Tack för en vägg hög som en nya WTC av text.

    Jag kan också göra samma om V och deras partihistoria som påvisar deras rötter i kommunismen.. D.v.s. "Klippa klistra"  stora stycken från Wikipedia och skapa inlägg höga som nya WTC, och leta upp något videoklipp.

    Det du ändå missar helt är att bara för att man inte hänger på "hata SD tåget" och spy galla över SD och SD-pampar,   så är det aldrig samma sak som att man är okunnig om SD bakgrundshistoria. 

    Dessutom så babblar ju Klyban om närtid .. Och att det var SD som enda parti hade något dåligt i närtid (nazismen i deras fall).. Vilket är fel. V har i närtid också något dåligt (i deras fall kommunismen). Men ändå är det ingen som sitter och spyr galla över V och skapar "hata V tåg".

    Jag skrev i ett annat inlägg. Att man aldrig skall tysta ned kommunisten och de människooffer som har skördats under kommunismen. Det skall belysas lika mycket och dömas lika hårt som nazismen.


    Närtid i jämförelse med 70år, ja, det blir väl mindre än 70år då.
    Men kan du inte SD historia?
    För svaret är där för dig, kanske man skriver sin egen historia och skäms över man varit nazister så nyss.


     


    Dock enkelt för dig att ta reda på n¨r SD var nazister, och återkom om det överstiger 70år, och om det gör så kan vi se en likhet mellan SD och S.
    Men nått säger mig vi kan ta bort 40-50år på SD Solig


    EnAnonumius skrev 2021-04-30 13:47:17 följande:
    Fakta är också att du vägra att inse att V har i närtid varit kommunister (de hette fram till 1990 VpK) Fakta är också att du vägrar att inse att det finns V-Pampar som fordrande är kommunister (även om V som parti i sig inte är det längre).

    Så du kan tjata DIG röd i ansiktet  och rapa ur dig samma jävla mantra "fakta är att SD svammel svammel....." om och om igen hur mycket du vill.
    Fast när skall du ta till dig och inse sanningen? D.v.s sanningen om att ingen, absolut ingen i denna tråden har förnekat att det förkommer att det finns partimedlemmar som fortfarande är nazister, och att ingen, absolut ingen har förnekat att SD har sina rötter från nazismen. Det vägrar du helt att inse och förstå.


    Finner det oerhört intressant att du väljer prata om annat än SD nazism i närtid.
    Och ja, detta om SD och nazism är fakta, och en bra grövre nazism än S och många andra partier syssla med för 70 år sedan.


     


    När det kommer till SD och deras nazism i närtid, så kommer jag aldrig börja prata om annat som du.
    Om du/ni inte vill SD nazism i närtid, så är ett gott råd att inte svara mig och sen börja prata om annat.
    Men whataboutismen är så övertydlig att det blir lite komiskt.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EnAnonumius skrev 2021-04-30 17:06:32 följande:
    Så att fråga om man kan se något dåligt med SD politiska grund så använder du exemplifiering där de återställde en dum pamp, för att få mig att svara på DEN frågan. Drömmer

    Då kan ju jag komma med en motfråga till dig... 
    Mona Sahlin som bedrog både riksdag och Sverige som fick sitta kvar som minister (efter en "time out")  skulle du då kunna överhuvudtaget se något negativt med sossarnas politiska grund?

    Är inte det bättre du pratar om S i en tråd om S, än köra whataboutism istället för prata om SD?
    Känns som du är helt livrädd och diskutera fakta med/om SD, och hela tiden ska börja prata om annat.
    Tror du inte någon märker detta mer än jag och flera andra?
    Eller vad beror det på att du inte vill prata om SD och det dåliga där?


     


    För det finns ju långa listor på rasister, nazister och kriminella man slängt ut.
    Och när vi tar upp dom exemplens, så väljer du även den gången och börja prata om andra partier, som om det skulle ändra nått för SD.

    Förr i tiden var du saklig och välgrundade argument, det är du inte längre eller välgrundade argument.
    Just nu verkar du bara vilja prata om annat, rätt udda faktiskt, kanske du tror ingen märker?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    KillBill skrev 2021-04-30 17:41:06 följande:
    expo.se/2021/04/v%C3%A4grar-l%C3%A4mna-efter-...

    Det komiska är att de trillar in med jämna mellanrum och sen säger man att man inte har dessa rasistproblem i partiet.
    Men antar vi inte ska prata om en enskild person nu, och sen postar vi listan med alla personer och den röda tråd med SD, så duger det än mindre.


     


    Vad folk borde ställa sig är varför röstar jag på ett parti där nazister och högerextrema drar sig till.
    Men och andra sidan vet jag att inom detta så är det inte tillåtet att ifrågasätta, för det får man inte göra så långt ut i högern.
    Det är också därför de är så arga på objektiv media, och just för de inte tål kritik ens om den är saklig.
    Och därför de arbetar så hårt och smutskasta dessa medier.


     


    Om någon vecka är det dax med nästa SD-politiker som åker på samma rasism, verkar för vanligt där.
    Och tänk alla som kan bita sig i tungan och inte avslöja sig själv som dessa övertydliga fall.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EnAnonumius skrev 2021-04-30 17:35:26 följande:
    Det är fan i mig skrämmande. Jag vet inte vad som är mest skrämmande, ung vänster som vill sträva efter ett kommunistisk samhälle eller hur det blir bemött av moderpartiet med "ni vet hur unga är".

    Hoppas att dessa ungdomar inte hamnar som "karriärs politiker".
    Tråden handlar om SD.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (SD i mitt hjärta) skrev 2021-04-30 17:53:20 följande:
    Jaha, och du sidospårar aldrig? 

    Jag pratar om den röda tråd att inte vilja prata om SD fadäser.
    Och där ställer man sig frågande till varför man inte pratar om SD.

    Och svaret är ja, jag sidospårar, dock slutar jag inte helt prata om ämnet som vissa gör.
    En användare vägrar prata om SD utan kör whataboutism istället, och vad användaren tror sig säga om SD där är det ingen som vet ens.


     


    Dock är det skumt var gång nått dålgit sker för SD, så ska vi inte prata om SD.
    Tycker inte du?


     


    Jag tror agendan är att man ska prata om annat var gång man träffar på dessa rasister i SD som man sen slänger ut och sen börjar prata om S var nazister för 70år sedan.(Vilket de aldrig någonsin varit.)
    Tycker det är så talande att man väljer prata om annat, och frågan är vem man tror ska gå på det.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-04-30 18:26:09 följande:
    Ja det är därför man brunsmetar SD, för att dölja sina egna lik och misslyckanden. Du har helt rätt i att ingen glömmer det oavsett närtid eller inte..

    Tack för att delar med dig om orsaken till att du hatar SD!

    Vad som skedde för 70år sedan är irrelevant för SD och deras nazism i närtid.


     


    Du kan aldrig lägga orden i mun på mig och säga vem jag hatar, och fundera på den frågan härom dagen och vem jag hatar.
    Och jag kom fram till ingen överhuvudtaget, blev först förvånad men desto mer jag tänkte på om jag hatar nått.
    Så blev svaret samma var gång, ingen.

    Dock har jag noll respekt för SD då de inte talar som vuxna.


     


    Och jag förstår också varför du vill ha hat och det är till för agendan som man har, då SD inte har en politik som tål kritik ifrån verkligheten.


    Rataxes skrev 2021-04-30 18:35:32 följande:
    Nästa generations "vänsterpartister" i riksdagen.

    Jaha, vad har det med SD och göra?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-05-01 13:45:31 följande:
    Klart du hatar SD vem försöker du lura. Annars spammar man inte en tråd med samma fanatiska tjat samtidigt som man försöker bagatellisera vad andra partier gjort och gör, i närtid..

    Ledsen, hatar inte SD.
    Dock saknar jag respekten för dom pga de inte pratar som vuxna.
    Lägga orden i munnen funkar inte på mig, men jag förstår du vill att det ska bli så att man polariserar.
    Det är en typisk fascistisk sätt att få folk sluta tänka och bli rädda, jag är inte född igår som du förstår.


    Dock kvarstår faktumet att SD har varit nazister i närtid, och detta saknar samtliga andra partier i Riksdagen.


     


    Och den som bagatelliserar, det är nog den som hela tiden vill prata om nått annat än SD´s naz9ism i närtid.
    Varför försvarar du denna nazism för?


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (?) skrev 2021-05-01 21:54:27 följande:
    "Dock saknar jag respekten för dom pga de inte pratar som vuxna". Det är det faktiskt du som inte gör...

    Hur ska du veta när du inte deltar i diskussionen?


     


    Trodde aldrig när jag börja prata om SD nazism i närtid, att vi skulle börja prata om så otroligt mycket annat istället.
    Det betyder att ni är medvetna och skäms för denna nazism.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    EnAnonumius skrev 2021-05-02 00:28:18 följande:
    Hört talas om att man kan sitta och läsa inläggen en tråd?  Drömmer
    Så du läste då när du valde att prata om annat innan, låter som du inte följer dina egna råd.
    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-05-02 10:54:25 följande:
    Så nu ska du brunsmeta mig oxå. Typiskt fanatiska SD hatare att klamra sig fast vid brunt..

    Kan du inte förklara varför ni hatar SD så mycket när ni är ok med att stötta kommunistdiktaturer, i närtid? Du kommer givetvis inte svara på det. Dubbelmoral kallas det och är oxå typiskt för fanatiska SDhatare..

    Lägga orden i mun på mig funkar inte.


     


    Fakta kvarstår med SD nazism var i närtid.


    Förstår dock att du försöker projicera bort detta, men tyvärr har du träffat på fel människa att gå på det.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-05-02 17:01:06 följande:
    Dubbelmoralen blir ju övertydlig när det ska smetas brunt på SD samtidigt som du kommer med dåliga ursäkter för sossarnas och andras bruna historia och försöker projicera bort vänsterns kommunistsiktaturer i närtid. Hyckleri kallas det..

    Om nu dubbelmoralen är så övertydlig, varför har du så svårt och kvantifiera den för?


    Och whataboutism om V ändrar inte en enda sak om att SD faktiskt varit nazistiska i närtid.


    Men först försök och kvantifiera dubbelmoralen, för det borde vara enkelt att göra om det en sådan finnes som är så övertydlig.


     


    Dock är jag rätt fascinerad över hur en del tror börja prata om annat skulle ändra nått för fakta om SD.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-05-03 13:49:07 följande:
    Du erkänner själv att det spelar ingen roll vad andra partier gjort eller gör i närtid. Det är bara SD som ska hatas..

    Skönt att så många ser igenom skitsnacket!

    Vet inte varför du är så upprörd över att SD varit nazister rätt nyss, det är bara fakta.


    Lägga orden i munnen på mig att jag skulle hata någon bara berättar att du är medveten om problemet och hoppas det går låtsas bort.


    Dock saknar jag respekt för människor som inte talar som vuxna.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (...) skrev 2021-05-03 21:54:49 följande:
    Varför skulle jag vara upprörd när hycklande brunsmetare ger gratis reklam. Ni fanatiska SDhatare är nyttiga idioter..

    Det är fakta att SD var nazister runt hörnet och kommer alltid påpeka detta när man tror 70årig politisk historia är mer nazister än dom som än idag lever och verkar i partiet SD.


     


    Brunsmeta gör jag inte ens, utan bara återger fakta.
    Och säga S är nazister, det är att brunsmeta och hoppas att ingen skulle märka SD var nazister nyss och slänger ut nazister som avslöjat sig själva.
    Och detta sker årligen.


     


    Inser att det du gör här och nu, det är att försöka låtsas om att SD inte var hardcore nazi´s precis runt hörnet.
    Tror du någon går på det?


    Även gillar föredettingen det bruna och förlorade valet på det i tron han kunde bli mer brun än vanligt.
    Tidernas valstrategiska blunder.


     


    Hatar du SD?


    Undrar då du pratar om det så ofta och fast ingen ens snuddar att visa ett hat.
    Men förstår det är polarisering du jobbar för, tyvärr är jag intelligent nog att inte gå på så enkla saker.
    Och är perplexad att ens en gör det, då det krävs att man måste låtsas om saker inte existerar.


    Anonym (?) skrev 2021-05-04 07:40:41 följande:
    Alla hatar inte SD. Andra partier med, sossarna i spetsen, har indirekt skapat SD, genom att de har vägrat diskutera invandringen och integrationen...Glad

    Nope, förr hade S och stoppa okontrollerad invandringen(Decemberföredraget?), och sen kom M och tog bort den.
    Så du får ta detta med M.


    Anonym (Stina) skrev 2021-05-04 08:23:15 följande:
    Nej att alla hatar SD stämmer ju verkligen inte, det har du rätt i. Tvärtom får de väldigt många röster. Märkligt nog brukar det vara de som röstar på SD som ofta och gärna berättar hur alla hatar SD.

    Men SD är ju ett parti som funkar lite annorlunda. Jag vet t ex inte ett enda annat parti som bygger hela sin ideologi på att de är ett nödvändigt ont som existerar enbart för att de andra partierna inte gjort det ena eller det andra. Övriga partier står liksom på egna ben och står för de frågor de väljer att driva. SD säger i princip att de själv inte borde finnas, att de finns är bara för att ingen annan driver deras politik. Det är mycket udda.

    Rasistkort-kortet är uttjatat vid det här laget. Vi som är födda före 90-talet såg vad det var för laglöst bös som drogs till SD. Det är samma personer som idag cashar in riksdagens högsta löner.

    Att man inte diskuterar invandring är en direkt lögn. Läser du tidningar? Ser du nyheter? Hänger med i partidebatter? Man diskuterar invandring precis hela tiden. Men SD vill BARA diskutera invandring, det är deras enda fråga.

    Naivitet som sagt. Men jag tror SD kommer nå majoritet i nästa val och då lär väl väljarna få inse att allt blev inte en rosaskimrande idyll bara SD kom till makten.

    De allra flesta hatar inte SD, dock ser många ned på SD pga de inte kan tala som vuxna och följa diskussionens grunder för komma fram till nått.


     


    Vad h*n som ropar hat var och vart enda inlägg, den personen vill bara polarisera då det är en politisk strategi man har i SD.
    Politiska förslag saknar dom helt, de pratar aldrig politik, bara talepunkter och agendor.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Stina) skrev 2021-05-04 13:05:05 följande:
    En annan sak som jag tror späder på den här föreställningen om att SD är hatat och dess sympatisörer är föraktade underdogs, är att SD-anhängare ser på sitt parti som DET ENDA MÖJLIGA för landet. Jag vet faktiskt inte en enda moderat, sosse eller centerpartist som inte kan förstå att andra människor kan drivas av andra värderingar, ha andra åsikter ifråga om skattepolitik eller skolfrågor. Det kan finnas enorma meningsmotsättningar mellan två personer men de kan åtminstone förstå att deras värderingar skiljer sig åt. I SD:s värld så är det omöjligt att rösta på andra partier än...Partiet.

    Och det är klart att då finns det inga anledningar att rösta på andra partier än att man hatar SD.

    Men det är en ohyggligt låg nivå av politisk medvetenhet.

    Hela deras strategi handlar om att man vill få ett tillstånd vi mot dom, och lustigt nog går folk på nonsens.


     


    Men detta med hata är bara ett försök och få folk hata SD, då det är till nytta för dom att de är hatade.
    Och detta pga prata sakpolitik utan populism är extremt sällan SD klarar av, om ens någonsin.
    Det ser man sen även när såna här partier tar över regerandet, och det att regera vet de inte hur de går till, då allt de gjort är att prata skit upp till den punkten de fick makt.
    Så de väljer oftast fortsätta prata om saker som inte existerar.

    Så hatar gör jag då inte, dock saknar jag respekten ifrån människor som inte talar som vuxna och följer diskussionens grunder för att kunna komma fram till nått.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (?) skrev 2021-05-04 21:14:51 följande:
    "Hela deras strategi handlar om att man vill få ett tillstånd vi mot dom". Du är rolig du. Trollar som vanligt.  Det är ju bland andra du med dina inlägg som skapar ett vi och dom. Du har aldrig, i ett enda av dina inlägg, på riktigt velat diskutera de SD-kritiska påståenden som du kastar omkring dig. 

    Hur kan du ens missat?
    Eller hoppas du andra ska?


     


    Finns ingen kritik att SD varit nazister rätt nyss, utan det är fakta.


    Och kanske man som SD-väljare ska ta sig en furnerare på varför det är så att man röstar på ett parti som nazister och högerextrema flockas till.


    En sådan fråga bör få en tänkande människa och ta tanken "Hmm, hur komemr det sig, är SD inte det jag tror det är", svaret är att nej, de flesta förstår inte vad SD är.
    Men de kommer lära sig en dag varken de vill eller inte.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (?) skrev 2021-05-04 21:43:40 följande:
    Ytterligare en "vi och dom"-trollning

    Talande att du inte har en argumentation att jag skulle ha fel.
    Vet redan analysen är korrekt, kanske därför du ger upp i hopp ingen mer ska inse samma.


    Anonym (?) skrev 2021-05-05 07:39:19 följande:
    Du är inte så smart va?

    Spelar det roll?
    Argumentationen är saklig och du kan inte svara.
    Och då kan man ställa sig frågan vem som är saklig och vem som gett upp.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (?) skrev 2021-05-05 08:41:04 följande:
    ...det är ju du som inte kommer med något med innehåll. Bara samma rena innehållslösa meningar. Det är ju ingen ide att ta upp något, då du aldrig tar till dig och tänker efter innan du trollar på nytt. Det blir nästan lite roande...Glad

    Ja, det blir roande när en ger upp som du, och inte längre skriver nått som är relevant.


    Återkom gärna när du följer diskussionens grunder för att komma fram till nått.


     


    Så ha ett bra liv, för komma fram till nått med fakta, forskning och saklighet med en röd tråd för uppnå konsensus, är nått du berättat att du inte är intresserad av.
    Och där blir din "åsikt" inget annat än ord på en rad utan mening eller betydelse.


    Anonym (?) skrev 2021-05-05 11:14:00 följande:
    Kommentera det jag har tillfört i tråden...upp till bevis nu...Cool

    Dock så inget upp til bevis på dig, så varför denna selektivitet.


     


    Och är man inte som SD väljare medveten om att SD har varit nazister precis runt hörnet?


    Och även en SD-väljare bör ställa sig frågande till varför man röstar på ett parti där nazister och högerextrema flockas till.


    Anonym (?) skrev 2021-05-05 08:42:01 följande:
    Hokus pokus...Cool

    Tillföra tråden var det Solig


    Anonym (sådär) skrev 2021-05-05 11:47:43 följande:
    Jag har läst tråden och till,och med skrivit i tråden och jag tycker fortfarande dina inlägg är totalt innehållslösa

    Ja, min uppfattning också, verkar mest vilja vara med, men har ingen substans att skriva av någon anledning.


    För nått sakligt kommer aldrig, jag bara antar att det är ett sätt och berätta för oss att vi har rätt i ALLT.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (sådär) skrev 2021-05-05 12:12:26 följande:
    Iof inte speciellt förvånande, SD politik är ju inget annat än innehållslöst populism och anspelande på folks missnöje. SÅ det är ju inte förvånande om deras anhängare tänker och argumenterar på samma sätt. Gnäller gärna på andra men själv kan man inte åstadkomma någonting...

    Jag försökte en gång och ta reda på vad de ville och hur det skulle gå till.
    Och man får samma svar varje gång, och andra änden kommer man fram till att de inte ens vet själva.


    Anonym (?) skrev 2021-05-05 12:47:06 följande:
    Du är ju för kul... De flesta fattar att "så där" och "klyban" är samma troll. Du svarar liksom på dina egna inlägg. Det är faktiskt lite roande... Glad

    Och du svarar aldrig något, har du märkt det?
    För det har vi andra gjort.


    Och det är mycket intressant att du går och tror användare är samma personer, över att ens snudda på svara på nått.
    Typiskt för folk som vet att de inte har kapaciteten för att diskutera ämnen i sin helhet.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
Svar på tråden Varför hatar alla SD?