• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (d)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 07:47:29 följande:
    Jag skulle aldrig vara ärlig och kommer inte vara ärlig med det så länge jag lever. Lever ej ut min bisexualitet och vill det ej. Den är helt ofrivillig.
    Då hoppas jag att jag inte kommer i din väg, jag ogillar människor som ljuger.
    Fast det lär inte hända, jag har mitt på det torra.
  • Anonym (Antiloop)
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 16:10:36 följande:
    Då hoppas jag att jag inte kommer i din väg, jag ogillar människor som ljuger.
    Fast det lär inte hända, jag har mitt på det torra.
    Fast jag skulle inte välja någon som är fördomsfull ändå.
  • Anonym (d)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 16:29:08 följande:
    Fast jag skulle inte välja någon som är fördomsfull ändå.
    Haha, fördomsfull?
    För att jag finner det osmakligt att ha en relation med en man som tänder på män

Det var ju en nytolkning av ordet må jag säga.
  • Anonym (SP)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-03-14 15:15:50 följande:

Tänk hur många i tråden som utan att veta det varit tillsammans eller haft sex med bisexuella män trots att dom hatar dom. Eftersom många inte lever ut sin sexualitet och håller det hemligt så borde det faktiskt vara en del av dejtingvärlden.

Vilket struntprat. Cirka 2-3 procent är bisexuella ELLER bögar. Så risken att någon i tråden legat med en oärlig bisexuell mot sin vilja är låg.
  • Anonym (Antiloop)

Vilket jävla hat i tråden alltså.

• Anonym (d)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 16:41:38 följande:

Man behöver inte hata alla man inte vill ha en relation med.

Jag hatar  inte folk med gummy smile heller bara för att jag aldrig skulle kunna tända på dem. Eller korta män för den delen, det är osexigt men inte hatar jag dem för det.

Skulle absolut kunna vara vän, men aldrig någonsin mer än så.

Varför kan du inte bara acceptera att vissa känner avsmak för vissa saker, som exempelvis bisexualitet?
  • Anonym (Antiloop)
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 16:46:09 följande:
    Man behöver inte hata alla man inte vill ha en relation med.

Jag hatar  inte folk med gummy smile heller bara för att jag aldrig skulle kunna tända på dem. Eller korta män för den delen, det är osexigt men inte hatar jag dem för det.

Skulle absolut kunna vara vän, men aldrig någonsin mer än så.

Varför kan du inte bara acceptera att vissa känner avsmak för vissa saker, som exempelvis bisexualitet?
    Det låter som hat.

Jag valde inte födas som bisexuell och funderat på att ta mitt liv många gånger. Jag vill inte vara det och har velat vara det. Jag trycker undan den sidan och ignorerar den till max.

Men jag kanske tog i lite.

Det är typ som att jag skulle säga.

Jag skulle aldrig dejta en överviktig. Dom är så jävla äckliga. 

Nät det är fullt med överviktiga i tråden som mår dåligt över det.

Det är som att människor i den här tråden är medvetet elaka. För vad? Trycka ned bisexuella män.

Ha lite vänligare ton då...
  • Anonym (Antiloop)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 16:50:00 följande:
    Det låter som hat.

Jag valde inte födas som bisexuell och funderat på att ta mitt liv många gånger. Jag vill inte vara det och har ALDRIG velat vara det. Jag trycker undan den sidan och ignorerar den till max.

Det är som att människor i den här tråden är medvetet elaka. För vad? Trycka ned bisexuella män.

• Anonym (d)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 16:50:00 följande:
    Det låter som hat.

Jag valde inte födas som bisexuell och funderat på att ta mitt liv många gånger. Jag vill inte vara det och har velat vara det. Jag trycker undan den sidan och ignorerar den till max.

Det är iaf inte hat.
    Det är en reflektion på ämnet i ts.

Och du behöver inte dejta tjocka tjejer, lika lite som jag har kallat dig för äcklig.

Andas bara!

Ska låta dig vara ifred nu, du verklar ha allvarliga problem. Du borde nog prata med någon om det.
  • Anonym (SP)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 16:41:38 följande:

Hat? Statistik är inte hat. Att inte vilja ligga med bisexuella är inte heller hat. Det är en preferens.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.