• Anonym (J)

Ditt mest vågade ligg?

Berätta om ditt mest vågade ligg! Utomhus, bland folk, intill sovande partner/vän, där ni riskerade att bli upptäckta (eller rentav blev det), på annat otippat ställe osv.

När, var, hur och med vem?

För min del är det inte så mycket att skryta med, men sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.

• Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?
  • Anonym (J)

Sommaren har snart gått och säkert har ni fler vågade ligg att berätta om nu

• ödmjukman

Inte så vågat men skämmigt?

För längesen? Knullade med en tjej som lät mkt när vi knullade.. samtidigt hörde jag hennes mamma gå runt o fixa sker i huset?

Ibland kändes det som mamma gick hårdare med hälarna haha?

Tjejen sa bara .. hårdare ?

• ödmjukman

En gång fotade en tjej mig i naturen? kuken hård? lönade in för framkallning? hehe? vilken blick jag fick av den tjejen ?

• ödmjukman

Mm kom på mitt mest vågade? en avsugning på en långfärdsbuss ? o en avrunkning på tåg?

• Anonym (Klippa)

Knullat på klippor vid havet utanför Göteborg flera gånger.

Strax bredvid en vandringsled, sambon blev kåt så hon drog ner byxan och jag knullade henne bakifrån, mot ett träd. Det gick förbi folk bara några meter bort. Som vi såg och hörde prata väl.

• Tobben

När jag var runt 28 år träffade jag en 16år äldre kvinna vars sexlust var omåttlig. När hon fick kåthet i blicken visste jag att hon inte skulle ge sig utan att få ligga.

Det kunde vara på en strand, på bilresan, när hon besökte min arbetsplats efter arbetstid och jag blev "tvungen" att ta henne på bordet i personalrummet.

Hon såg altid till att hon fick det hon ville ha, en fantastisk kvinna.

• Anonym (Svågern)

Det var när jag hade sex men min svägerskas äldsta dotter på 20 år. Vi hade lite sex i soffan när hon min svägerska var utomhus, hennes dotter tog min kuk och sög av mig oh det var så skönt sen satte hon sig gränsle över den och vi kysstes och red mig tills jag kom. Det blev fler såna sköna gånger.

• Anonym (Casanova)

Gjort massor av saker. Det värsta jag gjort tänker jag inte skriva här. Det är inte olagligt men moraliskt finns det några betänkligheter.

Jag har bland annat spänt på en flickväns kusin. Startade med att hon låst sig ute från sin lägenhet. Jag åkte dit. Klättrade upp och låste upp hennes lägenhet från insidan. Som belöning fick jag en avsugning. Sen efter det så hade vi sex några gånger. Det var skoj.

• Pussan
    MrBIGone skrev 2021-06-22 10:08:35 följande:
    Exakt. Det ska gärna komma någon som ser ????
    Ja! det är är en sån kick att bli sedd.
Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?