Vilken intimtvål använder ni kvinnor?
Som rubriken; vilken intimtvål använder ni andra kvinnor?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-05-01 12:30
Jag var lite snabb med att posta inlägget. Jag söker efter en intimtvål som ger ett bra Ph-värde.
Som rubriken; vilken intimtvål använder ni andra kvinnor?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-05-01 12:30
Jag var lite snabb med att posta inlägget. Jag söker efter en intimtvål som ger ett bra Ph-värde.
Min gynekolog rekommenderade olja, ACO tvättolja. Var skeptisk först, men den är verkligen bra. Iaf för mitt underliv.
Lactacyd duschtvål utan parfym.
Tvättar mig varannan eller var tredje dag
Lactacyd duschtvål utan parfym.
Tvättar mig varannan eller var tredje dag
Finns ingen anledning att tvätta sig varje dag
Skulle aldrig tvätta underlivet med bara vatten, där ska ju min mans tunga vara sedan och inte fasen vore det kul att lukta tonfisk då. Min man är ingen katt. Hade en vän när jag var yngre som var (ö)känd för sitt stinkande kön trots att hon duschade varje dag. Hennes pojkvänner (tre st oberoende av varandra) beklagade sig till min dåvarande pojkvän om hur hon stank rutten fisk där nere och vi fick några goa garv på hennes bekostnad. Tänkte nog att så illa kan det inte vara, tills en dag då vi lekte sanning eller konsekvens. Det var illa... Kommer ihåg stanken än idag! Fick hålla mig från att spy. Usch.
Min gynekolog rekommenderade olja, ACO tvättolja. Var skeptisk först, men den är verkligen bra. Iaf för mitt underliv.
Nej, då förstör man huden och får irritationer i underliv
Varannan dag räcker