• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Antiloop)

Tänk hur många i tråden som utan att veta det varit tillsammans eller haft sex med bisexuella män trots att dom hatar dom. Eftersom många inte lever ut sin sexualitet och håller det hemligt så borde det faktiskt vara en del av dejtingvärlden.

• Meddelande borttaget
  • Tobben
    AnnikaX skrev 2025-05-13 16:33:10 följande:

Om jag fick vara med så?

Finns inget hetare än tjejer som uppmanar till sådant.
    Det var så det började för min del.
  • felicityporter

Jag tycker det är jävligt avtändande med bisexuella män om jag ska vara ärlig. Träffade en kille en gång som helt plötsligt erkände för mig att han sugit av en annan kille? Detta erkände han eftersom han hade svårt att få upp den? Jisses, mycket äckligt? Men whatever, det finns någon till alla. Kanske inte jag, men det är okej!

• Em98

Tycker det är tråkigt med alla fördomar i tidigare meddelanden. Jag respekterar folks preferenser, och tycker inte det är fel välja bort bisexuella, men att slänga ur sig en massa påståenden om hur en person är till följd av deras sexuella läggning känns väldigt regressivt.

• Anonym (d)

Jag skulle inte klara att ha en relation med en bisexuell man.
    Har som vana att ta upp detta ämne på ett eller annat sätt för att fiska om den läggningen ens är möjlig, i ett tidigt skede.

Hade du varit ärlig om du fått frågan av en tjej du verkligen var intresserad av?

För hade det varit jag, ja då hade du till 100% förlorat mig där och då.

• Anonym (Antiloop)
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 05:42:36 följande:

Jag skulle inte klara att ha en relation med en bisexuell man.
    Har som vana att ta upp detta ämne på ett eller annat sätt för att fiska om den läggningen ens är möjlig, i ett tidigt skede.

Hade du varit ärlig om du fått frågan av en tjej du verkligen var intresserad av?

För hade det varit jag, ja då hade du till 100% förlorat mig där och då.

Jag skulle aldrig vara ärlig och kommer inte vara ärlig med det så länge jag lever. Lever ej ut min bisexualitet och vill det ej. Den är helt ofrivillig.
  • Anonym (Bert)

Jag har fantiserat för min fru om att vi har en man till i sängen, som jag också har sex med, och han med mig. Hon protesterar inte mot det, hon tror inte att jag är bisexuell, och hon tycker att det är okej att fantisera men skulle inte vilja ha in en extra man, vad det verkar.

• Tobben

Generellt sett är mitt sexliv inget jag pratar vitt och brett om, men på en direkt fråga skulle jag inte ljuga om att jag haft killsex, eller gruppsex, eller något annat sexuellt.
    Är det en dealbraker för den jag träffar så är det bra att vara ärlig.
    Ibland känns det som att tjejer jag frågar om specifika saker däremot har svårare med sanningen. Frågar jag o m antalet tidigare sexpartners så kan det tydligen vara för privat för vissa.

För att citera en person på forumet:
    "När något avviker från normen så finns det alltid de som känner ett behov av att  förfasa sig,vara nedlåtande, elaka, eller på annat sätt kommentera. Ju mer man avviker från normen, desto mer sticker det i vissas ögon. Det är, tyvärr, mänskligt att reagera så på saker som går utanför de sociala ramarna för vad som anses normalt eller accepterat."

Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.