BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Gått in i vecka 6 igår, idag 5+1. Har ingen molvärk alls, lite illamående och lite ömma bröst. Är helt 100 på att jag hade mycket mer molvärk förra gången jag blev gravid (MA). Känns som att det inte växer nått där inne. Jobbigast men denna tid (även om jag är så tacksam), är att jag är orolig konstant och har så svårt att släppa kontrollen. Någon mer i vecka 6-7 utan molvärk?
Jag blandade visst ihop vilken tråd jag läste i, sorry för spam! Jag har BF precis på gränsen mellan januari och februari och trodde detta var februaritråden och att det fanns en Facebookgrupp där också nu... Den härifrån är jag redan med i :)
Hade tänkt berätta förra veckan när barnen var här, men så var de lite stressade/pirriga inför betygsättning och skolavslutning så jag tänkte att jag avvaktar till nästa vecka när det är sommarlov.
Kom dock lite blod imorse när jag gick på toa... Hoppas allt är i sin ordning..
Gått in i vecka 6 igår, idag 5+1. Har ingen molvärk alls, lite illamående och lite ömma bröst. Är helt 100 på att jag hade mycket mer molvärk förra gången jag blev gravid (MA). Känns som att det inte växer nått där inne. Jobbigast men denna tid (även om jag är så tacksam), är att jag är orolig konstant och har så svårt att släppa kontrollen. Någon mer i vecka 6-7 utan molvärk?
Hoppar in här jag med. Vecka 5+2 idag enligt min app, tror dock jag är i typ 4+5 egentligen utifrån ÄL, men bf i skiftet jan/feb där iallafall :) Vågar inte gå med i någon Facebookgrupp än då jag haft flera missfall så vill gärna vänta till vecka 11-12 där.
Har i stort sett inga symtom än, är orolig för om det ska gå vägen denna gång eller inte. Har mått extremt illa med mina andra barn (4 st) så man går väl mest och väntar på att få ett kvitto på att man faktiskt är gravid.
Hade en så dålig magkänsla igår och var tvungen att testa med test jag hade kvar hemma, var rädd att det skulle vara knappt synbart men testen lyste starkt som tur var. Trodde man skulle vara mer chill och inte oroa sig såhär när man väntade femma men icke xD

Jag hittade precis denna tråd! Jag har BF någon gång i januari, tror jag. Inte gjort något UL ännu, så vet inte exakt. Alla appar säger olika, haha. Det är också vårt första barn (ingen av oss har barn sedan tidigare)
Nu skall jag läsa igenom alla inlägg i denna tråd.
Förhoppningsvis får lille fröet i magen stanna! Plussade idag :)
Förra gången jag väntade barn så var jag med i en hemlig BF grupp på Facebook. En sån grupp som ingen kan se att man är med i, och man kan inte söka på den utan bara bli inbjuden. Är det någon som är intresserad av det så startar jag gärna en :D
Har precis börjat läsa i denna tråd och kom till detta inlägg. Jag är gärna med i den gruppen, om jag får.
Jag plussade den 15e maj, cykel på 21 dagar, så svårt för apparna att beräkna BF. Flera appar säger olika, men alla i jan 2022.
Hade tänkt berätta förra veckan när barnen var här, men så var de lite stressade/pirriga inför betygsättning och skolavslutning så jag tänkte att jag avvaktar till nästa vecka när det är sommarlov.
Kom dock lite blod imorse när jag gick på toa... Hoppas allt är i sin ordning..
//