• Anonym (J)

    Ditt mest vågade ligg?

    Berätta om ditt mest vågade ligg! Utomhus, bland folk, intill sovande partner/vän, där ni riskerade att bli upptäckta (eller rentav blev det), på annat otippat ställe osv.

    När, var, hur och med vem?

    För min del är det inte så mycket att skryta med, men sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.

  • Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?
  • Anonym (Mercury)

    Många år sedan, men för att göra en lång historia lite kortare så var vi ett gäng ute på stan. Vi var runt på stan på olika pubar/uteställen, men sen plötsligt så fick inte jag och polarens flickvän komma in på ett ställe(vi var sist), då vi var för fulla tydligen.

    Vi gick och åt på McDonalds istället och försökte ringa/nå de andra utan resultat.

    Till slut så gav vi upp och tog en taxi hem till henne, och i taxin så började vi kela lite i baksätet, som snabbt blev mycket värre.

    Hon grenslade mig och smekte mig hård, och jag mötte henne och pullade och smekte henne tillbaka, och hon blev så sjukt blöt så jag trodde hon kissade på sig.

    Sen styrde hon in mig i sig och red mig så skönt, och vi hade helt glömt att vi var i en taxi där och då. Jag minns inte så mycket mer än att jag kom i henne, och det svartnade i ögonen för mig då.

    Sen då verkligheten kom ikapp och vi var framme, då skämdes vi båda oerhört. Men det är nog en av de största upplevelserna jag varit med om!

    Jag vet det att var fel av oss, men sanningen kom fram till slut.

  • 7777
    Anonym (Majsan) skrev 2022-01-01 20:19:08 följande:

    Det här var för fem år sedan typ och jag var med min man och mina två barn och lördagshandlade på ICA Maxi. Inne i butiken träffade jag en kollega från jobbet jag varit lite intresserad av och som jag flirtat med på jobbet. .Men det har aldrig blivit mer än så... Vi bytte några artiga meningar om vad vi gjorde där och så och han berättade att han bodde precis intill butiken. Ett av barnen tjatade om att det ville visa min man något och de gick iväg Jag blev kvar med killen en stund till samtidigt som jag höll min minsta i handen. Kollega-killen sa att han blev glad av att se mig när han går iväg vänder han på sig, ler och blinkar och jag blir sådär fånigt pirrig. Till saken hör att jag och min man då inte riktigt haft "tid för varandra", utan varit upptagna på varsitt håll med jobb och sånt, så jag var väl mottaglig för något annat antar jag. Jag kunde inte sluta tänka på killen och när vi stod i kön till kassan skickade jag honom ett sms och frågar om han var hemma och var han bodde. Det tog någon minut innan jag fick svar och jag lyckas smussla med min mobil för min man. Skrev att jag tittar förbi "om en stund". När vi kom ut till bilen sa jag till min man att jag måste gå in igen för att köpa lite månatliga tjejsaker som jag glömde.


    "Visst" tyckte han och gick och satte sig i bilen och väntade. I själva verket smet jag upp till kollega-killen. En snabb ridtur på en av köksstolarna, sen ned till min man i bilen igen. Minns att jag kände mig extra kåt när jag blev att tänka på att min man och mina barn satt därnere på parkeringen och väntade på mig samtidigt som jag knullade en annan kille.


    Det hände ingenting på jobbet mellan mig och killen, även om vi log fånigt mot varandra ibland och jag lät honom kolla ned i min urringning och fortsatte flirta men inget sex men däremot var jag upp till honom några gånger till och hade sex med honom när jag och min man var och handlade på det ICAt. Det var min och killens hemlighet typ.


    Nu har vi inte träffats på några år. Killen har slutat på mitt jobb, han har en tjej och barn med henne och min man är fortfarande ovetande men jag ler fortfarande inombords åt minnet ibland fortfarande när vi handlar på det ICAt.


    Kvinnor är som havet, mystiska hemligheter och det är omöjligt för en man att inse hur djup havets kust är
  • Anonym (Trista Lotta)

    Intressant tvist på detta, inte -mitt- vågade sex, och kanske inte speciellt vågat för de inblandades, men på avslutande zoom mötet före jul var det en deltagare som helt klart hade något annat för sig. Dels användes mobilen av någon anledning (vi ska eg använda jobbdatorerna) och även om kameran hölls helt rimligt i nivå med ansiktet hela tiden, så gungade bakgrunden som om personen satt på en sån ergonomisk pall med rund botten, eller red på en häst. Nu jobbade ju vi ganska tätt ihop innan hela covid-grejen, så jag vet att den dagen lär inte komma som hon frivilligt använder sådan stol, och häst-teorin känns ännu mindre sannolik... när jag reagerade på det kunde jag inte låta bli att hålla lite koll i ögonvrån under mötet och tja, hon verkade kämpa för att inte röra en min och var ganska andfådd när vi alla tackade för oss och önskade god jul...

  • Gaskarl
    Anonym (Trista Lotta) skrev 2022-01-02 23:54:53 följande:

    Intressant tvist på detta, inte -mitt- vågade sex, och kanske inte speciellt vågat för de inblandades, men på avslutande zoom mötet före jul var det en deltagare som helt klart hade något annat för sig. Dels användes mobilen av någon anledning (vi ska eg använda jobbdatorerna) och även om kameran hölls helt rimligt i nivå med ansiktet hela tiden, så gungade bakgrunden som om personen satt på en sån ergonomisk pall med rund botten, eller red på en häst. Nu jobbade ju vi ganska tätt ihop innan hela covid-grejen, så jag vet att den dagen lär inte komma som hon frivilligt använder sådan stol, och häst-teorin känns ännu mindre sannolik... när jag reagerade på det kunde jag inte låta bli att hålla lite koll i ögonvrån under mötet och tja, hon verkade kämpa för att inte röra en min och var ganska andfådd när vi alla tackade för oss och önskade god jul...


    Lite häftigt att hon vågade under ett zoom möte, om det nu var det hon gjorde.
  • 19mark82
    Anonym (Majsan) skrev 2022-01-01 20:19:08 följande:

    Det här var för fem år sedan typ och jag var med min man och mina två barn och lördagshandlade på ICA Maxi. Inne i butiken träffade jag en kollega från jobbet jag varit lite intresserad av och som jag flirtat med på jobbet. .Men det har aldrig blivit mer än så... Vi bytte några artiga meningar om vad vi gjorde där och så och han berättade att han bodde precis intill butiken. Ett av barnen tjatade om att det ville visa min man något och de gick iväg Jag blev kvar med killen en stund till samtidigt som jag höll min minsta i handen. Kollega-killen sa att han blev glad av att se mig när han går iväg vänder han på sig, ler och blinkar och jag blir sådär fånigt pirrig. Till saken hör att jag och min man då inte riktigt haft "tid för varandra", utan varit upptagna på varsitt håll med jobb och sånt, så jag var väl mottaglig för något annat antar jag. Jag kunde inte sluta tänka på killen och när vi stod i kön till kassan skickade jag honom ett sms och frågar om han var hemma och var han bodde. Det tog någon minut innan jag fick svar och jag lyckas smussla med min mobil för min man. Skrev att jag tittar förbi "om en stund". När vi kom ut till bilen sa jag till min man att jag måste gå in igen för att köpa lite månatliga tjejsaker som jag glömde.


    "Visst" tyckte han och gick och satte sig i bilen och väntade. I själva verket smet jag upp till kollega-killen. En snabb ridtur på en av köksstolarna, sen ned till min man i bilen igen. Minns att jag kände mig extra kåt när jag blev att tänka på att min man och mina barn satt därnere på parkeringen och väntade på mig samtidigt som jag knullade en annan kille.


    Det hände ingenting på jobbet mellan mig och killen, även om vi log fånigt mot varandra ibland och jag lät honom kolla ned i min urringning och fortsatte flirta men inget sex men däremot var jag upp till honom några gånger till och hade sex med honom när jag och min man var och handlade på det ICAt. Det var min och killens hemlighet typ.


    Nu har vi inte träffats på några år. Killen har slutat på mitt jobb, han har en tjej och barn med henne och min man är fortfarande ovetande men jag ler fortfarande inombords åt minnet ibland fortfarande när vi handlar på det ICAt.


    ganska vidrigt faktiskt.
  • Josefaiiijn

    Gav en kille avsugning på en fullsatt buss.. han kom redan efter typ 1 minut i min mun, men jag tror ändå folk hann upptäcka det.. men ingen som sa något.

  • Carl Den kloke
    Josefaiiijn skrev 2022-01-04 13:31:33 följande:

    Gav en kille avsugning på en fullsatt buss.. han kom redan efter typ 1 minut i min mun, men jag tror ändå folk hann upptäcka det.. men ingen som sa något.


    Var det fullt med folk omkring er? Kände du killen? :)
  • Robert 558
    Anonym (Majsan) skrev 2022-01-01 20:19:08 följande:

    Det här var för fem år sedan typ och jag var med min man och mina två barn och lördagshandlade på ICA Maxi. Inne i butiken träffade jag en kollega från jobbet jag varit lite intresserad av och som jag flirtat med på jobbet. .Men det har aldrig blivit mer än så... Vi bytte några artiga meningar om vad vi gjorde där och så och han berättade att han bodde precis intill butiken. Ett av barnen tjatade om att det ville visa min man något och de gick iväg Jag blev kvar med killen en stund till samtidigt som jag höll min minsta i handen. Kollega-killen sa att han blev glad av att se mig när han går iväg vänder han på sig, ler och blinkar och jag blir sådär fånigt pirrig. Till saken hör att jag och min man då inte riktigt haft "tid för varandra", utan varit upptagna på varsitt håll med jobb och sånt, så jag var väl mottaglig för något annat antar jag. Jag kunde inte sluta tänka på killen och när vi stod i kön till kassan skickade jag honom ett sms och frågar om han var hemma och var han bodde. Det tog någon minut innan jag fick svar och jag lyckas smussla med min mobil för min man. Skrev att jag tittar förbi "om en stund". När vi kom ut till bilen sa jag till min man att jag måste gå in igen för att köpa lite månatliga tjejsaker som jag glömde.


    "Visst" tyckte han och gick och satte sig i bilen och väntade. I själva verket smet jag upp till kollega-killen. En snabb ridtur på en av köksstolarna, sen ned till min man i bilen igen. Minns att jag kände mig extra kåt när jag blev att tänka på att min man och mina barn satt därnere på parkeringen och väntade på mig samtidigt som jag knullade en annan kille.


    Det hände ingenting på jobbet mellan mig och killen, även om vi log fånigt mot varandra ibland och jag lät honom kolla ned i min urringning och fortsatte flirta men inget sex men däremot var jag upp till honom några gånger till och hade sex med honom när jag och min man var och handlade på det ICAt. Det var min och killens hemlighet typ.


    Nu har vi inte träffats på några år. Killen har slutat på mitt jobb, han har en tjej och barn med henne och min man är fortfarande ovetande men jag ler fortfarande inombords åt minnet ibland fortfarande när vi handlar på det ICAt.


    Tråden handlar inte om sexfantasier.
  • Nyfikensomfå

    När jag var typ 19 så blev jag lite överförfriskad på en fest hos en tjejkompis. Hon tog mig då in till en säng o bäddade ner mig för att sen fortsätta festen. På natten vaknade jag av att det var någon som kröp ner under täcket. Det var min tjejkompis mamma som kommit hem efter festande på stan. Jag blev jättekåt av situationen och började så smått att trycka mitt stånd mot hennes röv. Det dröjde inte länge innan hon besvarade tryckandet och det slutade med att vi hade sex. Det var härligt på alla vis, men jag smög därifrån lägenheten tidigt på morgonen....

  • Hellangbg

    Här kommer ett till härligt minne på ämnet.


    Var på nyårsvak i en lägenhet i Majorna i Göteborg hos min väninna Marie. Hon hade bjudit in en kille som hon var lite intresserad av. Vi (jag och Marie) hade gjort upp det så att jag skulle avlägsna mig efter tolvslaget och sedan skulle de tillbringa natten ihop. Jag märkte att killen var mer intresserad av mig än henne och det bar sig sen inte bättre än att hon somnade i fåtöljen framför TV:n. Jag och killen gick in i hennes sovrum och hade sex i hennes säng samtidigt som hon snarkade gott i fåtöljen. Vi hann precis bli klara några minuter före tolvslaget och går ut på hennes balkong och ställer och oss och tittar på fyrverkerierna och skålar in tolvslaget. Marie som vaknat av raketerna och smällarna kommer ut sömndrucken och ställer sig intill oss och frågar: "Har jag missat något"? "Ja om du har" tänkte jag säga men vågade inte.


    Jag gick hem kort efteråt som vi avtalat. Marie och killen stannade kvar. Eftermiddagen efter ringer jag nyfiket upp och frågar hur det gick: "Killar du vet, går aldrig att lita på. Han somnade såklart och tidigt på morgonen ringde hans barn och han var tvungen att dra direkt"

  • Anonym (mick)

    mitt mest vågade ligg var på en segelbåt
    oj vad det guppade

  • Anonym (Sex)
    Anonym (J) skrev 2021-05-04 23:00:22 följande:
    Ditt mest vågade ligg?
    Berätta om ditt mest vågade ligg! Utomhus, bland folk, intill sovande partner/vän, där ni riskerade att bli upptäckta (eller rentav blev det), på annat otippat ställe osv.

    När, var, hur och med vem?

    För min del är det inte så mycket att skryta med, men sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.
    Anonym (J) skrev 2021-05-04 23:00:22 följande:
    Ditt mest vågade ligg?
    Berätta om ditt mest vågade ligg! Utomhus, bland folk, intill sovande partner/vän, där ni riskerade att bli upptäckta (eller rentav blev det), på annat otippat ställe osv.

    När, var, hur och med vem?

    För min del är det inte så mycket att skryta med, men sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.
    Vi hade sex på stranden. Vi försökte gömma oss lite bland träd men en gubbe såg oss :)
Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?