• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Em98
    Anonym (SP) skrev 2025-05-14 17:47:20 följande:
    Hat? Statistik är inte hat. Att inte vilja ligga med bisexuella är inte heller hat. Det är en preferens.
    Fast många här verkar ha mycket fördomar kring bisexuella och känner avsmak inför deras existens. Jag respekterar preferenser, men sådana tankegångar är inte precis positiva.
  • Em98
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 16:46:09 följande:
    Man behöver inte hata alla man inte vill ha en relation med.

Jag hatar  inte folk med gummy smile heller bara för att jag aldrig skulle kunna tända på dem. Eller korta män för den delen, det är osexigt men inte hatar jag dem för det.

Skulle absolut kunna vara vän, men aldrig någonsin mer än så.

Varför kan du inte bara acceptera att vissa känner avsmak för vissa saker, som exempelvis bisexualitet?
    Tror inte avsmak är något att bygga en vänskap kring.
  • Anonym (SP)
    Em98 skrev 2025-05-14 20:51:26 följande:
    Fast många här verkar ha mycket fördomar kring bisexuella och känner avsmak inför deras existens. Jag respekterar preferenser, men sådana tankegångar är inte precis positiva.
    Nu får vi nog skilja på avsmak för att ligga med en person och avsmak för själva personen. Det är två helt olika saker.
  • Em98
    Anonym (SP) skrev 2025-05-14 21:03:14 följande:
    Nu får vi nog skilja på avsmak för att ligga med en person och avsmak för själva personen. Det är två helt olika saker.
    Självklart, men båda verkar ha uttryckts om jag tolkat kommentarerna rätt.
  • Anonym (d)
    Em98 skrev 2025-05-14 20:53:07 följande:
    Tror inte avsmak är något att bygga en vänskap kring.
    Missförstår du på allvar eller?

Det är inte direkt så att jag ligger med mina vänner liksom.
  • Anonym (Antiloop)
    Anonym (SP) skrev 2025-05-14 21:03:14 följande:
    Fast likt förbaskat är fortfarande extremt många fördomar om bisexuella män.

Trots att bisexuella män inte är en och samma person. Alla bisexuella män ligger inte med män. Alla bisexuella män är inte otrogna. Alla bisexuella män säger inte att dom är bisexuella öht. Vilket gör det helt logiskt att många kvinnor som hatar bisexuella män faktiskt har legat med säkert flera bisexuella män utan att personerna sagt något och hon inte haft någon aning om det. För hur skulle hon veta? Läsa hans tankar eller? Kolla på hur han rörde armen eller vickade på huvudet på något konstigt bisexuella sätt?

Det är det som är jävla dumt med era sätt och skriva. Ni känner avsmak för något ni inte ens kan se. Något osynligt. Okej om personen säger att dom är bisexuella. Dissa på hur mycket ni vill. Men så länge inte personen säger något eller visar det kan ni omöjligt veta. Alla vill inte berätta sin sexualitet. Går alla strighta och säger att dom straighta stup i kvarten bara för klargöra att dom inte är bisexuella?

Någon träffar sin livs kärlek och dom är gifta i 15 år och superlyckliga och har barn och familj och han säger helt plötsligt. Jag är bisexuell och hon nej fyfan vad äckligt uch du har ljugit hela våran relation. Nu gör jag slut buhuu på en mikrosekund så slutar jag nu älska dig och vara attraherad av dig... Sen träffar hon ny. Kanske samma visa? Hur fan ska någon veta om någon är bisexuell? Står inskrivet nånstans i pannan eller? Vissa trycker undan det helt enkelt. 

Skulle det hända? 

Men ni får ju tycka vad ni vill. Ni får ha vilka preferenser och åsikter ni vill. Det får jag också ha.

Tycker bara det är skum diskussion. Väldigt få vet om att jag är bisexuell och ingen skulle vetat det om jag sagt något men känner ingen som helst skyldighet att sögs något heller. 
  • Em98
    Anonym (d) skrev 2025-05-14 21:19:19 följande:
    Missförstår du på allvar eller?

Det är inte direkt så att jag ligger med mina vänner liksom.
    Du skrev att du känner avsmak för bisexualitet, så jag tolkade det som att du gör det generellt sett.
  • Anonym (SP)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 21:26:36 följande:
    Fast likt förbaskat är fortfarande extremt många fördomar om bisexuella män.

Trots att bisexuella män inte är en och samma person. Alla bisexuella män ligger inte med män. Alla bisexuella män är inte otrogna. Alla bisexuella män säger inte att dom är bisexuella öht. Vilket gör det helt logiskt att många kvinnor som hatar bisexuella män faktiskt har legat med säkert flera bisexuella män utan att personerna sagt något och hon inte haft någon aning om det. För hur skulle hon veta? Läsa hans tankar eller? Kolla på hur han rörde armen eller vickade på huvudet på något konstigt bisexuella sätt?

Det är det som är jävla dumt med era sätt och skriva. Ni känner avsmak för något ni inte ens kan se. Något osynligt. Okej om personen säger att dom är bisexuella. Dissa på hur mycket ni vill. Men så länge inte personen säger något eller visar det kan ni omöjligt veta. Alla vill inte berätta sin sexualitet. Går alla strighta och säger att dom straighta stup i kvarten bara för klargöra att dom inte är bisexuella?

Någon träffar sin livs kärlek och dom är gifta i 15 år och superlyckliga och har barn och familj och han säger helt plötsligt. Jag är bisexuell och hon nej fyfan vad äckligt uch du har ljugit hela våran relation. Nu gör jag slut buhuu på en mikrosekund så slutar jag nu älska dig och vara attraherad av dig... Sen träffar hon ny. Kanske samma visa? Hur fan ska någon veta om någon är bisexuell? Står inskrivet nånstans i pannan eller? Vissa trycker undan det helt enkelt. 

Skulle det hända? 

Men ni får ju tycka vad ni vill. Ni får ha vilka preferenser och åsikter ni vill. Det får jag också ha.

Tycker bara det är skum diskussion. Väldigt få vet om att jag är bisexuell och ingen skulle vetat det om jag sagt något men känner ingen som helst skyldighet att sögs något heller. 
    Ja, jag skulle göra slut direkt. Precis som jag skulle göra slut om jag fick reda på att han köpt sex eller gjort något annat jag inte vill ha att göra med. Tycker inte att det är ett dugg konstigt. Om man inte berättar en så stor del av en själv, så har man ju helt klart lurat den andra. Grovt.
  • Anonym (Antiloop)
    Anonym (SP) skrev 2025-05-14 22:18:07 följande:
    Ja, jag skulle göra slut direkt. Precis som jag skulle göra slut om jag fick reda på att han köpt sex eller gjort något annat jag inte vill ha att göra med. Tycker inte att det är ett dugg konstigt. Om man inte berättar en så stor del av en själv, så har man ju helt klart lurat den andra. Grovt.
    Ja det skulle du göra. Men inte vem som helst. Och tror fler skulle acceptera det och tycker nog det är det viktigaste att ha i åtanke. Du gör som du vill...

Tur att man träffat vettiga tjejer.
  • Anonym (SP)
    Anonym (Antiloop) skrev 2025-05-14 22:20:43 följande:
    Ja det skulle du göra. Men inte vem som helst. Och tror fler skulle acceptera det och tycker nog det är det viktigaste att ha i åtanke. Du gör som du vill...

Tur att man träffat vettiga tjejer.
    Om man inte vill ha en relation med en bi-kille är man inte vettig?
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.