• Anonym (J)

Ditt mest vågade ligg?

Berätta om ditt mest vågade ligg! Utomhus, bland folk, intill sovande partner/vän, där ni riskerade att bli upptäckta (eller rentav blev det), på annat otippat ställe osv.

När, var, hur och med vem?

För min del är det inte så mycket att skryta med, men sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.

• Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?
  • SBlovelyMan

Knullade två gånger bland sanddynerna på Sandhammaren i lördags. Vi var nästan själva?

• Anonym (O-O)
    SBlovelyMan skrev 2021-08-18 10:07:12 följande:

Knullade två gånger bland sanddynerna på Sandhammaren i lördags. Vi var nästan själva?

Det var väl regn och dåligt väder i lördags, så jag förstår om ni var själva

Vi knullade i utsiktsplatsen på stranden nedanför kiosken för några år sedan.
  • Mr1970
    Pussan skrev 2021-06-20 23:30:48 följande:

Jo, det är förstås sant. Sedan finns det ju en orsak till varför jag inte får uppleva detta igen...jag har passerat 50 nu och det är nog inte så många karlar som får ståkuk bara av att stå tätt bakom mig..... That's life! tyvärr...

Också passerat 50 för snart ett år sedan. Hoppas vid gud att det inte slutar vara spännande saker framför en. Och jag VET att man kan få ståfräs av att stå bakom nån tätt på en buss eller dylikt ändå. ;) Har i alla fall trots min högaktiga ålder inte märkt nån skillnad på det planet.
  • Anonym (O-O)
    Anonym (J) skrev 2021-05-04 23:00:22 följande:

sambon började pulla mig när jag var i telefon med min mamma. Medan jag fortsatte prata med henne (och fick kämpa för att låta normal, haha!) slickade han mig till nästan orgasm och började sedan knulla mig. Jag lyckades avsluta samtalet strax innan han kom i mig.

Jag har varit med om precis samma sak.

När jag stod och pratade med min mor i telefon kom min fru (då flickvän) fram och ställde sig på knä framför mig och tog av mig brallorna och började suga av mig. Jag trodde bara hon skojade lite och skulle sluta efter några sekunder, men icke. Hon gick all in och gjorde vad hon kunde för att göra det till en riktigt jobbig situation för mig. Jag lyckades tillslut avsluta samtalet ca 2 sekunder innan jag sprutade i hennes mun.
  • Anonym (O-O)
    SBlovelyMan skrev 2021-08-18 10:54:52 följande:

Vi hann innan åskan och regn slog till. ;)

Gött.

Kan annars rekommendera utsiktsplatsen. Den är ju under tak
  • Bättre Beg

Jag jobbade på Ica, förmiddagspasset. ( liten butik så det var bara jag som jobbade). Maken kom förbi och lusten slog till. Han tog mig bakifrån mot en frys. Jävligt spännande att knulla och kunna bli påkommen av kunder. Lyssnade hela tiden på om dörrklockan plingar. En annan gång satte han på mig på kontoret.( i samma butik)Den gången var det fullt m både kunder & personal på plats.

• Underhill
    Bättre Beg skrev 2021-08-18 11:55:49 följande:
    Jag jobbade på Ica, förmiddagspasset. ( liten butik så det var bara jag som jobbade). Maken kom förbi och lusten slog till. Han tog mig bakifrån mot en frys. Jävligt spännande att knulla och kunna bli påkommen av kunder. Lyssnade hela tiden på om dörrklockan plingar. En annan gång satte han på mig på kontoret.( i samma butik)Den gången var det fullt m både kunder & personal på plats.

Lät riktigt spännande härligt det där!
  • Pussan
    Mr1970 skrev 2021-08-18 10:59:50 följande:
    Också passerat 50 för snart ett år sedan. Hoppas vid gud att det inte slutar vara spännande saker framför en. Och jag VET att man kan få ståfräs av att stå bakom nån tätt på en buss eller dylikt ändå. ;) Har i alla fall trots min högaktiga ålder inte märkt nån skillnad på det planet.
    Så bra! Hoppas också verkligen att vi har några vilda år framför oss ännu.
  • Anonym (Manager)
    Anonym (LinnW) skrev 2021-08-18 10:03:07 följande:
    När jag var cirka 25-26 (idag 37) var jag på fest i Åre med min dåvarande kille. Det var verkligen en superrolig kväll som jag minns det, alla var aningen fulla och det var en härlig stämning. Väl när vi skulle lägga oss blev jag och min kille väldigt kåta. Problemet var att vi delade rum med hans kompis. 

Men efter ett tag kunde vi inte motstå och han tog mig doggy medan jag stirrade in i hans kompis ögon som satt och runkade. All 3 kom. 

Aldrig känt mig så kåt - ibland tänker jag på det. Kanske för ofta. 
    Du gjorde ingenting med kompisen också? Ville du kanske det?
Svar på tråden Ditt mest vågade ligg?