BF Januari 2022 ????
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!
Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D
Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3
Idag var jag på vul, allt såg jättefint ut! Jag hade räknat att jag skulle vara i 7+3 och läkaren sa 7+4 så jättebra ju! Ett litet första steg på vägen. Är det några som är kvar här som inte gått med i fb-gruppen? Kanske starta en egen?
Idag var jag på vul, allt såg jättefint ut! Jag hade räknat att jag skulle vara i 7+3 och läkaren sa 7+4 så jättebra ju! Ett litet första steg på vägen. Är det några som är kvar här som inte gått med i fb-gruppen? Kanske starta en egen?
Jag är kvar men vågar inte gå in i en fb grupp förrän jag känner mig mer säker på graviditeten. Håller mig lite i bakgrunden men läser vad ni skriver
Kände likadant med facebook, hur gör man för att bli inbjuden där då?
Tack :)
Jag har varit lätt illamående från v 5, varje dag.. Inte konstant med periodvis under dagen. Men nu i v. 8 har det vart mkt mer. Och jag är sååå trött. För mig är tröttheten värst. Skönt att man kan jobba hemma nu. Brukar ta pauser och lägga mig i soffan. Hehe. Men jag har inte barn sen innan så kan tänka mig att det är påfrestande.
Känner även att jag blir mycket tröttare i benen när jag yogar, cyklar osv. Nån mer som känner detta?
Nej men hörrni - visst kan det vara normalt att inte ha några symtom på grav med? Blir så nojjig. Första grav kräktes jag massa, andra typ 2 ggr. Denna gång var jag illamående typ en dag. Har verkligen typ noll symtom. Nu i och för sig apsjuk så har ju massa symtom men vet ju inte vad som är grav och inte (antagligen inget). Säg mig att någon annan haft noll symtom men allt ändå gått bra? V.8+0 idag. Har tidigt ultraljud v.8+6
Hoppar in här :)
Jag är i v8 nu, BF 15/1.
Någon mer som väntar en sladdis? Min yngsta är 12 år
Ska bli mysigt att få en liten bebis till familjen. Denna gången ska jag bara njuta av tiden å alla steg, för det ska bara bli en till. Sist blev det tre på raken, något yngre då iofs. Väldigt intensivt 
Minns inte... haha. Det var elva år sedan! Jag var med i en grupp på familjeliv då med så kan läsa mina inlägg. Eftersom det var mitt första barn så skrev jag otroligt mycket under den tiden.
Har även gjort två aborter i vecka 9 och vecka 6 och då vet jag att jag mådde illa så att jag kräktes.
Tror det är olika beroende på graviditet faktiskt och även åldern kan nog spela in samt vilken fysisk form man är i. Försöker att inte jämföra mina olika graviditeter.